۰۲۱-۴۱۵۳۵

چرا تور ترکیه نوروز 1403

در میان کشورهایی که ایرانیان، برای سفر انتخاب می‌کنند، ترکیه جایگاه ویژه و خاصی دارد، بر طبق آمار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران و همچنین وزارت توریسم ترکیه، ایرانیان رتبه‌ی دوم بیشترین توریست را به این کشور و شهرهای مختلف آن داشته‌اند. اما دلایل آن بسیار متعدد و متنوع است که سبب می‌شود تور ترکیه نوروز 1403، یک انتخاب بی‌نظیر برای سفر نوروزی خانواده‌های ایرانی باشد.

نوروز به دلایل مختلفی از زمان‌های مناسب برای سفر به ترکیه است، عدم نیاز به دریافت ویزا، قیمت مقرون به صرفه، تعدد پرواز با کیفیت‌ها و ساعت‌های متفاوت، انواع مکان‌های اقامتی قابل عرضه، امکان خرید با صرفه و خوب، امکان استفاده از امکانات تفریحی، همه از مزایایی‌ست که تور نوروزی ترکیه، در مقایسه با بسیاری دیگر از مسیرها دارد.
تور ترکیه نوروز، مسیرهای متنوع و متعددی را در خود جای داده، که اتفاقاً هر کدام از دیگری متفاوت و متمایز است و همین سبب می‌شود افراد با سلیقه‌های مختلف و متفاوت، این کشور را برای سفر نوروزی خود برگزینند و اکثر آن‌ها نیز، راضی و خوشنود باشند و پس از سفر انرژی مثبت فراوانی برای خود ذخیره کرده باشند، تا سال 1403 را با انرژی بیشتری به فعالیت بپردازند.

انواع بسته‌های تور ترکیه نوروز 1403

در بین مسیرهای مختلف تور نوروز 1403، بدون هیچ شکی، ترکیه بیشترین تنوع و تعدد بسته‌های تور را به خود اختصاص خواهد داد. دلیل اول این امر، تعداد زیاد مسیرهای این کشور که حداقل ۳ مسیر اصلی و ۳ تا ۴ مسیر فرعی را در بر خواهد گرفت و همچنین تنوع پروازهای آن و در کنار آن، در برخی مسیرها مانند تور استانبول نوروز 1403، تعداد شب‌های اقامت متنوع خواهد بود. همین امر سبب می‌شود تا تعداد بسته‌های تور ترکیه نوروز ۱۴۰۳، بین ۱۵ تا ۲۰ بسته‌ی متفاوت را شامل شود.
محبوب‌ترین مسیر در ترکیه برای ایرانیان، تور استانبول است، که در تمام طول سال و در هر شرایطی، تعداد زیادی پرواز در روز، به آن انجام می‌شود که حجم این پروازها، در بازه‌ی زمانی نوروز، بیشتر هم می‌شود. از مزایای تورهای این مسیر، تنوع پرواز و مهم‌تر از آن، تعداد شب اقامت در آن است. برای بسته‌های نوروزی، تعداد شب‌های ۴ شب تا ۱۰ شب می‌توان تهیه کرد و به مسافران تور نوروزی استانبول ارائه کرد.

در مسیرهای دیگر مانند تور آنتالیا نوروز 1403، تعداد شب‌ها، تقریباً به ۶ شب محدود می‌شود، ولی پروازهای متفاوتی در بسته‌ها گنجانده خواهد شد. این موضوع در مورد تور کوش آداسی نوروز 1403 نیز صدق می‌کند. اما مزیت بزرگ این دو مسیر، آن است که سرویس هتل‌ها، به صورت All و UAll هستند. اگر می‌خواهید با فرق All و UAll آشنا شوید، راهنمای ما را مطالعه کنید. این امر سبب می‌شود تا هزینه‌های جاری در مقصد، به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا کنند.

