معرفی ۱۰ هتل برتر دهلی

راهنمای سفر 07 بهمن ، 1402 5 دقیقه

عکس: vivantahotels.com

دهلی به عنوان پایتخت هندوستان به عنوان اولین مقصد اغلب توریست‌ها در سفر به این کشور شناخته می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار پیدا کردن بهترین هتل‌ها را در این شهر هند داشته و خود را برای اقامتی راحت و به یادماندنی در کنار بازدید از جاذبه‌های توریستی دهلی آماده کرد. هر چند وجود گزینه‌های اقامتی متعدد یک امتیاز بزرگ برای گردشگران به شمار می‌آید اما از طرفی دیگر انتخاب و تصمیم‌گیری در میان بهترین هتل های دهلی را دشوار می‌کند. از همین رو ما در این مقاله همراه شما عزیزان هستیم تا نگاهی به چند هتل برتر دهلی انداخته و در انتخاب بهترین گزینه راهنمای شما باشیم.

 

بهترین هتل های دهلی

دهلی شهری با ۱۹ میلیون نفر جمعیت است که در آن فرصت گشت و گذار و خوش گذرانی‌های متنوعی برای توریست‌ها فراهم است. از همین رو بسیاری از مسافران تور هند دوست دارند بازدید از این شهر بزرگ را نیز حتما در لیست برنامه‌های گردشگری خود قرار دهند. اما کدام هتل بهترین انتخاب برای اقامت در این کلان شهر هندی است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه به معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل های دهلی می‌پردازیم:

۱. هتل ۵ ستاره Oberoi New Delhi، دهلی

هتل اوبروی از جمله اولین انتخاب‌های اغلب مسافران تور دهلی است که نه تنها به عنوان یکی از بهترین هتل های دهلی بلکه تاریخی‌ترین هتل پایتخت هند نیز شناخته می‌شود. این بنای قصر مانند در نزدیکی باشگاه گلف دهلی قرار گرفته و همین موضوع امتیازی بزرگ برای مسافرانی که علاقه‌مند به گلف هستند، محسوب می‌شود. هتل اوبروی دارای ۲۲۰ اتاق با چشم‌انداز خیره‌کننده آرامگاه همایون که از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری دهلی است بوده و امکانات رفاهی استانداردی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. Oberoi New Delhi را می‌توان پرچمدار هتل‌های لوکس دهلی دانست.

عکس: privateupgrades.com

 

۲. هتل ۵ ستاره Andaz Delhi، دهلی

Andaz Delhi مورد بعدی از بهترین هتل های دهلی به شمار می‌آید که در فاصله بسیار کمی از فرودگاه قرار گرفته و از همین رو توانسته مورد توجه اغلب مسافران این شهر قرار بگیرد. از جمله جذابیت‌های این هتل می‌توان به ترانسفر فرودگاهی آن اشاره کرد که میهمانان خود را با ماشین قدیمی هندوستان به نام موتورز جابجا می‌کند. هتل آنداز دهلی دارای ۴۰۱ اتاق بوده که نقطه عطف قابل توجه آن را می‌توان رستورن‌های مجلل با غذاهای متنوعی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، دانست. همچنین در این هتل مسافران فرصت لذت بردن از اجرای شاد دی جی‌های معروف شهر را تا نیمه‌هایی از شب خواهند داشت.

عکس: privateupgrades.com

 

۳. هتل ۵ ستاره The Roseate، دهلی

The Roseate یکی از بهترین هتل های دهلی برای کسانی است که دوست دارند در مکانی آرام اقامت داشته و به دور از سر و صدای شهر استراحت کنند. این هتل بی نظیر و 5 ستاره دهلی در زمینی به مساحت هشت هکتار باغ قرار گرفته و بیش از هزار درخت را در خود جای داده است که بدون شک هر مسافری را شیفته خود می‌کند. علاوه بر آن از نظر معماری نیز دارای طراحی باشکوه و چشم‌نوازی بوده و در نگاه اول شما را یاد یک قلعه پرابهت خواهد انداخت. از دیگر ویژگی‌های این هتل می‌توان به استخر بزرگ آن اشاره کرد که گفته می‌شود طولانی‌ترین استخر در دهلی است. همچنین دارای یک اسپا دوست داشتنی بوده که کل استرس خود را در آن می‌توانید از بین برده و به آرامش برسید.

عکس: kayak.sg

 

۴. هتل ۵ ستاره The Lodhi، دهلی

The Lodhi که زمانی یک هتل دولتی بود امروزه به عنوان یکی از بهترین هتل های دهلی در اختیار توریست‌های این شهر قرار گرفته است. لودی دارای معماری جذاب به سبک مینیمالیستی بوده و گفته می‌شود در طراحی آن از بناهای تاریخی دهلی الهام‌گرفته شده است. اقامت در این هتل دوست داشتنی را بیشتر به مسافرانی پیشنهاد می‌کنیم که به دنبال یک اقامتگاه دنج در دهلی می‌گردند. اسپاها و خدمات ماساژ در این هتل از سطح بالایی برخوردار بوده و بدون اغراق شما را معتاد خود خواهد کرد.

