مال آف آنتالیا؛ از بهترین مراکز خرید ترکیه

راهنمای گردشگری 02 آبان ، 1403 5 دقیقه

اغلب گردشگران برای تفریح در سواحل آنتالیا به این شهر زیبا سفر می‌کنند. غافل از اینکه دیدنی‌های آنتالیا فقط به چند ساحل ختم نمی‌شود. بناهای تاریخی، طبیعی و حتی مراکز خرید این شهر نیز بسیار جذاب هستند. در این مقاله قصد داریم درباره مال آف آنتالیا (Mall of Antalya) یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا صحبت کنیم. اگر عاشق خرید کردن هستید، حتما نام این مجموعه تجاری و تفریحی در قلب آنتالیا را شنیده یا از نزدیک آن را دیده‌اید. برای آشنایی بیشتر با مرکز خرید آنتالیا لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مرکز خرید مال آف آنتالیا چه ویژگی‌ هایی دارد؟

مرکز خرید مال آف آنتالیا در سال 2017 در زمینی به مساحت 71000 متر مربع ساخته شد. این مرکز خرید دو طبقه حدود 234 فروشگاه، 34 رستوران و کافی‌شاپ، پردیس سینمایی و زمین بازی کودکان دارد و از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه به شمار می‌رود. بنای مال آف آنتالیا بسیار شیک و مدرن است و معماری فوق‌العاده‌ای دارد. اغلب گردشگران تور آنتالیا در ابتدای ورود شیفته معماری این مرکز خرید می‌شوند.

انواع برندهای اروپایی و ترک در مال آف آنتالیا شعبه دارند. اگرچه مراکز خرید آنتالیا ارزان نیستند؛ اما شما می‌توانید انواع اجناس برند و با‌کیفیت را در این مراکز پیدا کنید. مال آف آنتالیا نیز یک مرکز خرید لوکس با امکانات کامل به شمار می‌رود. تنوع اجناس و برندها، امکانات رفاهی و تفریحی، دسترسی آسان و فضای شیک و مدرن از ویژگی‌های بارز مال آف آنتالیا هستند که توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

مرکز خرید مال آف آنتالیا

مرکز خرید مال آف آنتالیا

نحوه دسترسی و آدرس مال اف انتالیا

مرکز خرید Mall of Antalya در شهر آنتالیا، محله آلتینووا سینان، خیابان سریک واقع شده است. این مرکز خرید حدود شش کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. در نتیجه می‌توانید در لحظه ورود به آنتالیا یا واپسین لحظات سفر و پیش از رسیدن به فرودگاه سری به مال آف آنتالیا بزنید و خریدهای لازم را انجام دهید. ایستگاه‌های اتوبوس، تراموا و تاکسی نیز در نزدیکی این مرکز خرید موجود هستند. اگر هیچ‌کدام از این ایستگاه‌ها را پیدا نکردید، از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. در مجموع باید بگوییم که در هر نقطه از آنتالیا در تور ترکیه که باشید، به‌راحتی به مال اف انتالیا دسترسی خواهید داشت.

ساعت کار مال آف آنتالیا

مال آف آنتالیا همه روزه از ساعت 10:00 تا 22:00 به‌روی عموم مردم باز است. البته ساعت کاری این مجموعه در روزهای جمعه و شنبه، نیم ساعت افزایش پیدا می‌کند. یعنی بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت 22:30 از امکانات مرکز خرید آنتالیا بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات دقیق درباره ساعت کاری و روزهای تعطیل مال آف آنتالیا حتما به سایت رسمی مجموعه به آدرس  mallofantalya.com مراجعه کنید.

برندهای مال اف انتالیا چه هستند؟

مال آف آنتالیا حدود 234 فروشگاه را در خود جای داده است. انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس ورزشی، لوازم الکترونیکی، عینک، عطر و انواع اکسسوری را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد. بسیاری از برندهای مطرح دنیا در مال آف آنتالیا شعبه دارند. در این بخش به تعدادی از این برندها اشاره می‌کنیم.