آب و هوای ترکیه در نوروز 1403

با توجه به وسعت کشور ترکیه و همچنین گستردگی عرضی و طولی این کشور، آب و هوای مناطق مختلف آن با هم متفاوتند. استانبول آب و هوایی نزدیک به تهران دارد و بهار را تجربه می‌کند و دمای آن در آن زمان، بین ۵ تا ۱۵ درجه، متغیر خواهد بود. بنابراین لباس گرم را فراموش نکنید، به‌خصوص در شب‌هایی که قصد گردش یا نشستن کنار ساحل مرمره را دارید. اگر گرمای تابستان در استانبول، شما را اذیت می‌کند و برف و باران زمستانی هم شما را آزرده می‌کند، تور استانبول نوروز ۱۴۰۳، گزینه‌ای ایده‌آل از نظر زمانی برای شما خواهد بود.
آنتالیا و کوش آداسی، اگر چه دمای ۴ یا ۵ درجه بالاتری را تجربه می‌کنند، اما هنوز برای شنا در آب و همچنین حمام آفتاب مناسب نشده‌اند. بنابراین تلاش کنید تا هتلی مناسب، که دارای استخر آب گرم یا استخر سرپوشیده است را، خریداری کنید. اما فراموش نکنید که در این حالت هم، وسایل لازم برای سفرهای ساحلی را فراموش نکنید.

قیمت تور ترکیه نوروز 1403

قیمت تور ترکیه نوروز 1403 در مسیرهای مختلف آن، بر اساس پارامترهای متفاوتی تغییر می‌کند. در مسیر استانبول، ایرلاین و ساعت پروازی، تاریخ سفر، تعداد شب اقامت و همچنین هتل انتخابی، در قیمت مؤثر است. برای تور نوروزی آنتالیا و کوش آداسی، ایرلاین، تاریخ سفر و هتل انتخابی، می‌تواند قیمت را متغیر نماید. اکثر تورهای نوروز 1403 کشورهای همسایه، از تاریخ ۲۶ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد. گران‌ترین تاریخ‌ها برای تور نوروزی ترکیه، از ۲۷ اسفند آغاز و تا ۵ فروردین، ادامه خواهد داشت. هر چه به روزهای انتهایی تعطیلات نوروز نزدیک شویم، قیمت‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.
پکیج‌های تور نوروز ترکیه، تقریباً از میانه‌ی بهمن ماه به بازار عرضه می‌شود و فروش آن‌ها، حتی در روزهای عید نیز ادامه دارد، پیش‌بینی می‌شود که قیمت تور نوروز استانبول از ۵ میلیون تومان و قیمت تور نوروز آنتالیا از ۷ میلیون تومان آغاز شود. طبیعتاً قیمت هر کدام از مسیرها، وابسته به توضیحات گفته شده، تغییر خواهد کرد.

خدمات تور ترکیه نوروز 1403

در زمان خرید تور نوروز 1403 در هر مسیری که باشد، بخشی از خدمات بر روی آن قرار دارد، که به مسافران ارائه خواهد شد. در برخی مسیرها، این خدمات کمتر و در بعضی، بیشتر خواهد بود. در مسیرهای ترکیه، خدماتی مانند بلیت رفت و برگشت به مقصد، هتل با خدمات مشخص شده (در استانبول هتل با خدمات B.B و در آنتالیا و کوش آداسی هتل با خدمات All یا UAll ارائه می‌شود)، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تورلیدر فارسی زبان در این لیست قرار دارند و سایر موارد، می‌بایست توسط مسافر، به صورت شخصی یا با کمک تورلیدر، خریداری شود.

مدارک لازم برای خرید تور ترکیه نوروز 1403

برای خرید تور نوروزی ترکیه، صرفاً نیاز است تا، اسکن پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر را به کانترهای آژانس آویسا تحویل دهید، تا مدارک شما اعم از بلیت، واچر هتل و بیمه‌نامه را آماده کرده و به شما تحویل دهند.