پیشنهاد فضاهای رمانتیک در اطراف استانبول

راهنمای گردشگری 03 اردیبهشت ، 1398 4 دقیقه

فرقی نمی‌کند بهار باشد یا زمستان، هر زمان از سال که با تور استانبول سفر کنید چهره جذابی از آن را خواهید دید که نمی‌توان از تماشای زیبایی‌هایش دست برداشت. همین ویژگی منحصر به فرد شهر باعث شده تا خیلی‌ها به عنوان مقصدی رمانتیک به آن نگاه کنند. اما به جز نقاط همیشگی که تمام مسافران به آن‌ها می‌روند شما چه ایده‌های دیگری برای قراری عاشقان و رمانتیک دارید؟ این مطلب را دنبال کنید.

 

 

فراری دنج به کلبه ییلاقی؛ Ulupelit، بوتیک هتل کاسا لاواندا

 

 

 

بوتیک هتل کاسا لاواندا

 

 

بوتیک هتل کاسا لاواندا که در Ulupelit-Şile واقع شده به دلیل آب و هوای منحصر به فرد منطقه یکی از گزینه‌های محبوب ماه عسل بین زوج‌های جوان شمرده می‌شود که یک انزوای کامل و به یادماندنی از زندگی شلوغ شهری را ارائه می‌دهد. این هتل که تنها یک ساعت از مرکز استانبول فاصله دارد تجربه اقامت در کلبه‌های ییلاقی را بدون سختی‌های خاص این قبیل کلبه‌ها را به شما ارائه می‌دهد تا اقامتی راحت داشته باشید.
اگر به دنبال وقت گذرانی با شریک زندگی‌تان هستید بهترین فرصت را در این جا خواهید داشت. این هتل خانوادگی تنها ۱۳ اتاق مهمان دارد اما ملکی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع را در اختیار شما قرار می‌دهد.
در حقیقت تنها کسی که به سمت شما خواهد آمد شف امره در سالن ناهارخوری است که به شومینه‌ای گرم مجهز شده است. شما در سالن ناهارخوری هتل شانس خوردن غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای و ترکی را خواهید داشت. اما اگر از ما بپرسید سوپ شاه بلوط که از فراورده‌های جنگل اطراف است و یا خوراک گوشت را امتحان کنید که فرایند پختش ده ساعت به طول می‌انجامد. شما می‌توانید اوقات دل‌انگیزی را در Darphin Spa بگذرانید و از انواع ماساژها لذت ببرید.

 

 

اقامتی تاریخی؛ بورسا، Kitapevi Otel

 

 

Kitapevi Otel

 

 

بورسا به عنوان یکی از اولین پایتخت‌های عثمانی پر نقاط تاریخی و جاهای دیدنی است. به معنای واقعی کلمه Kitapevi Otel در صدر آن‌ها قرار گرفته است. این هتل در مرکز منطقه شهری و در قسمت تاریخی عثمان‌گازی قرار گرفته است. ساختمان متعلق به خانواده‌ای عثمانی بوده که بعد تبدیل به یک کتابفروشی فرهنگی گردید. همان‌طور که از نام آن بر می‌آید kitabevi یعنی خانه کتاب.
اما این کتابفروسی از سال ۲۰۰۹ به بعد تبدیل به یکی از بهترین بوتیک هتل‌های بورسا شد. با توجه به تاریخچه متفاوت ساختمان‌ها طراحی داخلی هر کدام از این ۱۳ اتاق با یکدیگر متفاوت هستند. ممکن است یکی از اتاق‌ها شومینه داشته باشد، در حالی که دیگری به حمام‌های مدرن عثمانی مجهز شده است.
به هر حال به دلیل موقعیت قرارگیری این هتل در شهر هر اتاقی از آن دارای منظره‌ای زیبا رو به شهر هستند. البته شاید Kitapevi Otel بهترین و لاکچری‌ترین هتل در اطراف استانبول نباشد اما شکی نیست که می‌توانید شامی خوشمزه و ایده‌آل را در آن نوش جان کنید.

 

 

راهنمای کامل خرید لذت بخش از بازار ادویه مصری‌ها در استانبول

 

 

برای همه سلیقه‌ها؛ تکسیم، توپاز

 

 

برای همه سلیقه‌ها؛ تکسیم، توپاز

 

 

اگر دوست دارید تجربه‌ای عاشقانه‌تر داشته باشید و یا عزیزتان را تحت تاثیر قرار دهید پس توپاز جاییست که باید به آن بروید. در واقع این رستوران یکی از محبوب‌ترین نقاط شهر بین مردم محلی و مسافران برای صرف اوقاتی رمانتیک و عاشقانه است. با این که توپاز در قلب استانبول واقع شده اما از خیابان‌های شلوغش فاصله زیادی دارد. به همین دلیل این رستوران بسیار دنج و خوش منظر است.
میزی با نمای کاخ بسفور و کاخ دلماباغچه انتخاب کنید. پنجره‌ای قدی از کف تا سقف نمایی منحصر به فرد برای شامی عاشقانه برای شما و همسرتان فراهم می‌آورند. دکوراسیون مینیمالیستی و منوی متنوع و لوکس این رستوران توانسته نظرات مثبت منتقدان سراسر ترکیه را به سمت خودش جلب کند. شما می‌توانید در حالی که از منظره زیبای بسفور لذت می‌برید و زیر چراغ‌های زیبا نشسته‌اید از غذاهای نوآورانه و خوشمزه نوش جان کنید.

 

 

صبحانه نیم روزی برای سبک‌ها؛ Atelier Real Food در هتل Ritz-Carlton Istanbul



صبحانه نیم روزی برای سبک‌ها؛ Atelier Real Food در هتل Ritz-Carlton Istanbul

 

 

این که آیا سفرتان در نزدیکی ولنتاین است یا خیر اصلا مهم نیست، شما همیشه می‌توانید صبحانه‌ای شگفت‌انگیز را در Atelier Real Food نوش جان کنید. درست متوجه شدید، صبحانه‌ هم می‌تواند عاشقانه باشد مخصوصا اگر درست انجام شود که ریتز در این زمینه کاملا استاد است. Atelier Real Food منوی مفصل و شگفت‌انگیزی برای ناهار و شام ارائه می‌دهد اما بیشتر به خاطر صبحانه سبک مادرانه شهرت پیدا کرده است.
در این رستوران تیم آشپزی فرانسوی منوی سبک و ساده‌ای به غذاخوری اضافه کرده‌اند که در کنار منوی مفصل صبحانه ترکی جای بسی توجه دارد. شما می‌توانید از بهترین صبحانه کل محله در این رستوران نوش جان کنید. اما اگر می‌خواهید بهترین تجربه را در اینجا کسب کنید حتما پیشنهاد ویژه سرآشپز را سفارش دهید.

مشاوره رایگان