۰۲۱-۴۱۵۳۵

بیچ کلاب‌های پوکت

وقتی که صحبت از یک مسافرت ایده‌آل می‌شود، تفریحات دریایی و استراحت در کنار ساحل به عنوان یکی از بایدها به ذهن‌ها می‌رسند. از همین رو سفر با تور تایلند و اقامت در پوکت که یکی از جزایر توریستی تایلند‎ است، بیش از هر مکان دیگری توجه افراد را به خود جلب می‌کند. به طوری که کلاب‌های ساحلی پوکت بهترین گزینه برای داشتن تعطیلات استوایی هستند. این مکان‌ها چشم‌اندازی زیبا از ساحل و دریا را ارائه داده و با هتل‌هایی که در همین حوالی تاسیس شده‌اند فرصت اقامتی به یادماندنی و همه چیز تمام را برای گردشگران فراهم می‌کنند. چنانچه شما نیز عاشق تفریحات دریایی، لذت بردن از ساحل و گرفتن حمام آفتاب هستید و برای سفری به یادماندنی برنامه‌ریزی می‌کنید، قطعا آشنا شدن با بیچ کلاب‌های پوکت امری ضروری خواهد بود. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بهترین بیچ‌کلاب‌های پوکت را برای شما معرفی کنیم.

 

بیچ کلاب کَچ پوکت، تایلند (Catch Beach Club Phuket, Thailand)

Catch Beach اولین کلاب ساحلی است که سال‌ها پیش در پوکت افتتاح شد و در ادامه آن افتتاح دیگر کلاب‌های ساحلی پوکت نیز آغاز گردید. این کلاب مکانی بی‌نظیر برای لذت بردن از آفتاب ساحل، رقص، تفریحات آبی، لذت بردن از غذاهای خوشمزه و موارد بسیاری دیگر از این قبیل است. در چند سال گذشته به دلیل روی کار آمدن کلاب‌های ساحلی متنوع دیگر، بیچ کلاب کَچ نقش کمرنگ‌تری در تفریحات آبی پوکت پیدا کرده بود. اما امروزه دوباره نفسی تازه گرفته و به عنوان یکی از بهترین‌های پوکت و حتی تایلند شناخته می‌شود. در این مکان محوطه مخصوصی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده تا بزرگترها بدون نگرانی بتوانند به تفریحات و سرگرمی‌های دلخواه خود بپردازند. بنابراین این کلاب ساحلی را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح خانوادگی در سفر به پوکت دانست.

  • آدرس: 88/202 Moo 2, Cherngtalay, Bangtao Beach
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد

 

بیچ کلاب کافه دل مار پوکت، تایلند (Cafe Del Mar Beach Club Phuket, Thailand)

مورد بعدی از بهترین بیچ کلاب‌های پوکت که امروزه به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین گردشگران تبدیل شده، کافه دل مار نام دارد. این کلاب ساحلی مکان مناسبی برای لذت بردن از مهمانی‌های ساحلی پرجنب و جوش با موسیقی‌های شاد و نوشیدنی‌های عالی در سفر با تور پوکت است. همچنین یک استخر کوچکی را نیز در خود جای داده که با پرداخت هزینه جداگانه می‌توان از آن بهره برد. چنانچه به دنبال مکانی باکیفیت در پوکت برای لذت بردن از تفریحات ساحلی می‌گردید، بهتر است بیچ کلاب کافه دل مار را در لیست الویت‌های خود قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از سوختگی پوست در ساحل حتما همراه خود لوسیون‌های مخصوص به همراه داشته باشید. غروب آفتاب در این منطقه جلوه‌ای بسیار زیبا داشته که توصیه می‌کنیم تماشای آن را هرگز از دست ندهید. همچنین این مکان گزینه‌های متنوعی از انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی را در رستوران‌های خود برای گردشگران عرضه می‌کند.

