۰۲۱-۴۱۵۳۵

تور ویتنام نوروز 1403

آن سال‌هایی که ویتنام را به اسم جنگ بزرگی که در این کشور رخ داده، می‌شناختند، گذشته است. ویتنام حالا به یکی از مقاصد گردشگری زیبا و همچنین بهترین مقاصد جنوب شرق آسیا بدل شده که توریست‌ها از سراسر دنیا برای دیدنش به این سرزمین در جنوب شرق آسیا سفر می‌کنند.

 

از نظر بهترین زمان سفر به جنوب شرق آسیا و همچنین سفر به ویتنام بهترین روزهای خود را در روزهای آغازین بهار سر می‌کند و هوا شرایطی ایده‌آل برای تور نوروز ویتنام دارد. همچنین، با توجه به سفر ترکیبی و هیجان انگیزی که برای بازدید از این سرزمین جذاب برایتان ترتیب داده شده، شما فرصت این را خواهید داشت که در این سفر، از جاذبه‌های متعدد ویتنام بازدید به عمل آورده و زیبایی‌های بی‌نظیر آن‌جا همچون خلیج هالونگ بی را تماشا کنید.

اگر چه که مجموعه آویسا تراول، سفری مجلل با بهترین ایرلاین‌های دنیا و هتل‌های عالی را برای شما تدارک دیده، اما هزینه‌هایی که در خود ویتنام خرج می‌کنید، بسیار کم‌تر از بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر در منطقه است. ویتنام به طور کلی کشوری ارزان برای سفر به حساب می‌آید. همچنین، با امکانات مد نظر در تور نوروز ویتنام و جاذبه‌های طبیعی و شهری که در این سفر مشاهده می‌کنید، این تور هم برای زوج‌های جوان، سفرهای خانوادگی و سفر توریستی با کودکان پیشنهاد می‌شود. در واقع سفر نوروزی ویتنام، فرصتی ایده‌آل برای همه است تا تعطیلاتی ویژه و فراموش نشدنی را پشت سر بگذارند.

تور ویتنام نوروز 1403 یک تجربه‌ی منحصر به فرد برایتان خواهد بود و مقاصدی نیز که در این سفر در نظر گرفته شده، این تجربه را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. برای این که شما را مجاب به رفتن به این سفر کنیم، بد نیست، از جاذبه‌های هر کدام از مقاصدی که در تور ویتنام نوروز خواهید دید، برایتان بگوییم:

  • هانوی (Hanoi)

در کنار خلیج هالونگ، هانوی یکی از اولین جاهایی است که برای سفر در این موقع از سال پیشنهاد می‌شود و البته در این سفر، فرودگاه هانوی، دروازه ورودی شما به ویتنام خواهد بود. شهری که به خوبی شما را با فرهنگ و تاریخ مردم ویتنام آشنا کرده و جاذبه‌های گردشگری هانوی، شما را شیفته خود خواهد کرد. بازارهای شبانه شلوغ، مراکز خرید هانوی، فعالیت‌های شبانه متنوع، موزه‌های متنوع و البته غذاهای محلی ویتنام، تنها بخشی از زیبایی‌های هانوی به حساب می‌آید.

این شهر چند جاذبه‌ی خاص دارد که یکی از آن‌ها، دریاچه هوان کیم (Hoan Kiem Lake) است که در مرکز شهر واقع شده و یکی از بهترین جاهای هانوی برای عکاسی و پیاده روی به حساب می‌آید. همچنین شما می‌توانید در دریاچه غربی نیز قایق سواری کنید و از منظره‌ی زیبای شهر لذت ببرید. فراموش نکنید که در سفر به هانوی، به سراغ خیابان قطار معروف بروید. این مکان یکی از توریستی‌ترین نقاط منطقه بوده و بازدید از آن جز تفریحات خاص ویتنام است، جایی که قطاری هر چند ساعت، از دل یک بازار شلوغ و از میان مغازه‌ها عبور می‌کند!

  • هوشی مین (Ho Chi Minh)

بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین شهر ویتنام، بدون شک باید یکی از ایستگاه‌های سفر شما به این کشور و یکی از دلایلتان برای رفتن به تور نوروز 1403 ویتنام باشد. این شهر بزرگ، رودخانه‌ای زیبا در میان خود دارد و در عین داشتن آسمان‌خراش‌های مدرن، فضای سبز و دلپذیری نیز برای شهروندان خود پدید آورده است. در هوشی مین چندین پارک آبی معرکه و چند پارک بازی پیدا خواهید کرد و حسابی می‌توانید به همراه خانواده خوش بگذرانید. این شهر مقصدی عالی برای خرید نیز به حساب می‌آید، چون مراکز خرید هوشی مین، از برترین‌ها در کل کشور هستند.

