معرفی مرکز خرید استانبول (Mall Of Istanbul)

راهنمای گردشگری 11 تیر ، 1399 4 دقیقه

استانبول یکی از شهرهای برجسته برای خرید اقلام زیادی از محصولات چه برای مصرف خانگی و چه سوغاتی است. بازارهای سنتی و مراکز خرید برجسته و مدرن همه در کنار هم مجموعه فوق‌العاده متنوعی را در دسترس گردشگران تور استانبول گذاشته‌اند. بی‌شک استانبول مال به عنوان یکی از مراکز مهم و مدرن استانبول در زمره جانبه‌های گردشی و گزینه‌ای برای خرید جایگاه برجسته‌ای در این کلان شهر توریستی برشمرده می‌شود. این مجموعه طبقاتی نه تنها انواع برندها و محصولات را ارائه می‌دهد بلکه به عنوان مجموعه‌ای کامل امکانات سرگرمی و تفریحی را هم در خود جای داده است. ما در این بخش به معرفی و بررسی ویژگی‌های این مرکز خرید جذاب می‌پردازیم.

معرفی مرکز خرید استانبول (Mall Of Istanbul)

استانبول مال یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید استانبول است که در 4 طبقه گسترش یافته و تقریبا همه چیزی در آن پیدا می‌شود. این مرکز خرید غول پیکر حدود 350 هزار متر مربع فضا دارد که با 350 فروشگاه بزرگ و کوچک پر شده است. حتما تعجب می‌کنید این مقدار مساحت چطور تنها 350 فروشگاه دارد. اما باید بگوییم که این مال عظیم دارای 4 طبقه فروشگاهی و 5 ساختمان است که شامل ویژگی‌های متعددی می‌شود. در این مجتمع گسترده بزرگ‌ترین مشهورترین برندها مثل ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، برندهای اسپورت و شناخته شده، دکالتون و ال‌سی وایکیکی شعبه دارند که کار خرید را برای مشتاقان هم راحت کرده و هم سخت. زیرا تنوع آنقدر بالاست که نمی‌دانید چه چیزی بخرید و تنوع آنقدر بالاست که هر چیزی بخواهید را می‌توانید پیدا کنید.

بهترین فروشگاه‌ها و برندها

مرکز خرید استانبول میزبان بزرگ‌ترین برند‌های شناخته شده در دنیاست. با داشتن شعبه‌هایی از معتبرترین برندهای دنیا این مرکز خرید در فهرست کارهای انجام دادنی گردشگران در استانبول قرار دارد. مثلا طرفداران برند لباس ویکتوریا سیکرت می‌توانند بزرگ‌ترین شعبه این مارک جهانی را در استانبول مال پیدا کنند. در فاصله زمانی نه چندان دور خرید در این مرکز خرید مدرن و فوق‌العاده از خرید همان اجناس در تهران ارزان‌تر بود. هنوز هم می‌توان خریدهای خوبی در این مجموعه تجربه کرد. در میان فروشگاه‌ها و غرفه‌های بزرگ و کوچک بگردید و لوازم متنوعی برای همه اعضای خانواده پیدا کنید.

با وجود این که خرید از برندهای جهانی هرگز و در هیچ کجای دنیا ارزان نیست اما اگر به حراجی‌های آخر فصل برسید می‌توانید خریدهای خوبی داشته باشید. در استانبول مال به مدت دو هفته آخر هر بهار جشنواره سالانه  با تخفیفات نجومی برگذار می‌شود که فرصتی عالی برای خرید از برندهای درجه یک دنیا را فراهم می‌آورد.

ویژگی‌های معماری مجتمع

همانطور که گفتیم این مجتمع دارای 4 طبقه و ساختمان است که بهترین و معتبرترین برندهای دنیا در آن شعبه دارند. 83 پله و 42 آسانسور برای حرکت از کف به طبقه دیگر وجود داشته و ساختمان‌ها با مسیرهای خاصی به هم متصل شده‌اند که رفت و آمد بین آنان را برای شما راحت می‌کنند. برای ساخت این مجتمع بزرگ و زیبا 1 میلیارد لیر هزینه شد. حتی اگر قصد خرید هم ندارید به عنوان گردش و بازدید ارزش وقت گذاشتن را دارد.

امکانات و ویژگی‌های جانبی

پس از گشت و گذار در راهروهای مجلل و بازدید از لباس‌های دلخواه اگر احساس گرسنگی کردید می‌توانید در طبقه 4ام در فوت کورتی به مساحت هزار متر مربع هر غذایی که بخواهید از ترکی تا غذاهای اروپایی و بین‌المللی هر چیزی که بخواهید را سفارش دهید و نوش جان کنید. به علاوه خانواده‌های دارای فرزند می‌توانند با خیال راحت به بزرگ‌ترین پارک سرپوشیده اروپا و یکی از بزرگ‌ترین‌های دنیا در مساحتی 12 هزار مترمربعی به تفریح و بازی بپردازند و در یک مجموعه وسیع همه چیز از خرید و بازی و خوراکی را یک جا تجربه کنند. یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های پارک بازی که همه از رفتن و بازی در آن لذت می‌برند Snow Park است.

حتی اگر تمامی این ویژگی‌ها توجه شما را به خودش جلب نکند قطعا مجموعه 16 سینما و سالن تئاتر این مرکز خرید با ظرفیت پذیرش 3050 نفر نظر مثبت شما را به خود معظوف خواهد کرد.

در قسمت بالایی مرکز خرید استانبول مال هتلی مجلل و 300 اتاقه با نمای شگفت‌انگیز از شهر قرار دارد که اقامتی دلپذیر را در استانبول برای مهمانان خود رقم می‌زند. به علاوه طبقه آخر این مجتمع دارای روف گاردنی دل‌انگیز است که اوقاتی آرامشبخش را به شما هدیه می‌دهد. در واقع فرقی نمی‌کند به دنبال چه چیزی هستید استانبول مال همه آن‌ها را در اختیار شما و خانواده‌تان می‌گذارد.

 

آدرس: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

تلفن: 1000 801 212 90+

مشاوره رایگان