۰۲۱-۴۱۵۳۵

چرا تور چین نوروز 1403

از ویژگی‌های بی‌نظیر عید نوروز، آن است که تعطیلات طولانی مدتی را شامل می‌شود، که اکثر افراد شاغل به کار یا تحصیل، می‌توانند در قالب خانواده یا گروه‌های دوستان، نسبت به هماهنگی برای سفر و خرید تور نوروز، اقدام کنند. این فرصت در طول سال بسیار کم پیش می‌آید، یا حداقل برای اکثریت این موقعیت فراهم نیست. همین امر کمک می‌کند تا مسیرهای طولانی‌تر نیز، در برنامه‌ی سفر مسافران قرار گیرد. از جمله‌ی مسیرهایی که به زمان مناسب و کافی برای سفر و بازدید نیاز دارد، تور چین نوروز 1403 است.

بهار در چین، سبب زیبا‌تر شدن شهرهای این کشور می‌شود و همچنین مسافران ایرانی، امکان گشت و گذار بیشتر در این کشور را خواهند داشت و از آن‌جا که جاذبه‌های گردشگری چین در تمامی شهرهای آن بسیار فراوان است، این زمان بیشتر می‌تواند برای مسافران مفید باشد.
چند نکته برای سفر به چین وجود دارد، اول آن که اگر چه این مسیر در زمره تورهای شرق آسیا نوروز 1403 محسوب می‌شود، اما از آن‌جا که در شمال این منطقه قرار دارد، پس آب و هوای چهارفصل داشته و در نوروز، هوای بهاری دارد، پس اصلاً آن را با کشورهای جنوب شرق آسیا اشتباه نگیرید. دوم آن که اگر به قصد خرید به این کشور سفر می‌کنید، از شهرهای شمالی پرهیز کرده و گوانجو را برای سفر انتخاب کنید. سوم آن که غذاهای چینی، ممکن است چندان باب میل ایرانیان نباشد، بنابراین از خاطر نبرید که در تور نوروز چین، مقداری میان‌وعده همراه خود داشته باشید، البته که در سوپر مارکت‌ها انواع خوردنی‌های خوشمزه و بی‌نظیر را خواهید یافت. در مجموع آن که برای آن‌هایی که به شهرهای مدرن و همچنین شهرهای تاریخی علاقمند هستند، مطمئناً تور چین نوروز در بین انتخاب‌های اول قرار دارد.

انواع بسته‌های تور چین نوروز 1403

شهرهای توریستی چین، بسیار زیادند و از شمال تا جنوب آن، همگی بهشتی برای سفر و گردشگری هستند، وسعت بسیار زیاد این کشور، سبب می‌شود تا در یک سفر ۷ تا ۱۰ روزه، امکان سفر به تمامی این شهرها نباشد و صرفاً می‌بایست بخش شمالی یا بخش جنوبی آن را برگزید. در شمال چین، شهر پکن قرار دارد، که هم تور پکن به صوت مستقل برگزار می‌شود. در کنار آن شهرهای شانگهای و شی‌آن نیز در مرکز چین قرار گرفته، که در در قالب تور پکن، شانگهای یا تور پکن، شی‌آن،‌شانگهای برگزار می‌شود. عمده‌ی جاذبه‌های این ۳ شهر، از تاریخ کهن چین است و در کنار آن، معماری‌های مدرن سال‌های اخیر نیز، برای مسافران وجود دارد.
در جنوب چین نیز، گوانجو و شنزن وجود دارند که برای کسانی‌که قصد خرید دارند، تور گوانجو یک فرصت استثنایی یک هفته‌ای را در اختیار مسافران تور نوروزی چین، قرار خواهد داد. همچنین زیبایی‌های طبیعی، تاریخی و مدرن این شهر هم، می‌تواند برای هر مسافری جذاب و جالب باشد.

مدت زمان همراهی با تورهای نوروز 1403 چین، از حداقل ۵ شب آغاز شده و تا ۱۰ شب، متفاوت خواهد بود، این تفاوت تعداد شب‌ها، وابسته به مقصدهای انتخابی‌ست. برای مقصد چین، پروازهای ماهان به ۴ مقصد پکن، شانگهای، گوانجو و شنزن وجود دارد که عمده‌ی بسته‌های تور چین نوروز ۱۴۰۳، با ۳ پرواز اول برنامه‌ریزی خواهد شد. اگر چه انواع مکان‌های اقامتی در شهرهای مختلف چین، وجود دارد، اما به دلیل ماهیت تور گروهی چین، تعداد هتل‌های قابل عرضه در هر بسته، زیاد نیست و به انتخاب‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره محدود می‌شود و مسافران به شکل گروهی، در هتل‌ها اِسکان داده خواهند شد و مانند مسیرهایی نظیر تور استانبول یا تور تایلند، گروه‌های کوچک در تعداد هتل زیاد، مستقر نمی‌شوند.