عکس: tripadvisor.in

 

  1. هتل 5 ستاره ITC Maurya، دهلی

این ملک تاریخی چاناکیاپوری که به نام سلسله ماوریا نامگذاری شده است، به لطف رستوران داخلی بی‌نظیر خود توانسته مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته و در دسته بهترین هتل های دهلی قرار بگیرد. به طوری که حتی مردم محلی نیز در صورت تمایل به خوردن یک وعده غذایی خوب رستوران هتل ITC Maurya را ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید در رستوران این هتل دستپخت بهترین سرآشپزهای هندی را مزه کرده و از خوردن غذاهای هندی نهایت لذت را ببرید. البته که این مورد در کنار کارکنان بی‌نهایت صمیمی، خدمات و امکانات رفاهی عالی که در هتل ارائه می‌شوند آن را به یکی از بهترین‌های شهر برای اقامت تبدیل کرده است.

عکس: hotel.info

 

۶. هتل ۵ ستاره The LaLiT، دهلی

The LaLiT در دسته بوتیک هتل‌های مطرح کشور هند قرار گرفته و دارای ساختمانی کاملاً مدرن در یکی از نقاط شلوغ شهر دهلی است. اگر قصد سفر خانوادگی به دهلی را دارید، اقامت در این هتل را به شما توصیه می‌کنیم. چرا که در کنار اقامت راحت و خدمات رفاهی استاندارد در قالب یک هتل ۵ ستاره برای والدین، کودکان نیز از اقامت در این هتل بسیار راضی خواهند بود. به طوری که از جمله امکانات این هتل برای کودکان می‌توان به ارائه اسباب‌بازی، میلک شیک و بیسکویت قبل از خواب و لباس‌های کرکی نرم به آن‌ها اشاره کرد! از دیگر امکانات این هتل می‌توان در بر داشتن اتاق‌های بسیار بزرگ، گالری هنری، چهار رستوران و یکی از بهترین کلاب‌های شبانه دهلی را نام برد.

عکس: delhicapital.com

 

۷. هتل ۴ ستاره Haveli Dharampura، دهلی

Haveli Dharampura مورد بعدی از بهترین هتل های دهلی است که در دسته اقامتگاه‌های ۴ ستاره شهر قرار داشته ولی در سایه خدمات عالی بسیاری آن را با هتل‌های ۵ ستاره دهلی برابر می‌دانند. از اصلی‌ترین جذابیت این هتل بی‌نظیر می‌توان به بنای باستانی آن اشاره کرد که گفته می‌شود از قرن ۱۹ به جا مانده و نام آن در سایت میراث فرهنگی و میراث یونسکو ثبت شده است. به طور خلاصه می‌توان گفت Haveli Dharampura یک اقامت لوکس در محیطی سنتی به سبک هندی را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد.

عکس: havelidharampura.com

 

۸. هتل ۵ ستاره The Claridges، دهلی

The Claridges نه تنها یکی از بهترین هتل های دهلی به شمار می‌آید بلکه با ساختمانی به رنگ سفید در دسته بناهای جذاب و دیدنی شهر نیز قرار گرفته و به شما این اطمینان را می‌دهیم که هرگز از اقامت در این هتل ناراضی نخواهید بود. هتل کاریدجز از دکوراسیون به سبک غربی برخوردار بوده و همه فضاهای داخلی آن به شیوه معاصر و با استفاده از سنگ مرمر و صفحات چوبی طراحی شده‌اند. از مزایای این هتل می‌توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با کیفیت خدماتی که در طول اقامت خود در آن دریافت می‌کنید، اشاره کرد. به عبارتی اقامتی در این حد لاکچری را با قیمتی که در The Claridges پرداخت می‌کنید در هیچ هتل دیگری در دهلی پیدا نخواهید کرد.

عکس: booking.com

 

۹. هتل ۵ ستاره Shangri-La Eros، دهلی

شانگری لا اروس هتلی واقع در یکی از باشکوه‌ترین آسمان‌خراش‌های شهر بوده و جز بهترین هتل های دهلی به خصوص برای زوج‌های عاشق به شمار می‌آید. از جذابیت این مجموعه می‌توان به قرار گرفتن آن در یکی از مناطق شلوغ شهر اشاره کرد که فضای داخلی هتل دارای آرامشی دوست داشتنی بوده و این تناقض باعث محبوبیت بیشتر آن در بین توریست‌ها می‌شود. Shangri-La Eros از ۳۲۰ اتاق تشکیل شده و همه اتاق‌ها استانداردهای یک هتل ۵ ستاره را دارا هستند. مورد بعدی از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به استخر در فضای باز و اردک‌هایی که در حوالی پرسه می‌زنند و حس و حالی دوست داشتنی به محیط می‌بخشند اشاره کرد.

عکس: shangri-la.com

 

۱۰. هتل ۵ ستاره JW Marriott Aerocity، دهلی

JW Marriott Aerocity نه تنها یکی از بهترین هتل های دهلی از لحاظ امکانات و خدمات درجه یک به شمار می‌آید، بلکه به دلیل قرار گرفتن در فاصله تنها پنج دقیقه از فرودگاه بین‌المللی شهر نیز توانسته مورد توجه توریست‌ها قرار بگیرد. این هتل با نقاشی‌هایی از هنر مدرن به خصوص در سقف‌ها تزیین شده و دارای اتاق‌هایی راحت و بزرگ است. از دیگر امکانات قابل توجه هتل ماریوت دهلی می‌توان به رستوران‌هایی با منوهای خوشمزه متنوع و قسمت اسپا با آبگرم عالی اشاره کرد.

عکس: smallwood-us.com

 

رفرنس

https://www.thetimes.co.uk/travel/destinations/asia/india/delhi/best-hotels-in-delhi

مشاوره رایگان