  • آدرس: 19/118 Moo3, Kamala Beach, Kathu District, Phuket 83150
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۲ بامداد

 

پین بیچ بار پوکت، تایلند (Pine Beach Bar Phuket, Thailand)

پین بیچ بار جدیدترین کلاب ساحلی پوکت و سومین کلابی است که در ساحل کامالا افتتاح شده است. شما می‌توانید با انتخاب این مکان فوق العاده از غذاهای باکیفیت و نوشیدنی‌های متنوع در تمام طول روز لذت برده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی از تماشای غروب آفتاب با همراهی دی‌جی‌ها و نمایش آتش در ساحل اوج هیجان را تجربه کنید. آنچه که منظره غروب افتاب را در این مکان از دیگر مناطق ساحلی متمایز می‌کند، چشم‌اندازی خاص از مه صورتی و ارغوانی در کنار نخلستان‌های کاسورینا است. از مزایای این مکان امکان دسترسی آسان به آن بوده که تنها در عرض ۱۵ دقیقه با توک توک سواری (سه چرخه‌های محلی تایلند) به آنجا خواهید رسید. یکی از جذابیت‌های تایلند این است که در هر زمان و مکانی می‌توانید متخصصی برای انواع ماساژ تایلندی پیدا کنید. بعد از تفریح در کلاب ساحلی بهترین گزینه گرفتن یکی از سالن‌های ماساژ پوکت است.

  • آدرس: 333 Moo 3 Kamala Sub-District, Kamala Beach Phuket, Phuket 83150
  • ساعات کاری: ۸ صبح تا ۱۲ نیمه شب

 

بیچ کلاب زانا پوکت، تایلند (Xana Beach Club Phuket, Thailand)

بیچ کلاب Xana، بخشی از استراحتگاه ساحلی Angsana Laguna در پوکت بوده و دارای محیطی زیبا در شن‌های ساحل Bangtao است. توجه داشته باشید که این مکان به اندازه دیگر کلاب‌های ساحلی جذاب پوکت روی مهمانی‌ها و اجراهای پرشور و هیجان دی‌جی‌ها تمرکز ندارد. علاوه بر ساحل علاقه‌مندان می‌توانند از استخر بی‌نظیری که در این کلاب ساحلی وجود دارد نیز برای شنا و تفریحات آبی بهره ببرند. همچنین رستوران‌ ساحلی دوست داشتنی نیز در همینجا وجود دارد که گردشگران می‌توانند خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را با تماشای منظره‌ای از غروب آفتاب میل کنند. موهیتوهای خاص، کوکتل‌های کلاسیک و طیف گسترده‌ای از انواع غذاهای اروپایی، مدیترانه‌ای و تایلندی از جمله گزینه‌هایی هستند که در این رستوران فرصت تست کردن آن‌ها را خواهید داشت.

  • آدرس: 10 Moo 4 Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket 83110
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب

 

بیچ کلاب کارپه دیم پوکت، تایلند (Carpe Diem Beach Club Phuket, Thailand)

بیچ کلاب کارپه دیم در ساحل Bangtao قرار گرفته و جدیدترین کلاب ساحلی پوکت به شمار می‌آید. این مکان دارای طراحی کاملا مدرن بوده و با منویی خوشمزه از انواع غذاهای وسوسه‌انگیز از مسافران حین تفریح پذیرایی می‌کند. این کلاب تنها چند قدم با یکی از بهترین سواحل پوکت یعنی ساحل بنگ تائو فاصله دارد. فضای داخلی آن کاملاً آرام و شیک بوده و مکانی فوق‌العاده دوست داشتنی برای گردشگران جوان در سفر به پوکت است.

