۰۲۱-۴۱۵۳۵

آنتالیا، با ساحل‌های خیره‌کننده، جاذبه‌های تاریخی فراوان، مراکز تفریح پراهمیت و مناظر طبیعی زیبا، با افتخار به عنوان دومین شهر گردشگری ترکیه و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان شناخته می‌شود. این شهر هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران ایرانی است که در آنجا اقامت می‌کنند، و تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ نیز بدون شک یکی از تورهای پرطرفدار در تعطیلات سال نو خواهد بود.

 

چرا تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳؟

دمای هوا در طول زمان تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳، آن‌قدر گرم نیست که بتوانید در سواحل استثنایی این شهر که عملا بابت محبوبیتش بوده، شنا کنید با این حال هنوز هم آنتالیا، یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای سفر نوروزی خواهد بود. شهری که چندین و چند ریزورت و هتل باشکوه و جذاب دارد، مناظر دریایی آن شگفت انگیز است و جاذبه‌های تاریخی‌اش، هر کدام داستانی شگفت‌انگیز از پیشینه‌ی ترکیه را از گذشته‌ای بسیار دور روایت می‌کنند.

ویرانه‌های باستانی این شهر خود به تنهایی می‌توانند، دلیل بزرگی برای شرکت در تور نوروز آنتالیا باشند. اما نباید از طبیعت جنگلی و پارک‌های ملی اطراف آنتالیا نیز به سادگی گذشت. شما در تورهای طبیعت گردی، می‌توانید از رودخانه‌ها و آبشارهای متعددی دیدن نمایید و البته ساعاتی مفرح را نیز در هوای بهار و فوق‌العاده عالی آنتالیا داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آنتالیا که باعث می‌شود، سفر نوروزی شما خاطره‌انگیز و مفرح باشد، وجود مراکز تفریحی متعددی است که در این شهر وجود دارند. در واقع خود هتل‌های بزرگ آنتالیا، با در اختیار گذاشتن امکانات تفریحی متنوع، به تنهایی می‌توانید، تمامو طول سفرتان را به خود اختصاص دهند. این هتل‌ها دارای زمین‌های ورزشی، مرکز اسپا، استخرهای سرپوشیده یا حتی استخرهای روباز آب گرم هستند.

فراموش نکنید که هنرمندان ایرانی زیادی برای اجرا در ایام عید به آنتالیا می‌روند و برخی از هتل‌ها نیز، برنامه‌های ویژه نوروزی برای مهمانان ایرانی خود مهیا کرده‌اند. حتی اگر به تفریحات شبانه هم علاقه داشته باشید، جدا از کلاب‌ها و مراکز تفریحی متعددی که در شهر قرار دارند، برخی از هتل‌های آنتالیا نیز، کلاب‌های خصوصی خود را در این زمینه ارائه می‌کنند.

تور نوروزی آنتالیا، از هر نظر، انتخابی عالی برای تعطیلات سال نو و همچنین از بهترین مقاصد سفر با کودکان محسوب می‌شود. شهری که برای خرید، گردش، بازدید از مراکز تاریخی، موزه‌های متعدد و طبیعت گردی مناسب بوده، آب و هوایی عالی در این ایام دارد و با مناظر زیبای دریایی خود از شما استقبال خواهد کرد.

انواع پکیج های تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

تمامی بسته‌های تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳، سفری به مدت ۶ شب و ۷ روز را در بر می‌گیرند و اغلب هتل‌های در نظر گرفته شده در لیست تور نیز ۵ ستاره و به صورت آل اینکلوسیو یا UALL است، اما در جزییات کمی با هم متفاوت هستند. یکی از تفاوت‌ها در بسته‌های مختلف سفر به آنتالیا، پروازی است که برای تورها در نظر گرفته شده است. بهترین ایرلاین‌های دنیا مانند ایران ایرتور و کرندون برای تور نوروز ۱۴۰۳ آنتالیا در نظر گرفته شده که برخی از پروازها به مقصد فرودگاه دنیزلی هستند و باقی در فرودگاه بین المللی آنتالیا به زمین می‌نشینند. فرودگاه دنیزلی حدودا ۱۷۴ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و با توجه به این که، پروازهای ایرانی امکان نشستن در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا را ندارند، در صورت رفتن با بسته‌های توری که به وسیله‌ی هواپیمایی ایران ایرتور انجام می‌شوند، در این فرودگاه به زمین خواهید نشست. اما پروازهای کرندون مستقیما در فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فرود می‌آیند که فاصله‌ی آن جا تا مرکز شهر تنها ۱۷ کیلومتر است. البته قیمت تورهایی که با پرواز ایرانی به آنتالیا می‌روند نیز به مراتب کم‌تر هستند.

