۳ پارک آبی بدروم برای تفریح و آب بازی

راهنمای گردشگری 26 مهر ، 1403 5 دقیقه

بسیاری دارد. البته اغلب افراد فقط به سواحل بدردم می‌روند و به شنا و آفتاب گرفتن مشغول می‌شوند. اگر از شلوغی ساحل خسته شده و به‌دنبال تفریحات جدید و سرگرم‌کننده هستید، به پارک‌های آبی بدروم سر بزنید. در این مقاله قصد داریم ۳ پارک آبی بدروم و تعدادی از هتل‌های این شهر که پارک آبی دارند را به‌همراه آدرس، امکانات و قیمت بلیط به شما عزیزان معرفی کنیم. پس لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مکان‌های جذاب تا آخر مقاله ما را همراهی کنید.

۱- آکوا پارک ددمان بدروم (Aqua Park Dedeman)

آکوا پارک ددمان بدروم به‌عنوان یکی از بهترین تفریحات بدروم شناخته می‌شود. این پارک، واقع در منطقه بیتز، در روزهای پاییز و زمستان به دلیل شرایط آب‌وهوایی تعطیل است؛ اما در سایر روزهای سال از ساعت 10:30 تا 18:30 فعالیت می‌کند. برای ورود به این آکوا پارک بدروم باید به‌ ازای هر نفر بزرگسال باید 900 لیر و برای کودکان 7 تا 12 سال، 550 لیر لیر پرداخت کنید. ورود کودکان کمتر از شش سال نیز رایگان است. از جمله امکانات آکوا پارک ددمان می‌توان به ۲۳ استخر آبی، رودخانه، استخر کودکان و استخر بزرگسالان اشاره کرد. این پارک یک مکان مناسب برای تفریح‌های خانوادگی محسوب می‌شود.

آکوا پارک ددمان بدروم

آکوا پارک ددمان بدروم

۲- پارک آبی پایرتس این کاکتوس بدروم (Pirates Inn Cactus Aquapark)

پارک آبی پایرتس این کاکتوس بدروم در منطقه یالی کاواک، دیرمیل، خیابان تیلکیجیک قرار گرفته است. همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۸:۰۰می‌توانید به این پارک مراجعه کنید. هزینه پارک آبی بدروم برای کودکان کمتر از شش سال رایگان است. افراد بین هفت تا ۱۲ سال باید در روزهای هفته، 1000 لیر برای ورود به پارک بپردازند. قیمت بلیط بزرگسال نیز 1250 لیر است. از جمله امکانات این پارک آبی در بدروم باید به تونل سقوط آزاد، سرسره موج، استخر کودکان و رستوران‌های متعدد اشاره کرد. در پارک آبی پایرتس این کاکتوس بدروم لحظات خوشی در انتظار شما هستند.

پارک آبی پایرتس این کاکتوس بدروم

پارک آبی پایرتس این کاکتوس بدروم

۳- پارک آبی کندی لند (Candyland Theme Park)

شاید کندی لند بهترین پارک آبی بدروم ترکیه نباشد؛ اما قطعاً یکی از بهترین‌ جاهای دیدنی بدروم است. این پارک در منطقه توربا، خیابان کاینار قرار دارد و همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ تا 17:00 باز است. پارک آبی کندی لند از کودکان کمتر از سه سال هزینه ورودی دریافت نمی‌کند. قیمت پارک ابی بدروم برای بزرگسالان نیز متغیر است. بیش از ۳۰ اسلاید، استخر بزرگسالان، استخر کودکان و ده‌ها بازی هیجان‌انگیز از جمله امکانات موجود در کندی لند هستند. بازدید از این پارک را خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند، پیشنهاد می‌دهیم.

پارک آبی کندی لند بدروم

پارک آبی کندی لند بدروم

معرفی چند هتل با پارک آبی در بدروم

در این بخش قصد داریم چند هتل پارک ابی دار بدروم را به شما معرفی کنیم. این هتل‌ها نه‌تنها مکان‌های مناسبی برای اقامت هستند، بلکه امکانات تفریحی و رفاهی تراز بالایی دارند. اگر در این هتل‌ها اتاق رزرو کنید، دیگر نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت.

  • هتل ریکسوس پریمیوم بدروم: از جمله بهترین هتل‌های پنج ستاره بدروم با چشم‌اندازی خارق‌العاده است. بیش از ۵۰ سرسره پیچ در پیچ در پارک آبی هتل ریکسوس پریمیوم انتظار شما را می‌کشند.
  • هتل لابلانچ ایسلند بدروم: سرسره‌ها و استخرهای هتل لابلانچ ایسلند بدروم، لحظات مفرح و شیرینی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کنند. مطمئن باشید که در این هتل پنج ستاره، بهترین خاطرات سفر را رقم خواهید زد.
  • هتل یاسمین بدروم: پارک آبی هتل یاسمین، بازی‌های بسیار متنوع و طراحی ایمنی دارد. سرسره‌های بلند و کوتاه، استخر بزرگسالان و کودکان و جکوزی از امکانات پارک آبی این هتل پنج ستاره است.
  • هتل بلو دریمز بدروم: این هتل پنج ستاره علاوه‌بر پارک آبی مهیج، ساحل اختصاصی نیز دارد و یکی از بهترین هتل‌های بدروم به شمار می‌رود. انواع سرسره‌های هیجان‌انگیز تا استخرهای ارامش‌بخش را در پارک آبی این هتل پیدا می‌کنید.

پارک‌های آبی هتل‌های پنج ستاره بدروم امکانات بسیار خوبی دارند و در حد سایر پارک‌های آبی این شهر هستند. استفاده از اغلب این پارک‌ها برای مسافران هتل رایگان است؛ اما سایر افراد باید هزینه ورودی را پرداخت کنند.

هتل لابلانچ ایسلند بدروم

هتل لابلانچ ایسلند بدروم

پارک های آبی بدروم؛ تجربه ای متفاوت و مهیج

در این مقاله، سه پارک آبی بدروم را به همراه آدرس، هزینه بلیط و ساعت کاری به شما معرفی کردیم. همچنین به صحبت درباره تعدادی از هتل‌های این شهر پرداختیم که پارک‌های آبی مجهز و فوق‌العاده‌ای دارند. فراموش نکنید که بدروم فقط در سواحل زیبا و مناظر خارق‌العاده خلاصه نمی‌شود. بلکه شهری ایده‌آل برای تفریح و گردش است و پارک‌های آبی بی‌نظیری دارد.

همین حالا برای خرید تور ترکیه اقدام کنید. تورهای خارجی آژانس مسافرتی آویسا تراول با بهترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت عرضه می‌شوند. با یک بار استفاده از خدمات این مجموعه به یار و همراه همیشگی آویسا تراول تبدیل خواهید شد.

 

سؤالات متداول

۱- بهترین پارک آبی بدروم کجاست؟

پارک‌های آبی ددمان، کندی لند و پایرتس این کاکتوس از جمله بهترین و مجهزترین پارک‌های آبی بدروم هستند. به همراه خانواده و دوستان، اوقاتی فراموش‌نشدنی در این پارک‌ها سپری خواهید کرد.

۲- بهترین هتل های بدروم با پارک آبی کدامند؟

هتل ریکسوس پریمیوم بدروم، هتل لابلانچ ایسلند، هتل یاسمین بدروم، هتل بلو دریمز، هتل کفالوکا و هتل تایتانیک دلوکس کالکشن از جمله بهترین هتل‌هتی بدروم با پارک آبی هستند.

مشاوره رایگان