  • برند پوشاک: اچ اند ام، زارا، کوتون، دفکتو، ال سی وایکیکی، پنکو،‌ کیدز هوم، پنتی
  • برند کفش: اسکیچرز، بتا، فلو
  • برند کیف و چمدان: سامسونت، ماتمازل
  • برند عطر و لوازم آرایشی: فلورمار، گلدن رز، ایوروشه، کازمتیکا
  • برند لوازم الکترونیکی: بوش، سامسونگ، بکو

 

در مرکز خرید مال آف آنتالیا همه چیز در دسترس است. البته نباید انتظار قیمت‌های پایین داشته باشید؛ چرا که اغلب اجناس این مجموعه برند هستند و با قیمت‌های بالا عرضه می‌شوند. اگر در فصل‌های حراج به آنتالیا سر بزنید، با تخفیف‌های خوبی مواجه خواهید شد.

مفازه ال سی وایکیکی در مال آف آنتالیا

مفازه ال سی وایکیکی در مال آف آنتالیا

تفریحات مال آف آنتالیا چیست؟

مال آف آنتالیا فقط یک مرکز خرید ساده نیست. امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه، شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. پردیس سینمایی با 11 سالن، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد و سالن بولینگ از جمله امکانات مال آف آنتالیا هستند. بعد از اینکه خرید خود را انجام دادید، یک فیلم ببینید یا در سالن‌های بیلیارد و بولینگ به بازی مشغول شوید. زمین بازی کودکان نیز برای افرادی که فرزند کوچک دارند، ایده فوق‌العاده‌ای است.

راهروی سالن سینمای مال آف آنتالیا

سالن سینمای مال آف آنتالیا

امکانات رفاهی و بهداشتی مال آو آنتالیا

در مال آف آنتالیا نباید نگران هیچ چیزی باشید؛ چرا که امکانات این مجموعه کامل است. شما علاوه‌بر خرید و تفریح می‌توانید به کافه‌ها و رستوران‌های این مرکز خرید بروید و غذا و نوشیدنی دلخواه خود را میل کنید. مال آو آنتالیا 34 رستوران و کافی‌شاپ با منوی متنوع دارد. سوپرمارکت، داروخانه، سرویس بهداشتی، سالن زیبایی، بانک، خودپرداز و پارکینگ با ظرفیت 3000 خودرو از جمله سایر امکانات رفاهی و بهداشتی مال آو آنتالیا هستند.

رستوران در مال آف آنتالیا

رستوران‌های متنوع؛ یکی از امکانات رفاهی مال آف آنتالیا

جاهای دیدنی آنتالیا در اطراف مرکز خرید مال آف آنتالیا

جاهای دیدنی فراوانی در اطراف مرکز خرید مال آف آنتالیا قرار دارد. در ادامه به تعدادی از این مکان‌ها اشاره می‌کنیم. پس از گذشت‌وگذار در مرکز خرید آنتالیا حتما سری به این جاذبه‌های بزنید.

 

  • بندر آنتالیا
  • موزه آنتالیا
  • ساحل کنیالتی
  • پارک آتاتورک
  • برج هیدیرلیک
  • آبشارهای دودن
  • آسانسور کاله ایچی
  • آبشار دمیرچی کارا

 

این جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کمتر از 30 دقیقه با مال آف آنتالیا فاصله دارند. اگر همه انرژی خود را صرف خرید از فروشگاه‌های مال آف آنتالیا کرده‌اید، یک روز دیگر را برای بازدید از این اماکن دیدنی در نظر بگیرید؛ چرا که ترک کردن آنتالیا بدون بازدید از این جاذبه‌ها، کار دشواری است.

آبشار دودن

آبشار دودن؛ از جاهای دیدنی اطراف مال آف آنتالیا

مراکز خریدی که در اطراف مال آف آنتالیا هستند

مال آف آنتالیا یک مرکز خرید و مجموعه تفریحی کامل و همه‌چیز‌تمام است؛ اما اگر می‌خواهید پس از گشت‌وگذار در آن به‌سراغ سایر مراکز خرید بروید، در ادامه چند مرکز خرید در نزدیکی مال آف آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم.