با توجه به این که خدمات ترانسفر در سفر برای تور آنتالیا نوروز 1403 در نظر گرفته شده، تنها مشکل شما برای فرود در فرودگاه دنیزلی، زمانی است که برای رسیدن به فرودگاه در راه خواهید بود، در غیر این صورت، برای صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود، می‌توانید از پروازهای ایران ایر تور استفاده کنید.

 

آب و هوای آنتالیا در تعطیلات نوروز چگونه است؟

نوروز، در واقع شروع بهار بسیار کوتاه آنتالیا است. آب و هوای این شهر در اولین روزهای فروردین کاملا بهاری و دلپذیر است و به آرامی دمای هوا در طول این ماه بیشتر خواهد شد تا جایی که عملا، در پایان اردیبهشت، تابستان داغ این شهر آغاز می‌شود. اما اگر به فکر آبتنی و گرفتن حمام آفتاب هستید، باید بگوییم که دمای هوا آن‌قدری گرم نشده که بتوانید در طول تور نوروز آنتالیا، در سواحل زیبای این شهر شنا کنید یا به تفریحات آبی بپردازید. معدود تورهای دریایی در آنتالیا برگزار می‌شود که شما را برای دیدن نقاط توریستی در آب‌های اطراف ببرد، اما تمامی پارک‌های آبی بزرگ، کلاب‌های ورزش‌های آبی و چیزهایی از این دست تعطیل هستند. با این حال بهتر است وسایل ضروری برای سفر تفریحی ساحلی را به همراه خود داشته باشید.

اما همین هوای نسبتا خنک و بهاری، برای گشت زدن در میان جاذبه‌های تاریخی آنتالیا، مناطق جنگلی و حتی تفریح در فضای باز هتل‌های بزرگ، بهترین شرایط ممکن خواهد بود و پشنهاد می‌کنیم حتما انتخاب بهترین کفش سفر را برای گشت و گذارهای جذاب به همراه خود داشته باشید. برای مثال، اگر در طول تابستان به شهر باستانی افسوس بروید، با جمعیت توریست‌ها و البته هوای بسیار گرم مواجه خواهید شد، در صورتی که در نوروز اگر به این منطقه بروید، هم آب و هوایی عالی را تجربه می‌کنید و هم با توریست‌های کم‌تری مواجه خواهید شد. دمای هوای آنتالیا در روزهای پایانی اسفند به صورت میانگین بیش از ۱۳ درجه خواهد بود و به مرور در طول فروردین، میانگین دما افزایش پیدا خواهد کرد.

 

قیمت تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

تنوع گسترده تورهای نوروزی آنتالیا، باعث ایجاد مجموعه‌ای از قیمت‌های متنوع برای این سفر در وب‌سایت ما می‌شود. در مجموعه ما، یعنی آویسا تراول، سعی کرده‌ایم با در نظر گرفتن گزینه‌های مختلف در زمینه هتل و پرواز، سفری مناسب با بودجه شما را ارائه دهیم. تورهای آنتالیا عموماً به مدت یک هفته برگزار می‌شوند و یکی از عوامل مهم در تفاوت قیمت‌های این تورها نوع پرواز و همچنین انتخاب هتل است. همچنین، تور لاکچری آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ نیز در برنامه‌های امسال مجموعه ما قرار دارد. شما در این سفر یک هفته‌ای، اقامت لوکس خود را در هتل برجسته UALL تجربه کرده و تعطیلاتی فراموش‌نشدنی را به سبک لاکچری خواهید داشت.

 

مدارک لازم برای خرید تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

برای سفر با تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳، تنها داشتن گذرنامه با ۶ ماه اعتبار از زمان آغاز سفر کافی خواهد بود.