برای دوست داران فرهنگ و تاریخ نیز، جاذبه‌های گردشگری هوشی مین، چیزهای زیادی برای عرضه دارد. یکی از مهم‌ترین موزه‌های جنگ در این شهر واقع شده و جالب این که شما در طول سفر، هم می‌توانید از معابد تاریخی و هم چند کلیسای قدیمی بازدید نمایید. در ادامه بازدید از تئاتر عروسکی آبی یا رفتن به خانه‌ی اوپرا سایگون را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • خلیج هالونگ (Hạ Long Bay)

خلیج هالونگ یکی از زیباترین نقاط دنیا و یکی از عجایب طبیعی این کره‌ی خاکی به حساب می‌آید. خوشبختانه، ایام نوروز، این خلیج بزرگ و بی‌نظیر، آب و هوایی عالی و بدون بارندگی داشته و به راحتی می‌توانید، در گردش دریایی که مجموعه آویسا تراول برای تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳ تدارک دیده، شرکت نمایید از بودن در این پهنه‌ی آبی دیدنی لذت ببرید.

بهترین راه برای بازدید از این خلیج دیدنی، سفر با کشتی‌های کروز هالونگ بی ویتنام است. این مکان بیش از ۱۶۰۰ جزیره‌ی کوچک و بزرگ داشته و یکی از میراث جهانی طبیعی به حساب می‌آید. بازدید از غارهای آبی، کایاک سواری در دل آب و عکاسی از مناظری که دیگر مثالش را به چشم نخواهید دید، از جمله فعالیت‌هایی هستند که در اقامت خود در خلیج هالونگ، تجربه می‌کنید. البته شما در طول این مسیر، ساعات زیادی را بر روی کشتی‌های مخصوص هستید و فاصله‌ی نسبتا زیادی را در طول این خلیج طی خواهید کرد. در مکان‌هایی خاص نیز کشتی متوقف شده تا بتوانید از جاهای توریستی درون خلیج هالونگ دیدن نمایید.

  • دانانگ (Da Nang)

در ادامه بازدید از خلیج هالونگ، رفتن به شهر ساحلی و چشم‌نواز دانانگ، انتخابی عالی برای تور ویتنام نوروز 1403 خواهد بود. البته تنها در سفرهای ۹ شب و ۱۰ روز است که این مقصد در نظر گرفته شده. وقتی به دانانگ می‌روید، چندین ساحل عالی برای آفتاب گرفتن، شنا و آبتنی و انجام انواع تفریحات آبی در مقابل خواهید داشت. انتخاب هتل‌های برتر دانانگ، ریزورت‌های ساحلی، تفریح در کنار خانواده و وقت گذرانی در دوران تعطیلات اول سال خاطره‌ای شیرین را برای شما به یادگار می‌گذارد.

البته اطراف دانانگ، مناطق جنگلی فوق‌العاده زیبایی واقع شده و حیات وحش جذابی در این مناطق وجود دارد که بازدید از آن‌ها نیز بسیار لذت بخش خواهد بود. همچون دیگر شهرهای توریستی ویتنام، دانانگ نیز مراکز تاریخی و فرهنگی متعددی دارد و البته از نظر غذاهای دریایی نیز، یکی از بهترین شهرهای ویتنام به حساب می‌آید. بازدید از پل طلایی با آن دست بزرگ و مسیری که بر بالای جنگلی گرم‌سیری قرار گرفته است، به تنهایی می‌تواند دلیلی برای رفتن به این بخش از کشور باشد.

البته یک سری دلایل کلی دیگر هم برای شرکت در تور نوروز ویتنام وجود دارد. با شرکت در این تور، می‌توانید هم از مراکز خرید لوکس و جذاب هوشی مین و هم از بازارهای متعددی که در همه‌ی این شهرها وجود دارد خرید کنیم. ویتنام گزینه‌ای عالی برای عاشقان خرید است و انتخاب‌های مختلفی پیش پایتان می‌گذارد. این کشور از نظر تنوع غذاهای محلی هم عالی بوده و اگر طبعتان قبول کند، می‌توانید یک ماجراجویی غذایی فوق‌العاده را در سفر نوروزی خود تجربه نمایید.

آب و هوای ویتنام در نوروز ۱۴۰۳

همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم، در طول تور ویتنام نوروز آب و هوایی عالی را در این کشور تجربه خواهید کرد. بارندگی به ندرت در شهرهای مختلف اتفاق افتاده و خیلی از شهرها همچون هانوی یا خلیج هالونگ، اگر چه در فصل خشک قرار دارند، اما تا حد زیادی از گرمای این مناطق کم شده و همه چیز برای گشت و گذار و کروز سواری در خلیج ایده آل به نظر می‌آید. البته این موضوع را همیشه باید در نظر بگیرید که امکان بارندگی در تمام فصول وجود دارد اما این بارندگی‌ها گذرا هستند.

