۰۲۱-۴۱۵۳۵

هندی کشوری غرق در سنت‌های قدیمی خود است که قدم زدن در میان مردمش، خود یک تجربه‌ی باورنکردنی را برایتان به همراه خواهد داشت. کشوری پهناور با اقلیم‌های مختلف که جاذبه‌های گردشگری متنوع و بی‌پایانی را برای گردشگران به همراه خواهد داشت. با این تفاسیر، حتما هند را می‌توان، گزینه‌ای مهم برای سفر در هر زمانی از سال مخصوصا عید نوروز لحاظ کرد.

 

چرا تور هند نوروز ۱۴۰۳؟

تور نوروز 1403 هند با توجه به وضعیت آب و هوایی بعضی مناطق هند و همچنین، فعالیت‌های توریستی که در این کشور می‌توانید به انجام برسانید، حتما یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان محسوب می‌شود. چیزی که در این کشور تجربه خواهید کرد، ترکیبی از فعالیت‌های تفریحی، بازدید از مراکز تاریخی مهم، طبیعت‌گردی و خیلی چیزهای دیگر است.

البته فعالیت‌هایی که در هند به انجام می‌رسانید، ربط مستقیم به مقصدی که در این کشور بزرگ انتخاب می‌کنید دارد. سفرهایی که برای تور نوروز هند برنامه ریزی شده، شامل شهرهایی همچون گوا، آگرا، جیپور و دهلی می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به خود را دارند. اگر قصد رفتن به گوا را داشته باشید، می‌توانیم تضمین کنیم که  سفری شاد و فراموش نشدنی را پشت سر خواهید گذراند. این شهر ساحلی یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی هند است که گردشگران خارجی زیادی به خاطر مناظر ساحلی زیبا و جشن‌های شلوغ و بی‌پایان این شهر به آن‌جا سفر می‌کنند.

 

قیمت تور هند نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تور هند نوروز ۱۴۰۳ تور هند نسبت به بسیاری از کشورها، با قیمت پایین‌تری همراه است، و این ویژگی در تورهای نوروز هند نیز قابل تأیید است. تورهای ترکیبی هند معمولاً با برنامه‌ریزی به مقصد هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره ارائه می‌شوند و مدت زمان حداقل یک هفته را در بر می‌گیرند. این به شما امکان اقامت در هتل‌های با کیفیت بالا را با قیمت مناسب می‌دهد و فرصت تفریح و لذت‌بردن از روزهای سفر را فراهم می‌سازد. گشت‌های شهری نیز در این تورها لحاظ شده و بسیاری از هزینه‌های مرتبط با مقاصد مختلف، به صورت کلی کاهش می‌یابد. البته با توجه به تقاضای بالا برای شرکت در این تورها، قیمت تورهای هند نوروز ۱۴۰۳ کمی از حد معمول بالاتر قرار گرفته است. برای اطلاع از جزئیات قیمت‌ها، می‌توانید به صفحه تور هند مراجعه کنید.

 

مدارک لازم برای خرید تور هند نوروز ۱۴۰۳

همان‌طور که اشاره شد، برای شرکت در تور هند، شما نیاز به دریافت ویزا دارید. این اقدام با ارائه مدارکی از سوی شما صورت می‌گیرد که شامل گذرنامه، دو عکس رنگی، کپی شناسنامه، و فرم پر شده درخواست ویزا می‌شود. با توجه به رفع محدودیت‌های کرونایی، در حال حاضر تنها مدارک مورد نیاز برای سفر به هند، ویزا و گذرنامه می‌باشند.

در تور هند نوروز امسال کدام جاذبه‌ها را ببینیم؟

این روزها گوا بدون ذره‌ای بارندگی، فضایی عالی را در اختیار شما قرار داده و می‌توانید، انواع تفریحات آبی از جمله جت اسکی، پاراسیلینگ، بانانا، ویند سورفینگ و البته موج سواری را تجربه کرده یا حتی در تورهای اسنورکلینگ و غواصی شرکت کنید. کلاب‌های ساحلی بزرگ کار خود از از چند روز قبل از تور هند نوروز ۱۴۰۳ آغاز کرده و شرکت در جشن‌های بزرگ آن‌جاها، نقطه عطفی در طول سفرتان خواهد بود. گوا طبیعتی جنگلی، رودخانه‌ها و زیبایی متعددی در خود دارد که هر کدامشان می‌توانند دلیلی برای رفتن به این شهر در ایام تعطیلات نوروز باشند.

غیر از گوا، دیگر سفرهایی که برای نوروز این کشور برگزار می‌شود، تور ترکیبی هند است. سفرهایی یک هفته‌ای که در آن‌ها به سراغ شهرهایی خاص و جذاب در هند می‌روید. تورهای ترکیبی فرصتی ایده عال در تعطیلات عید بوده که باعث می‌شود، چندین جاذبه‌ی گردشگری مهم هند را در طول یک سفر مشاهده کرده و از شهرهای مختلف با حال و هوای متفاوت دیدن نمایید.

