۰۲۱-۴۱۵۳۵

راهنمای سفر به بالی

مجموعه مقالات راهنمای سفر به بالی شامل معرفی کامل جزیره، مناطق مختلف آن، اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری، فعالیت‌ها و تفریح‌های آن، اماکن اقامتی و رستوران‌ها

چند سالی‌ست که بالی، برای مسافران ایرانی، مسیری نام آشنا شده است. اما به دلیل قیمت بالای آن و همچنین نبود پرواز مستقیم، تعداد افرادی که به آن سفر کرده‌اند، آن‌چنان زیاد نیست و همین سبب شده، تا آشنایی افراد مختلف با این جزیره‌ی کم‌نظیر در جهان، کم باشد. در این‌جا تلاش کرده‌ایم تا با گردآوری اطلاعات اولیه در مورد آن، راهنمای سفر بالی را بسازیم. اگر از مطالب قدیمی‌تر شروع به خواندن کنید، با روند طبیعی‌تر و مطالب پایه‌ای‌تری در مورد این جزیره، روبرو خواهید شد.

جاذبه‌های گردشگری بالی

بالی در میان بومیان، به جزیره‌ی خدایان مشهور است. دلیل این امر، تعداد زیاد معابد هندو و بودایی مشهور، در سرتاسر این جزیره‌ی پهناور است. حداقل ۱۰ معبد مشهور جهانی در این جزیره وجود دارد و این فارغ از برخی معابد کم اهمیت است. در کنار این‌ها رودخانه‌ها، سواحل بی‌نظیر، جنگل‌های استثنایی، آبشارهای خارق‌العاده و بسیاری موارد دیگر، همگی از جاذبه‌های گردشگری بالی هستند. با مطالعه‌ی این بخش از مطالب ما، می‌توانید با جزئیات بیشتری در مورد این مقصد آشنا شوید.

تورهای بالی

باید دقت کنید که تور بالی در تمامی جهان، یک سفر لوکس محسوب می‌شود و همچنین با آن که واحد پول اندونزی، از قدرت چندانی برخوردار نیست، قیمت‌ها در سطح جزیره بالاست و حتی خرید در بالی، چندان به‌صرفه نیست. دلیل این امر، خاص بودن جاذبه‌های آن و همچنین ساحلی بودن بیشتر جاذبه‌های آن است، که به واسطه‌ی تاسیس انواع اماکن اقامتی لاکچری و خاص، سبب شده تا قشر ویژه‌ای از مسافران، که عمدتا از طبقه مرفه غربی یا آسیای شرقی هستند، مسافران این نقطه از جهان شوند. در کنار این، عدم وجود پرواز مستقیم و چارتر به این مقصد، سبب گران‌تر بودن تورهای بالی نیز شده است.