در ادامه سفر خود اگر به دانانگ ویتنام رفتید، با هوایی گرم و آفتابی مواجه خواهید شد. همه چیز برای آفتاب گرفتن در ساحل و انجام انواع تفریحات آبی مهیاست و حتی به خاطر کم‌تر بودن سه چهار درجه‌ای هوا نسبت به اوج گرما، گشت و گذاردر مناطق جنگلی و مرتفع نیز لذت مضاعفی دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتما وسایل ضروری برای سفر تفریحی ساحلی را به همراه خود داشته باشید تا به بهترین شکل ممکن آرامش را در سفر تجربه کنید. نوروز در دانانگ بعید است بارندگی مشاهده کنید و میانگین دمای هوا نیز چیزی حدود ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

در عوض هوشی مین گرم‌ترین نقطه در میان مقاصد تور نوروز ویتنام ۱۴۰۳ است و میانگین دما به ۳۰ درجه می‌رسد و باید لباس کاملا خنک برای رفتن به آن‌جا همراه ببرید. گشت و گذار در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها با وجود گرمای هوا کمی سخت است اما این آب و هوا متخص مناطق گرم‌سیری بوده و غیر قابل تحمل نیست. خنک‌ترین منطقه ویتنام در طول نوروز، منطقه مرتفع ساپا است که می‌توان گفت، تا حد زیادی از فصل خشک فاصله گرفته و بارش‌ها در آن‌جا آغاز شده است و دمای هوا به صورت میانگین بین ۱۱ تا ۱۸ درجه است.

قیمت تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳

ویتنام یکی از مقاصد سفر ارزان به شمار می‌آید ولی انتخاب تورهای مختلف باعث تغییر در قیمت نهایی سفر می‌شود. به عنوان مثال، تورهای ترکیبی شامل خلیج هالونگ، به دلیل هزینه‌های بالای کشتی‌های تفریحی و اقامت یک روزه در آن‌ها، گران‌تر از تورهایی هستند که این منطقه را شامل نمی‌شوند.

اما با توجه به قیمت اجناس، هزینه‌های پایین خورد و خوراک و حمل و نقل عمومی در ویتنام نسبت به سایر کشورها پایین است. بلیط بعضی از پارک‌های تفریحی و مراکز گردشگری ممکن است کمی گران‌تر باشند، اما نسبت به کشورهایی مانند تایلند یا مالزی، هزینه‌ها کمتر است. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت تورهای ویتنام نوروز ۱۴۰۳، به ابتدای این صفحه مراجعه کنید.

 

مدارک لازم برای خرید تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳

برای اخذ ویزای توریستی ویتنام، باید به نکات زیر توجه داشته باشید: اقدام از طریق شرکت‌های گردشگری و تورهای گروهی: عموماً برای اخذ ویزای توریستی ویتنام، باید از طریق شرکت‌های گردشگری و تورهای گروهی اقدام کنید. خدمات مقتدرسیر تابان برای اخذ ویزا: یکی از خدمات آویسا تراول برای خریداران تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳، انجام مراحل اخذ ویزا می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی:

  • دو عکس 4×6 اسکن پاسپورت
  • مدرک گردش مالی 3 ماهه با حداقل 50 میلیون تومان مانده حساب
  • حداقل 8 روز کاری قبل از تاریخ سفر باید اقدام به اخذ ویزا کنید.

توجه: اطلاعات بالا ممکن است در آینده تغییر کنند، بنابراین بهتر است قبل از سفر، اطلاعات جدید را از منابع معتبر چک کنید.

 

خدمات تور ویتنام نوروز ۱۴۰۳

پروازهای در نظر گرفته شده برای تور نوروز ویتنام با هواپیمایی قطر خواهد بود و همه چیز به بهترین شکل برایتان برنامه ریزی شده است. کشتی کروز برای گشت زدن در خلیج هالونگ از طرف مجموعه آویسا برنامه‌ریزی می‌شود و شما به گشت شهری و بازدید از نقاط مختلف همچون جنگل‌ها و مکان‌هایی که از جنگل ویتنام و آمریکا باقی مانده خواهید رفت.

همچنین خدماتی همچون ۵ وعده نهار هنگام گشت‌های مختلف، صبحانه رایگان در هتل، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری، تور لیدر فارسی و بیمه مسافراتی نیز برای مهمانان هتل برنامه ریزی شده است. به این ترتیب، بخش زیادی از سفر، شما در طول گردش‌ همراه گروه هستید و هزینه‌ی داخل سفرتان نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. با این حال، روزهایی هم هست که می‌توانید برای بازدید از مناطق مورد نظر خود برنامه بچینید و از جاذبه‌هایی که از قبل مد نظر دارید، دیدن نمایید. 

از نکات بسیار خوب در تور نوروز 1403 ویتنام آویسا تراول، انتخاب هتل‌های منتخب و بسیار خوب است که همگی هتل‌های ۴ ستاره یا هتل‌های ۵ ستاره هستند و در هر مسیر سعی شده تا بهترین‌های انتخاب شوند. به این ترتیب، سفری مجلل و خاطره‌انگیز در تعطیلات آغاز سال در پیش خواهید داشت.

 

در صورتیکه قصد خرید تور ویتنام در زمان دیگری به غیر از نوروز را دارید سری به صفحه تورهای ما بزنید.