معرفی ایستینیه پارک استانبول

راهنمای گردشگری 09 تیر ، 1399 4 دقیقه

خرید کردن از فعالیت‌های محبوب مردم سراسر دنیاست. استانبول به عنوان مقصدی منحصر به فرد بین اروپا و آسیا برای خرید و گشت و گذار انتخابی فوق‌العاده است. مخصوصا ما ایرانی‌ها به شدت از خرید کردن و بازارگردی لذت می‌بریم و در هر مقصدی برای خانواده و دوستان سوغاتی‌های زیادی می‌خریم از استانبول و گشتن در بازارها و مراکز خرید استانبول لذت زیادی خواهیم برد. یکی ز مراکز خرید بزرگ و مدرنی که در تور استانبول می‌توانید با رفتن به آن در دنیایی از مد و لوازم جانبی و امکانات متعدد غرق شوید مرکز خرید بزرگ ایستینیه پارک است. در این پست این مرکز خرید جذاب و دوست داشتنی را بررسی خواهیم کرد.

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

این مرکز خرید جذاب و بزرگ در مساحتی بیش از 242 هزار متر مربع ساخته شده و در سال 2007 افتتاح شده است. شکل معماری منحصر به فرد این مجموعه بزرگ و مدور با آن همه چراغ‌های روشن از دور خودنمایی کرده و شما را متوجه خود می‌کند. مخصوصا با سقف پروانه‌ای شکل شیشه‌اش که تا کمی جلوتر ساختمان کشیده شده است. برای ساخت این مجتمع بزرگ و گسترده در سال 2007 و تا اتمام پروژه 270 میلیون دلار هزینه شد. در این مرکز خرید 300 فروشگاه لوکس و زیبا وجود دارد که تلفیقی از برندهای داخلی ترکی و نام‌های تجاری بین المللی را در 4 طبقه لوکس و مدرن در خود جای داده است. اگر به دنبال خرید لباس‌های برند و مد روز هستید جای درستی آمده‌اید زیرا در اینجا نام‌های شناخته شده و آشنایی مثل دولچه اند گابانا، دیور، زارا، منگو، پرادا، فندی و هوگو باس را پیدا خواهید کرد. عطرهای زنانه و مردانه، ساعت، کیف و کفش و بسیاری از لوازم جانبی در رابطه با مد را اینجا می‌توان پیدا کرد. جالب است بدانید بیشتر برندهای شناخته و لوکس در خارج از فضای اصلی و در محیط باز واقع شده‌اند.

امکانات تفریحی

برای خانواده‌های دارای فرزند این مرکز خرید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریح و گردش محسوب میشود زیرا هم میتوانند از فروشگاه‌ها و اجناس دیدن کنند و در عین حال از امکانات بسیار جذابی مثل سینمای کمپانی آی مکس IMAX)) استفاده کنید. عاشقان فیلم و تئاتر می‌توانند در این سالن که اولین سینمای آی‌مکس استانبول است از تماشای فیلم‌‌های باکیفیت و روز لذت ببرند. اگر گرسنه و خسته شدید و نیاز داشتید استراحت کرده و جانی تازه کنید می‌توانید به یکی از کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه بروید. به علاوه فود کورت کامل و وسیعی هم وجود دارد که می‌توانید در آن هرچه که می‌خواهید را پیدا کنید و در کنار هم از خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه لذت ببرید. برخی امکانات ورزشی و تفریحی و همچنین نمایشگاه‌های هنری و گالری‌ها از این مجموعه مقصدی همه پسند ساخته است. به همین دلیل می‌گوییم ایستینیه پارک برای گردشی خانوادگی بسیار مناسب است. جالب است بدانید این مجموعه آنقدر کامل است که فقط حدود 90 هزار متر مربع آن به سرگرمی اختصاص داده شده است.

نکته حایز اهمیت در اینجا این است که با رفتن به این مرکز خرید حس می‌کنید وارد یک شهرک خرید شده‌ید زیرا بلواربندی و میدان‌ و همچنین طراحی متفاوت فروشگاه‌ها را در هیچ کجای دیگر این شهر نمی‌توانید پیدا کنید. به علاوه این بازدید از این مرکز خرید را می‌توان به عنوان تفریحی فرهنگی هم نام برد زیرا با ایجاد فضای نوستالژیک سعی شده تا حس و حال سنتی و مدرن در کنار هم و به صورت تلفیقی به نمایش در بیایند.

ساعت کاری

این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به استثنای تعطیلات رسمی میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان خود است.

نحوه رسیدن به مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

فرقی نمی‌کند کجای این شهر بزرگ و پر ازدحام باشید، اگر می‌خواهید سوار مترو شوید باید سوار خط متروی M2 شوید و در ایستگاه ایازآقا ITU-Ayazaga پیاده شده با یک پیاده‌روی چند دقیقه‌ای خودتان را به مرکز خرید برسانید. به علاوه می‌توانید از خطوط اتوبوس ‏İstinye – Beşiktaş‏ و خط ‏‎ Tarabya – Beşiktaş به این مرکز خرید برسید. البته در مقایسه با مترو و ماشین، ما مترو را برای دور از ترافیک توصیه می‌کنیم.

اگر می‌خواهید به مراکز لوکس خرید در استانبول سر بزنید و در کنار تمامی اعضای خانواده احساس راحتی کنید، و اجازه دهید هرکسی به دنبال علایق خود برود قطعا ایستینیه پارک انتخابی عالی خواهد بود.

آدرس: Pınar, Katar Cd No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

تلفن: 5555 345 212 90+

مشاوره رایگان