  • آدرس: 1/99 Bangtao Beach Road, Choeng Thale, Thalang District, Phuket 83110
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب (سه شنبه‌ها تعطیل است)

 

بیچ کلاب تان تراس پوکت، تایلند (Tann Terrace Beach Club Phuket, Thailand)

بیچ کلاب تان تراس مورد بعدی از بهترین کلاب‌های ساحلی است که مسافران پوکت می‌توانند برای داشتن لحظاتی شاد و به یادماندنی به آنجا بروند. نقطه عطف این کلاب ساحلی تراس چوبی وسیع آن است که چشم‌اندازی زیبا از دریای آندامان را به نمایش می‌گذارد. چنانچه اهل مهمانی‌های پرجنب و جوش در بهترین کلاب‌های شبانه پوکت هستید و نوشیدنی‌های متنوع را می‌خواهید تست کنید، بیچ کلاب تان تراس قطعا مورد پسند شما خواهد بود. در این مکان گردشگران با منظره‌ای زیبا از درختان بلوط و انگورهای دریایی روبرو خواهند بود که امکان ندارد توجه کسی را به خود جلب نکند.

  • آدرس: Patak Rd, Karon, Mueang Phuket District, Phuket 83100
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 

بیچ کلاب پیگ پوکت، تایلند (Pig Beach Club Phuket, Thailand)

Pig Beach  یک بار ساحلی جذاب و متنوع در ساحل Bang Tao است. این مکان علاوه بر ساحل زیبا و چشم‌گیر خود با سرو انواع غذا و کوکتل‌های خوشمزه‌اش نیز در میان مسافران تور تایلند به خوبی شناخته شده و مکانی عالی برای گذراندن یک روز کامل در آن است. چرا که از صبح زود گرفته تا لحظه غروب خورشید بر فراز دریای آندامان و همچنین تفریحات شبانه می‌تواند هر گردشگری را شیفته خود کند.

  • آدرس: 11/323 Moo 2, Bang Tao Beach, Choeng Thale, Thalang District, Phuket 83110
  • ساعات کاری: ۸ صبح الی ۱۲ نیمه شب

 

بیچ کلاب کوست پوکت، تایلند (Coast Beach Club Phuket, Thailand)

از دیگر بیچ کلاب‌های دوست داشتنی پوکت، Coast Beach Club نام دارد. این تنها کلاب ساحلی است که در ساحل کارون قرار گرفته و مکانی ایده‌آل برای خوشگذرانی به همراه دوستان و حتی خانواده در پوکت است. توجه داشته باشید که این مجموعه بخشی از هتل بزرگ ساحلی سنتارا (Centara Grand Beach Resort Phuket) بوده و تفریحی راحت و لاکچری را بری گردشگران به ارمغان می‌آورد. این مکان دارای تخت‌های مخصوص برای حمام آفتاب در کنار ساحل بوده و همچنین مبل‌های بزرگی را در نزدیکی شن و ماسه برای استراحت آن‌ها تعبیع کرده است. چنانچه این کلاب ساحلی را برای تفریح در تور بانکوک،پوکت انتخاب کردید فرصت اقامت و بهره‌مندی از امکانات و رستوران‌های هتل سنتارا را نیز خواهید داشت. نکته قابل توجه اینکه در برخی از شب‌ها اجراهایی جذاب و دیدنی از خواننده‌ها و نمایش‌هایی از شعبده بازها و آکروبات‌ها در آن برگزار می‌شوند که تماشای آن‌ها برای توریست‌ها سرگرم‌کننده خواهد بود.

  • آدرس: 683 Patak Rd, Karon Beach, Phuket 83100
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۱۱ شب

 

بیچ کلاب کودو پوکت، تایلند (Kudo Beach Club Phuket, Thailand)

Kudo Beach Club جدیدترین مکان ساحلی در جزیره پوکت است که موقعیت منحصر به فردی در ساحل پاتونگ دارد. بزرگترین مزیت این مکان قرار گرفتن آن درست در قسمت مرکزی ساحل معروف پاتونگ است که فقط چند متر دورتر از انتهای جاده معروف بانگا (Bangla)، معروف به خیابان مهمانی پوکت، قرار دارد. بیچ کلاب کودو دارای فضایی آرام و مجلل بوده و مکانی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه در یک مکان خوش‌منظره هستند. این مکان دارای انواع مکان‌های تفریحی بزرگسالان است.