 

بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت در تور نوروز ۱۴۰۳

یکی از چیزهایی که حتما در انتخاب هتل محل اقامت خود باید لحاظ کنید، مکانی است که این هتل در آن واقع شده است. مناطق مختلفی در آنتالیا برای اقامت وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را داشته و به بخشی از جاذبه‌های گردشگری شهر نزدیک هستند. برای مثال، اگر هتل خود را در منطقه قدیمی شهر یا همان کالیچی تهیه کنید، به مجموعه‌های تفریحی مرکز شهر و مراکز خرید نزدیک خواهید بود و بسیاری جاذبه‌ای معروف آنتالیا همچون دروازه هادریان  را نیز در چند قدمی خود می‌بینید. 

در بین مناطق ساحلی، هتل‌های لاکچری متعددی که در نزدیکی ساحل لارا یا کونیالتی هستند، به شهر نزدیک بوده و همچنین امکانات تفریحی و رفاهی خوبی نیز در آن مناطق گنجانده شده است. اما مناطق بکر و زیبایی همچون بِلِک اگر چه هتل‌های فوق‌العاده عالی و مناطق طبیعی چشم‌نوازی را در نزدیکی خود می‌بینند، اما از مرکز شهر بسیار دو رهستند و هر بار باید نیم ساعت تا یک ساعت در راه باشید تا بتوانید به مراکز خرید یا دیگر مراکز توریستی آنتالیا برسید. پس با در نظر گرفتن قیمت، امکانات ریزورت یا هتل مد نظرتان و همچنین موقعیت مکانی آن‌جا، اقامتگاه ایده‌آل خود برای تور نوروز آنتالیا 1403 را رانتخاب نمایید.

 

 

مهمترین جاذبه‌های گردشگری آنتالیا در تعطیلات نوروز

با توجه به شرایط آب و هوایی آنتالیا در طول نوروز، فعالیت‌های مختلفی هستند که در این روزها می‌وانید تجربه کنید. پیشنهاد ما این است که حتما در طول سفر، خود را به شهر قدیم آنتالیا رسانده و از دروازه هادریان، اسکله قدیمی و چندین جاذبه‌ی تاریخی مهم که در آن‌جا قرار گرفته است، دیدن نمایید. فراموش نکنید که چند شهر باستانی مهم و بسیار زیبا همچون افسوس، آسپندوس و پرگ در فاصله‌ی نه چندان دور از آنتالیا واقع شده‌اند و هر کدامشان، انتخابی عالی برای یک سفر نیم روزه معرکه در تور نوروز آنتالیا به حساب می‌آیند.

درست است که نمی‌توانید در آب دریا شنا کنید (که البته هنوز هم در طول سفر، افرادی را خواهید دید که به آب می‌روند) اما فرصت قدم زدن در سواحل بسیار زیبای آنتالیا را از دست ندهید. اما بهترین تجربه طبیعت گردی در تور نوروزی آنتالیا، بازدید از بهترین آبشارهای این شهر است. از دو آبشار دودن گرفته که یکی از آن‌ها داخل شهر و دیگری در ۱۵ کیلومتری آنتالیا واقع شده تا چند آبشاری که در دل طبیعت جنگلی اطراف شهر واقع شده‌اند، همه‌ی آن‌ها ارزش وقتی که برایشان می‌گذارید را دارند.

بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره‌ی شیک که برای تور آنتالیا نوروز در نظر گرفته شده، دارای استخر آب گرم هستند و تجهیزاتی برای انجام بازی‌های آبی را در اختیارتان می‌گذارند. فرصت تفریح در این محل‌ها و زمین‌های ورزشی که اغلب هتل‌های بزرگ دارند را از دست ندهید. اما اگر به صورت خانوادگی به آنتالیا سفر کرده‌اید، حتما به پارک بازی بزرگ و هیجان انگیز لند آو لجندز (The Land of Legends) که یکی از مشهورترین تم پارک‌های جهان است سر بزنید. این تم پارک بسیار بزرگ، غیر از بخش پارک آبی که بسیاری بازی‌هایش در این ایام بسته خواهد بود، مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌ها و سواری‌های مختلف را در خود داشته و همچنین دارای مرکز خرید، سالن سینما، دکورهایی برای عکاسی و بسیاری بخش‌های دیگر است.

