۰۲۱-۴۱۵۳۵

تور نوروزی استانبول همیشه جزو انتخاب‌های اول مسافران ایرانی در طول تعطیلات بوده و در این روزها، به هر گوشه از این شهر بزرگ که نگاه کنید، هموطنانمان را مشاهده خواهید کرد که در حال فارسی صحبت کردن هستند و حال و هوای نوروزی را به استانبول زیبا می‌آورند. در این مقاله که برای شما تدارک دیده‌ام، نگاهی کامل خواهیم انداخت به شرایط کلی استانبول در ایام عید و جاذبه‌هایی که در طول این سفر باید از آن‌ها دیدن نمایید.

 

چرا تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ را انتخاب کنیم؟

هیچ‌گاه پیش‌بینی دقیقی از مسائل پیرامون نمی‌توان داشت، اما با احتمال قریب به یقین، می‌توانیم بگوئیم که تور استانبول نوروز 1403، پرطرفدارین تور نوروزی خواهد بود. این امر در سال‌های گذشته و حتی در طول سال وجود دارد و برای همین، نظر دادن قاطع برای ما را کمی ساده می‌کند. مطمئن باشید اگر نوروز را برای سفر با تور استانبول انتخاب کنید، اصلاً در این شهر احساس غربت نخواهید کرد و به وفور مسافران ایرانی را خواهید دید.

نزدیکی مقصد، قابلیت انتخاب روز و ساعت و مدت زمان اقامت به دلخواه، قیمت معقول و منطقی و همچنین فراهم بودن جذابیت برای هر سلیقه‌ای، سبب شده تا ایرانیان، نه تنها علاقمند سفر به استانبول هستند، بلکه گاهی ترجیح می‌دهند به جای تجربه‌ی مقصدی جدید، مجدداً استانبول را برای سفر خود و به‌خصوص تور نوروز 1403 خود، برگزینند.
یکی دیگر از مزایای سفر با تور نوروز استانبول، آن است که روزهای پایانی حراج‌های زمستانی استانبول، در جریان است و مسافران اگر سریع دست به کار شوند، می‌توانند خریدی بی‌نظیر را تجربه کنند. اگر چه قرار داشتن در پایان حراج، سبب می‌شود بسیاری از مدل‌ها و سایزها، به پایان رسیده باشد، اما باز هم یافتن برخی مدل‌ها با تخفیف‌های استثنایی، می‌تواند هیجان‌انگیز و لذت‌بخش باشد. این نکته در دیگر مسیرهای تور ترکیه نوروز 1403 نیز وجود دارد، اما تنوع و میزان تخفیف‌ها در استانبول با دیگر مسیرها قابل قیاس نیست.

 

آب و هوای استانبول در تعطیلات نوروز

استانبول در طول سال، آب و هوایی تقریباً نزدیک به تهران، با اندک تفاوتی در دمای هوا و همچنین مقداری رطوبت در هوا، که تفاوت اصلی آن با تهران است. نوروز هم مانند تهران، بسیار لذت‌بخش و خوش‌آیند است. دمای هوا از ۵ تا ۲۰ درجه، وابسته به تاریخ سفر و همچنین ساعت در طول شبانه‌روز، متفاوت خواهد بود.
باید گفت که در حقیقت در این بازه‌ی زمانی، نه از گرمای آفتاب تابستانی خبری هست، که نیاز باشد برای جلوگیری از سوختگی پوست در سفر، برنامه‌ای بچینید، نه سرمای زمستانی وجود دارد، که مجبور به حمل همیشگی لباس‌های زمستانی خود باشید. هوا در یک وضعیت بهاری قرار دارد، که شب‌های‌ش البته می‌تواند سرد باشد و گاهی موجب آزار شود. پس تور استانبول نوروز 1403 می‌تواند یک زمان مناسب، برای سفر به این شهر بی‌نظیر باشد.

 

قیمت تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

همان‌طور که بیان شد، با توجه به افزایش بالای تقاضا در دوره نوروز، قیمت تورهای استانبول نسبت به دیگر زمان‌ها افزایش یافته است. در این شرایط، ما در آویسا تراول سعی کرده‌ایم تورهای متنوعی را برای سفر به استانبول در دوره نوروز برنامه‌ریزی نماییم تا افراد بتوانند با توجه به شرایط مختلف، تجربه‌ی یک سفر لذت‌بخش را به این شهر داشته باشند. لطفاً تمامی قیمت‌های تورها را در صفحه تور استانبول مشاهده فرمایید، زیرا قیمت‌ها به وابستگی به انتخاب هتل متغیر می‌باشند.

تور استانوبل نوروز ۱۴۰۳

مدارک لازم برای خرید تور استانبول نوروز ۱۴۰۳

برای ورود به ترکیه و خرید تور نوروز استانبول، مدارک زیادی نیاز نیست و صرفاً ارائه اسکن پاسپورت با ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر، می‌تواند کمک کند تا کارشناسان ما، امکان ارائه بسته‌ی کامل تور را به مسافران، داشته باشند.

 

جاذبه‌های گردشگری استانبول در سفر نوروزی 

استانبول، شهری زیبا و بزرگ در کنار تنگه بسفور قرار گرفته است، که باعث تقسیم آن به دو بخش شده است. این شهر با سابقه تاریخی فراوان، آثار تاریخی متنوعی را از دوره‌های گوناگون به ارث برده و بارها در دست تعدادی از امپراتوری‌های مختلف به وجود آمده است. به همین دلیل، استانبول میزبان جاذبه‌های تاریخی فراوانی است که به دلیل تنوع زمانی آن‌ها، گردشگران را جذب خود می‌کند. در زیر به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول در نوروز ۱۴۰۳ اشاره می‌شود:

  • مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی: دو مسجد بزرگ و تاریخی که نمادهای اساسی برای استانبول به شمار می‌روند. این مساجد با ساختمان‌های بزرگ و شکوهمند، از دو دوره تاریخی مختلف نمونه‌های باارزشی را به نمایش می‌گذارند.
  • خیابان استقلال: معروف‌ترین خیابان شهر که با فروشگاه‌های معتبر جهان، کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحات شبانه شهر مشهور است. این خیابان تا صبح، زنده بودن و انرژی خود را به کمک موسیقی‌های خیابانی حفظ می‌کند.
  • کاخ توپکاپی: مهم‌ترین کاخ عثمانی‌ها که برای قرن‌ها اقامتگاه سلاطین بوده و اکنون برای بازدید باز است.
  • کاخ دلمه باغچه: یک کاخ با سبک اروپایی که جزء جاذبه‌های گردشگری مهم استانبول محسوب می‌شود.
  • بازار بزرگ استانبول: بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان که برای بازدید تاریخی و خرید گوناگون مناسب است.
  • مراکز خرید لوکس: انتخابی عالی برای خریدارانی که به دنبال برندهای برجسته جهان هستند و اکثراً دارای سینماهای مدرن و فود کورت‌های بزرگ می‌باشند.

خدمات تور استانبول نوروز ۱۴۰۳ با آویسا تراول

زمانی که مسافران یکی از بسته‌های تور استانبول نوروز را خریداری می‌کنند، خدماتی را خریداری کرده‌اند که در مبدأ یا مقصد به آن‌ها ارائه می‌شود. بلیت رفت و برگشت به استانبول، هتل با صبحانه (هتل‌های استانبول از میان انواع سرویس هتل خدمات صبحانه یا B.B را ارائه می‌کنند)، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و تور لیدر فارسی زبان از خدماتی‌ست که به صورت پیش‌فرض، بر روی خدمات بسته‌های تور این مسیر، قرار دارد.