  • آدرس: 1/33 Patong Beach Road, Patong Beach, Phuket 83150
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا نیمه شب

 

بیچ بار ریلکس در مریدین پوکت، تایلند (Relax Beach Bar at Le Meridien Phuket, Thailand)

اگر به دنبال یک کلاب ساحلی زیبا و دوست داشتنی در سفر با تور بانکوک،پاتایا،پوکت می‌گردید و به همان اندازه از محیط‌های شلوغ و پرهیاهو بیزارید، Relax Beach Bar گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که موسیقی‌های پخش شده در این مجموعه آرام و ملایم بوده و خبری از شلوغی‌ها و صداهای بلند در آن نیست. نکته جالب اینکه در این مکان هر از گاهی شام و کوکتل‌های تبلیغاتی ویژه سرو می‌شوند که اگر خوش شانس باشید فرصت دریافت آن‌ها را خواهید داشت.

  • آدرس: 29 Soi Karon Nui Tambon Karon, Amphur Muang, Karon, Phuket, 83100
  • ساعات کاری: ۵ بعد از ظهر تا ۱۰:۳۰ شب

 

بیچ کلاب پارادایس پوکت، تایلند (Paradise Beach Club Phuket, Thailand)

ساحل پارادایس پوکت یک خلیج کوچک شنی و کاملا شلوغ است که تنها ۴ کیلومتر از ساحل پاتونگ مرکز مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری پوکت فاصله دارد. این کلاب ساحلی که تقریباً یک دهکده به حساب می‌آید تعداد زیادی صندلی ساحلی، کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مهمانی‌های پرجنب و جوشی را برای گردشگران ارائه می‌دهد. فضای شلوغ و پرجنب و جوش این بیچ کلاب می‌تواند برای بعضی‌ها مزیت به شمار بیاید اما اگر اهل جاهای شلوغ و پرسر و صدا نیستید بهتر است بیچ کلاب دیگری را برای تفریحات ساحلی خود در پوکت انتخاب کنید.

  • آدرس: Paradise Beach, 4 Km south of Patong
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۷ عصر

 

بیچ کلاب ام پوکت، تایلند (M Beach Club Phuket, Thailand)

M Beach Club یک مکان جدید دیگر برای لذت بردن از فضای ساحلی پوکت است که در سمت شمالی این جزیره قرار گرفته و مکانی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر یا شب فراموش نشدنی در ساحل Mai Khao است. با تاریک شدن هوا صدای موسیقی‌های پرجنب و جوش در این مکان به گوش رسیده و بارهای اطراف نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های بی‌نظیری را برای علاقه‌مندان سرو می‌کنند. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و گردشگران در بیچ کلاب ام، یکی از جذاب‌ترین بیچ‌کلاب‌های پوکت، فرصت رفتن به یک استراحتگاه و اسپای لوکس به نام JW Marriott Phuket  را نیز خواهند داشت. این مکان تنها ۲۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله داشته و علاقه‌مندان فرصت دسترسی آسان به آن را خواهند داشت. اگر در ساعات اولیه روز به این مکان می‌روید به خاطر داشته باشید که وسایل ضروری برای سفر تفریحی ساحلی را به همراه خود داشته باشید.

  • آدرس: 231، Mai Khao، Thalang District، Phuket 83110
  • ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ نیمه شب

 

دریم بیچ کلاب پوکت، تایلند (Dream Beach Club Phuket, Thailand)

Dream Beach Club یک کلاب ساحلی جذاب با موقعیتی فوق‌العاده در ساحل لایان، درست در کنار Bangtao است. این یک مکان آرامش‌بخش برای گذراندن روز فراموش نشدنی بین دریا و استخر بوده و معمولا به منظور داشتن مهمانی‌های سرگرم‌کننده در آخر هفته‌ها است با انبوهی از گردشگران تور تایلند و حتی مردم محلی روبرو می‌شود.

  • آدرس: Soi 2, Cherngtalay, Amphoe Thalang, Chang Wat Phuket 83110
  • ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۸ شب

 

منبع ۱

منبع ۲