شب‌های آنتالیا نیز به اندازه روزهایش هیجان انگیز و مملو از فعالیت‌های توریستی است. از تماشای فیلم در سالن‌های مدرنی که در مراکز خرید این شهر قرار گرفته‌اند تا رفتن به انواع بارها و کلاب‌های شاد و پر سر و صدا، کارهای زیادی هستند که شب‌ها در طول سفرتان می‌توانید به انجام رسانید. در این میان، سر زدن به یک حمام ترکی سنتی، شرکت در برنامه‌های هنری که هنرمندان ایرانی در آنتالیا به انجام می‌رسانند، خوردن غذاهای محلی و همچنین سر زدن به بازارهای محلی و خوردن غذاهای خیابانی را نیز در طول سفر از دست ندهید.

خرید در تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

با شرکت در تور آنتالیا نوروز 1403، فرصت خرید از بهترین برندها و متنوع‌ترین مراکز خرید را خواهید داشت. اگر چه جاهایی همچون بازار قدیمی شهر و خیابان‌های خرید در این شهر انتخابی خوب برای خرید سوغات و محصولات مختلف به حساب می‌آیند، اما جذاب‌ترین بخش خرید در سفر، رفتن به سراغ مراکز خرید لوکسی هستند که بعضی از معروف‌ترین‌هایشان را به صورت گذرا در نوشته زیر به شما معرفی می‌کنیم:

  • مرکز خرید مارک آنتالیا (MarkAntalya)

مارک آنتالیا از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرده و با داشتن ۱۵۵ فروشگاه بزرگ و جذاب، یکی از اولین انتخاب‌های عاشقان خرید در این شهر به حساب می‌آید. بسیاری از برندهای بین‌المللی، برند‌های مطرح ترک، معروف‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای دنیا و همچنین چندین رستوران و کافی شاپ‌های زنجیره‌ای در این مجموعه شعبه‌ای داشته و یکی از بهترین مجموعه‌های سینمایی با سالن‌های سه بعدی و مخصوص کودکان نیز در آن‌جا قرار دارند.

  • مال آو آنتالیا (Mall of Antalya)

این مرکز خرید از بسیاری جهات شبیه به مارک آنتالیا است با این تفاوت که فضایی بزرگ‌تر داشته و بیش از ۲۰۰ فروشگاه را در خود میزبان می‌کند. فروشگاه‌هایی که در کنار هم، پای هزاران برند مختلف را به آنتالیا کشانده و مکانی بسیار متنوع برای خرید را پدید می‌آورند. مال آو آنتالیا معروف‌ترین مرکز خرید شهر است و در آن‌جا هم می‌توانید بخش‌های تفریحی و چندین و چند شعبه از مشهورترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا  و کافه برای استراحت پیدا کنید.

  • تراسیتی (TerraCity)

تراسیتی مجموعه خرید لوکسی از که برای خرید از معروف‌ترین برندها و فروشگاه‌ها تهیه دیده شده و مجموعا دارای ۱۸۰ فروشگاه بزرگ و رستروان است. اسامی معروفی همچون آدیداس، کالینز، دیفکتو، گپ، باس، لاکوست، نایک، پاندورا، پوما، پنتی و ... را در آن‌جا مشاهده خواهید کرد. در کنار این فروشگاه، یک سالن بازی مخصوص کودکان و مجموعه سینمایی معروف و مدرن پینک نیز در این محل واقع شده‌اند.

 

تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ را با آویسا تراول تجربه کنید

شرکت آویسا تراول، برای تمامی تورهای نوروز ۱۴۰۳ آنتالیا جدا از بلیط رفت و برگشت و محل اقامت، ترانسفر فرودگاهی را نیز در نظر گرفته که هم شامل پروازها به مقصد فرودگاه بین‌المللی آنتالیا و هم پروازها به مقصد فرودگاه دنیزلی می‌شود. همچنین لیدر فارسی زبان و مسافرتی برای افراد زیر ۶۰ سال نیز برای این تورها در نظر گرفته شده تا همه چیز برای یک سفر بی‌دردسر فراهم باشد. 

همان طور که گفتیم، تورهای آنتالیا با هواپیمایی‌های مختلف برگزار می‌شود. به جز اقامت درهتل و بلیط رفت و برگشت، تمامی تورهای آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ شامل ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان نیز می‌شوند.