آب و هوای چین در نوروز 1403

چین یک کشور ۴ فصل است، که البته وابسته به این که به کدام بخش آن بخواهید سفر کنید، آب و هوایی متفاوت خواهد داشت. بخش غربی این کشور، به واسطه کوهستانی و کویری بودن، به صورت کلی، شهرها و جمعیت چندانی ندارد، اما بخش شرقی آن از شمال تا جنوب، به شکل گسترده و فشرده، شامل شهرها متنوع است.

شهر پکن به واسطه قرار گرفتن در شمال چین، آب و هوایی سردتر نسبت به سایر نقاط دارد و دمای آن در نوروز، تقریباً مشابه تهران است و از چیزی حدود ۵ درجه تا ۲۰ درجه، وابسته به زمان روز و همچنین تاریخ سفر، متفاوت خواهد بود. شانگهای اما به واسطه قرارگیری در نزدیکی دریا و همچنین مرکز چین، ۳ تا ۴ درجه از پکن گرم‌تر بوده ولی میزان رطوبت هوا، در آن بیشتر است، ولی در این فصل هوای آن دلپذیر خواهد بود. آب و هوای گوانگجو اما، به کل متفاوت از ۲ شهر دیگر است و دمای هوا از ۱۶ تا ۳۰ درجه متغیر خواهد بود، اما میزان بارش در این فصل زیاد است و این ممکن است برای مسافران آزارنده باشد، اما از آن‌جا که نوروز، در فصل بارش‌های سیل‌آسا قرار ندارد، اگر شانس همراه شما باشد، می‌توانید سفری کم بارش را تجربه کنید.

قیمت تور چین نوروز 1403

وابسته به این که کدام بسته و برای چه تاریخی را انتخاب کرده‌اید، قیمت تور چین نوروز 1403، مشخص خواهد شد. هر بسته از مدت زمان ثابت و همچنین هتل‌های محدودی تشکیل شده و مانند بسیاری دیگر از مسیرها، این دو عامل، چندان قیمت بسته را متفاوت نمی‌کنند. اما بسته‌ی انتخابی هم از نظر مقصد پرواز و هم از نظر تعداد شب که وابسته به تعداد شهرهاست، مهم‌ترین عامل تعیین قیمت است. اما تاریخ هم نقش مهمی را در این مسیر بازی می‌کند. تورهای نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۰ فروردین ادامه می‌یابد، بالاترین قیمت‌ها برای ۲۸ اسفند تا ۴ فروردین خواهد بود و سایر تاریخ‌ها، وابسته به فاصله‌ای که از ابتدای نوروز و همین‌طور میزان تعطیلاتی که در آن بازه قرار دارد، تغییر خواهد کرد.

خدمات تور چین نوروز 1403

با خرید تور نوروزی چین، بخش زیادی از خدمات بر روی بسته‌ی شما خواهد بود، که در مبدأ حرکت شما یا در مقصد به شما ارائه خواهد شد و نیازی به پرداخت جداگانه‌ی هزینه برای آن‌ها نخواهد بود. برای تور چین، مواردی مانند بلیت رفت و برگشت به چین وابسته به شهرهای انتخابی، هتل با صبحانه (از این انواع خدمات هتل سرویس B.B توسط هتل‌های چین ارائه می‌شود)، ویزای چین، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری (معمولاً قطارهای سریع‌السیر)، گشت شهری و تورلیدر فارسی زبان، در لیست خدمات تور قرار دارند. معمولاً در هر شهر ۱ تا ۲ روز در اختیار مسافران قرار دارد، که خود می‌توانند برای آن روزهای برنامه‌ریزی کرده و به گشت و گذار بپردازند، کارگزاران تورها، بسته‌های گشت آماده را نیز در نظر گرفته‌اند، که مسافران در صورت تمایل، برای آن روزها می‌توانند از تورلیدرها، آن موارد را خریداری کنند.

مدارک لازم برای خرید تور چین نوروز 1403

برای خرید تور چین نوروز 1403، نیاز به دریافت ویزای چین است و بدین منظور می‌بایست مدارکی توسط متقاضی فراهم شود، تا توسط آژانس آویسا به سفارت چین در تهران تحویل داده شود. نیازی به حضور متقاضیان در سفارت نیست، اما باید دقت کنید که برای مسافران ویزای گروهی چین صادر خواهد شد و در صورتی‌که مسافری قصد دریافت ویزای انفرادی و لیبل‌دار در پاسپورت خود را داشته باشد، می‌بایست حتماً در زمان خرید تور اعلام کرده و قیمت تور چین، در این حالت متفاوت خواهد بود.

مدارکی که مسافر می‌بایست به آژانس ارائه کند در زیر آمده است

  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر (سفارت چین نسبت به سالم و تمیز بودن پاسپورت حساس بوده و پاسپورت‌هایی که دچار پارگی یا آب‌خوردگی باشد را نمی‌پذیرد)
  • دو قطعه عکس ۴*۶ با پس زمینه سفید
  • نامه تمکن مالی به زبان انگلیسی
  • پر کردن فرم اطلاعات شخصی