یکی از این شهرها دهلی است که شما را با فرهنگ خاص مردم این کشور آشنا کرده، فرصت دیدن چندین بنای تاریخی مهم از جمله قلعه قرمز، قطاب منار یا مقبره‌ی خان‌ها را در در اختیارتان می‌گذارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید در تور هند نوروز نیز به حساب می‌آید. مراکز خرید دهلی در کنار بازارهای متعدد و شلوغ این کشور، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند که نه تنها اجناسی ارزان به عنوان سوغات بخرید، بلکه به سراغ برندهای مختلف بین‌المللی نیز بروید. جاذبه‌های گردشگری دهلی تنوع فوق‌العاده‌ای دارند که باعث می‌شود، مسافران با سلایق مختلف، از حضور در آن‌جا لذت ببرند.

بخش زیادی از آن‌ها که به آگرا سفر می‌کنند، تنها به قصد دیدن تاج محل به شمال هند می‌روند. بنای شگفت‌انگیزی که در تمام دنیا مانند ندارد و در کنار رودخانه یامونا، یکی از زیباترین ابنیه‌ای خواهد بود که در طول سفرهایتان می‌توانید به دیدنش بروید. البته نباید فراموش کنید که جاذبه‌های گردشگری آگرا بسیار بیشتر از تنها تاج محل است و این سفر فرصت بازدید از چندین بنای بسیار مهم دیگر که اغلب در زمان مغول‌ها ساخته شده‌اند را نیز به شما داده و همچنین می‌توانید از غذاهای محلی مردم این منطقه نیز، چند چیز خوشمزه بچشید و اگر عاشق خرید در سفر هستید، به مراکز خرید آگرا سری بزنید.  

با تمام این اوصاف، می‌توان دلایل زیادی برای انتخاب تور نوروز هند برای تعطیلات اول سال اسم برد. از شهرهای جادویی که در بالا از آن‌ها یاد کردیم و از غذاهای محلی خوشمزه تا فضای عالی برای سفر خانوادگی، این دلایل بسیارند. سفر به هند تنها گشت و گذار میان بناهای تاریخی نیست، هرچند تماشای مثلث‌ طلایی هند یکی از مهم‌ترین دلالی سفر گردشگران به این کشور است، اما باید در نظر داشته باشید؛ هند مراکز تفریحی متنوعی داشته، در بعضی شهرها از جمله دهلی و گوا، تفریحات شبانه نیز بسیار پرطرفدار است، پارک‌های بازی و آبی زیادی دارد و در کل سفری جذاب را برای شما می‌سازد.

انواع تور های ترکیبی هند نوروز ۱۴۰۳

تا این‌جا توضیحات کوتاهی درباره شکل سفرها در تور هند نوروز 1403 گفتیم، اما برای روشن شدن کلیات سفرهای نوروزی به هند، جزییات بیشتری از این سفرها را برایتان ذکر خواهیم کرد:

  • تور گوا 

این سفر به وسیله‌ی هواپیمایی ایرعربیا انجام شده و تنها تور نوروزی آویسا تراول به مقصد هند است که تنها برای یک مقصد برنامه‌ریزی می‌شود. گوا شهری ساحلی و شاد بوده که مقصدی مفرح برای چنین سفری به حساب می‌آید. لیستی از بهترین هتل‌های ساحلی در این تور در نظر گرفته شده و پرواز نیز مستقیما به مقصد فرودگاه این شهر برگزار می‌شود.

 

  • تور ترکیبی دهلی ، آگرا، جیپور 

اگر آشنایی با مثلث طلایی هند دارید، می‌دانید که سفر به این سه مقصد یکی از معروف‌ترین تور هند نوروز ۱۴۰۳ است. سفری که شما را به سه شهر محبوب هند برای دیدن جاذبه‌های تاریخی این کشور می‌برد. در این تور ترکیبی، شما با سه پرواز مستقیم هواپیمایی ماهان به فرودگاه دهلی خواهید رفت، سه شب در آن‌جا هستید و سپس در هر کدام از دیگر مقاصد، دو روز اقامت خواهید داشت.

 

  • تور ترکیبی دهلی، آگرا، گوا

این سفر یک انتخاب ویژه برای تور نوروز 1403 هند است. در واقع شما در طول این تور، دو روز در دهلی و یک روز در آگرا هستید تا از جاذبه‌های تاریخی هند بازدید کنید و سپس چهار روز در گوا خوش خواهید گذراند، در ساحل آفتاب می‌گیرید و به انواع فعالیت‌های آبی و تفریحی می‌پردازید. یک ترکیب بسیار جذاب که سلایق مختلف را به خوبی برای چنین سفری پوشش می‌دهد.