  • مرکز خرید سنتروم (centrum)
  • مرکز خرید شی مال (shemall shopping center)
  • مرکز خرید تراسیتی (TerraCity)
  • مرکز خرید مارک آنتالیا (MarkAntalya Mall)
  • مرکز خرید اوت لت آنتالیا (Outlet Shopping)

 

این مراکز خرید در فاصله کمتر از 20 دقیقه‌ای مال آف آنتالیا قرار دارند. البته برای دسترسی به آن‌ها باید از ماشین شخصی یا وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. شاید Mall of Antalya بزرگترین مرکز خرید آنتالیا نباشد؛ اما از بهترین مراکز خرید آنتالیا است.

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا که نزدیک مال اف انتالیا هستند

مال آف آنتالیا در نزدیکی فرودگاه قرار دارد و به هتل‌های فرودگاهی نزدیک است. البته تعدادی از هتل‌های پنج ستاره و لوکس آنتالیا نیز در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته‌اند. در ادامه به برخی از بهترین هتل‌ها در اطراف مرکز خرید آنتالیا اشاره می‌کنیم.

  • هتل پنج ستاره الیسیوم گرین سوئیتز (Elysium Green Suites)
  • کلاب هتل پنج ستاره سرا (Club Hotel Sera)
  • هتل فرودگاه چهار ستاره ایسنووا (Isnova Airport Hotel)
  • هتل فرودگاه چهار ستاره آی سی (IC Hotels Airport)
  • هتل فرودگاه چهار ستاره رد فلگ (Red Flag Airport Hotel)
  • هتل چهار ستاره اپتیموم لاکچری هتل اند اسپا (Optimum Luxury Hotel& Spa)
  • هتل سه ستاره لاکی مانکی (Lucky Monkey Hotel)

 

آنتالیا یک شهر توریستی است و هتل‌های بسیاری دارد. هتل‌های بالا فقط تعدادی از بهترین اقامتگاه‌ها در نزدیکی مال آف آنتالیا هستند که همگی کمتر از 20 دقیقه با این مرکز فاصله دارند. این هتل‌های سه تا پنج ستاره، امکانات خوبی دارند و همه بودجه‌ها را پوشش می‌دهند. قطعا شما عزیزان در سفر به آنتالیا، خاطرات شیرینی را در این هتل‌ها رقم خواهید زد.

هتل پنج ستاره الیسیوم گرین سوئیتز

هتل پنج ستاره الیسیوم گرین سوئیتز

بهترین تجربه خرید و تفریح در مال آف آنتالیا

در این مقاله با مرکز خرید مال آف آنتالیا، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا آشنا شدید. این مرکز خرید با بیش از 200 فروشگاه و امکانات تفریحی و رفاهی همچون رستوران، کافی‌شاپ و سینما، از جمله بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه‌های خدماتی و تفریحی آنتالیا به شمار می‌روند و سالانه بازدیدکنندگان بسیاری دارد. شما نیز اگر تجربه خرید از آنتالیا را داشته باشید، حتما این مرکز خرید شگفت‌انگیز را می‌شناسید.

با خرید تور آنتالیا از آژانس مسافرتی آویسا تراول می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، خود را به آنتالیا و مراکز خرید جذاب این شهر برسانید و حسابی تفریح کنید. آویسا تراول یکی از مجریان اصلی برگزاری تورهای ترکیه، ویتنام، مالزی و بسیاری از تورهای خارجی است. برای کسب اطلاعات بیشتر سری به صفحه اصلی سایت بزنید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید.

سؤالات متداول:

۱- مرکز خرید مال اف انتالیا کجاست؟

مرکز خرید مال آف آنتالیا در کشور ترکیه، شهر آنتالیا، محله آلتینووا سینان، خیابان سریک واقع شده است و فاصله اندکی تا فرودگاه آنتالیا دارد.

۲- برندهای مال اف انتالیا چه هستند؟

برندهای معروف بین‌المللی همچون نایکی، اچ اند ام، زارا، اسکیچرز، سامسونگ، بوش، بکو، فلورمار، گلدن رز و برندهای مطرح ترک از جمله کوتون، دفکتو، پنتی و ال سی وایکیکی در مرکز خرید مال آف آنتالیا شعبه دارند.

۳- آیا مال آف آنتالیا رستوران دارد؟

مرکز خرید مال آف آنتالیا بیش از 30 رستوران و کافی‌شاپ دارد که برگر کینگ، کی اف سی، مک دونالد و استارباکس از جمله مشهورترین آن‌ها هستند.

مشاوره رایگان