آب و هوای هند در نوروز ۱۴۰۳

وسعت کشور هند باعث می‌شود، تا آب و هوای آن در نقاط مختلف این کشور متفاوت باشد. به طور آغاز نوروز، شروع فصل گرما در این کشور نیز محسوب شده و آرام آرام هوا در جاهای مختلف این کشور گرم‌تر می‌شود، هر چند نقاط مرتفع هنوز سرد بوده و در بعضی نقاط سردسیر و کوهستانی، زمستان جاری‌ست.

اگر قصد سفر به گوا در تور هند نوروز ۱۴۰۳ را دارید، باید این نوید را به شما بدهیم که این شهر ساحلی، یکی از بهترین آب و هوای خود در طول سال را تجربه می‌کند. بارندگی‌ها تقریبا صفر بوده و هوا هنوز گرمای طاقت فرسای تابستانی را ندارد، با این حال هوا آن‌قدری گرم و آفتابی هست که پیشنهاد می‌کنیم، لباس خنک بپوشید و با همراه داشتن لوازم مورد نیاز همچون کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست در ساحل را جدی بگیرید.  این روزها برای گشت‌های دریایی، موج سواری، غواصی و انجام انواع تفریحات آبی نیز مناسب به حساب می‌آید، پس پیشنهاد می‌کنیم لباس شنا همراه داشته باشید!

مناطق شمالی به سمت مرکز هند که دیگر مقاصد لیست تور هند نوروز در آن‌جاها قرار دارند، به انداز گوا گرم نبوده و هوایی خنک و ایده‌آل را برای گشت‌های شهری تجربه خواهند کرد. در طول روز هوا آفتابی خواهد بود اما با این حال، بهتر است لباس بهاره نیز همراه داشته باشید. البته اگر اهل رفتن به مکان‌های مرتفع، مراکز جنگلی و کوهستان‌ها هستید، حتما باید لباس گرم همراه داشته باشید. در مجموع، همان‌طور که در ابتدای نوشته عنوان کردیم، آب و هوای هند برای سفرهای نوروزی عالی است.

 

 

فرودگاه‌هایی که برای تور هند نوروز ۱۴۰۳ باید بشناسید

در تورهای ترکیبی، فرودگاه بین‌المللی دهلی جایی است که پرواز شما به زمین می‌نشیند و ماجراجویی‌های شما در هند آغاز خواهد شد. این مجموعه با نام فرودگاه ایندرا گاندی نیز شناخته شده و شلوغ‌ترین فرودگاه در کل کشور به حساب می‌آید. سه ترمینال برای این مکان در نظر گرفته شده که ترمینال ۳ که یکی از بزرگ‌ترین پایانه‌های جهان است، برای پروازهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

امکان ترانسفر فرودگاهی که برای تور نوروز 1403 هند در نظر گرفته شده، شما را از دردسر پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب در این فرودگاه بسیار شلوغ راحت می‌کند، اما در کل هم مترو، هم تاکسی و هم اتوبوس شهری برای رفت و آمد به مرکز شهر در فرودگاه دهلی وجود دارد. فرودگاه تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز مسافران از جمله وای‌فای رایگان، سالن استراحت و چندین رستوران و کافه را نیز ارائه می‌کند.

فرودگاه گوا با نام اصلی فرودگاه دابولیم دو ترمینال قدیمی خود را تنها به پروازهای داخلی اختصاص داده و ترمینال جدید و مدرن آن‌جا، برای پروازهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است. فرودگاه گوا نیز دارای امکانات بسیار خوبی از جمله اینترنت وای‌فای رایگان بوده و یک فروشگاه ۲۴ ساعته، چند رستوران و کافه و سالن استراحت و ... در خود دارد. ترانسفر فرودگاهی برای تور گوا نوروز 1403 نیز در نظر گرفته شده اما برای رفت و آمد به فرودگاه گوا، گزینه‌های مختلفی از جمله اتوبوس ،تاکسی، مینی‌بوس و حتی ایستگاه قطار را پیش رو خواهید داشت.

 

چرا تور هند نوروز ۱۴۰۳ را از آویسا تراول بگیریم؟

مجموع آویسا تراول به عنوان یکی از خدمات ارائه شده در تورهای نوروزی هند، با دریافت مدارک مورد نیاز از شما، به اخذ ویزا برایتان می‌پردازد. در این تورها، علاوه بر ارائه خدماتی همچون بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل‌های انتخابی، ترانسفر فرودگاهی نیز برای تمامی مسافران در نظر گرفته شده است. تورهای ترکیبی هند، همگی با برنامه‌ریزی برای اقامت در هتل‌های ۴ و ۵ ستاره تدارک دیده شده‌اند و در هر شهر، یک گشت شهری همراه با نهار به مسافران ارائه خواهد شد. برنامه‌های مسیریابی بین شهری نیز از پیش تنظیم شده‌اند تا بهترین زمان ممکن در سفر شما محقق شود. در پایان، یک راهنمای فارسی زبانِ مسلط نیز در تمامی تورها شما را همراهی خواهد کرد تا سفر شما به بهترین شکل ممکن و با راحتی کامل انجام شود.