۱۰ پارک آبی کوش آداسی برای شنا و آب ‌بازی

راهنمای گردشگری 02 مهر ، 1403 5 دقیقه

کوش آداسی واقع در غرب ترکیه، یکی از زیباترین و محبوب‌ترین شهرهای ساحلی این کشور است. اگرچه این شهر طبیعت شگفت‌انگیز، سواحل تماشایی و جاذبه‌های تاریخی متعددی دارد؛ با این حال نباید از پارک‌های آبی کوش آداسی غافل شویم. افرادی که به‌دنبال تفریح، هیجان و شادی هستند، در سفر به کوش آداسی، سری به پارک‌های آبی نیز می‌زنند.

در این مقاله قصد داریم 10 پارک آبی کوش آداسی را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر می‌خواهید در سفر به کوش آداسی، تجربه‌های جدید و جذاب به دست آورید، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

۱- پارک آبی آدالند (Adaland aqua park)؛ بهترین پارک آبی کوش آداسی

آدالند بزرگترین پارک آبی کوش آداسی و اروپا است. این پارک با بیش از ۳۰ وسیله بازی و تفریحی در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و به‌سرعت به محبوبیت رسید. گردشگران با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانند اوقات شاد و هیجان‌انگیزی را در پارک آبی آدالند کوش آداسی سپری کنند. این پارک دو بخش مجزا دارد. یکی از این بخش‌ها را به سرسره‌ها، استخرها، رودخانه‌ها، سکوهای پرش و وسایل بازی اختصاص داده‌اند. بخش دیگر نیز برای نمایش دلفین‌ها است.

از جمله امکانات تفریحی پارک آبی آدالند می‌توان به استخر موج، استخر اقیانوس، استخر ویژه کودکان، استخرهای ویژه بزرگسالان، استخر سرگرمی، رودخانه خروشان، رودخانه کند و سرسره فلای اند ساید اشاره کرد. علاوه‌بر تماشای رقص و بازی دلفین‌ها، امکان شنا با این موجودات باهوش و زیبا نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است. اگر احساس گرسنگی یا تشنگی کردید، چندین کافه و رستوران در محدوده پارک وجود دارند که غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کنند.

آدرس پارک آبی آدالند کوش آداسی: جاده کوشتور اونو، خیابان جاملیمانی

ساعت کاری پارک آبی آدالند کوش آداسی: هر روز از ساعت 10:00 تا 17:00

هزینه بلیط پارک آبی آدالند کوش آداسی: رایگان برای کودکان کمتر از سه سال - 1100 لیر برای کودکان چهار تا 9 سال - 1300 لیر برای بزرگسالان

نمایی از پارک آبی آدالند کوش آداسی

نمایی از پارک آبی آدالند کوش آداسی

۲- پارک آبی تورتوگا کوش آداسی (Tortuga Water Park)

تورتوگا یکی‌دیگر از پارک‌های آبی کوش آداسی است که امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه این پارک، داشتن بازی‌های آبی متعدد برای کودکان است. اگر فرزند خردسال دارید، با خیال آسوده به پارک تورتوگا بروید و روز خوشی را سپری کنید. از جمله امکانات این پارک می‌توان به هشت استخر و ۱۴ سرسره‌ بزرگ و کوچک، بخش کودکان، رستوران و بخش wibit اشاره کرد. انواع ورزش‌های پرشی جذاب در بخش wibit وجود دارند که شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. اگر با فرزندانتان به کوش آداسی سفر کردید، حتما سری به پارک آبی تورتوگا بزنید.

آدرس پارک آبی تورتوگا کوش آداسی: کارا اووا، خیابان آتلانتیک هالیدی کلاب آکدنیز

ساعت کاری پارک آبی تورتوگا کوش آداسی: هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰

هزینه بلیط پارک آبی تورتوگا کوش آداسی: رایگان برای کودکان کمتر از چهار سال - ۷۰۰ لیر برای کودکان ۴ تا ۱۰ سال - ۸۵۰ لیر برای بزرگسالان

تصویری از پارک آبی تورتوگا کوش آداسی

تصویری از پارک آبی تورتوگا کوش آداسی

۳- پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی (Atlantis Aqua)

شاید آتلانتیس آکوا بهترین پارک آبی کوش آداسی در ترکیه نباشد؛ اما قطعا یکی از محبوب‌ترین‌ها است. این پارک سه بخش دارد. بخش اول مربوط به بازی‌ها و تفریح‌های آبی، بخش دوم مختص بازی دلفین‌ها و چند موجود دریایی دیگر و بخش سوم، آکواریوم است. شما می‌توانید لذت سرسره‌‌سواری، شنا در استخر، تیوب‌سواری و حمام آفتاب در ساحل مصنوعی را در پارک آبی آتلانتیس آکوا تجربه کنید.

آکواریوم این پارک نیز بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. انواع آبزیان از قبیل عروس دریایی و ماهی‌های رنگارنگ در این آکواریوم زندگی می‌کنند. افراد بالاتر از هشت سال می‌توانند در پارک آتلانتیس آکوا لحظات پرنشاطی داشته باشند و خاطراتی به‌یادماندنی رقم بزنند.

آدرس پارک آبی آتلانتیس آکوا: محله کارا اووا، خیابان مصطفی بیر، ساحل سیتلر

ساعت کاری پارک آبی آتلانتیس آکوا: هر روز از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۷:۳۰

هزینه بلیط پارک آبی آتلانتیس آکوا: شروع از ۱۵۰ لیر

عکسی از پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی

عکسی از پارک آبی آتلانتیس آکوا کوش آداسی

۴- پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی (Aqua Fantasy)

آکوا فانتزی یکی از هتل های دارای پارک آبی کوش آداسی است. اگر در هتل اقامت نداشته باشید نیز می‌توانید از پارک آبی آن استفاده کنید. سرسره‌های سقوط آزاد، پیچ تند، لوله‌ای و یو شکل، استخر موج، استخر مخصوص کودکان، آبشار و رودخانه‌ای با جریان آرام از جمله امکانات تفریحی پارک آکوا فانتزی کوش آداسی است. علاوه‌بر این‌ها می‌توانید بازی‌هایی همچون واترپلو، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و والیبال آبی را نیز در این پارک تجربه کنید.

رستوران‌های آکوا فانتزی منوی متنوعی از غذاهای سنتی و بین‌المللی به مهمانان ارائه می‌دهند. در کافه‌های این پارک نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گوارا را امتحان کنید. ورود به این پارک برای عموم آزاد است. فقط باید هزینه بلیط را بپردازید. قیمت بلیط پارک آبی کوش آداسی با توجه به خدمات آن تعیین می‌شود.

آدرس پارک آبی آکوا فانتزی: خیابان سلچوک، ساحل پاموجاک

ساعت کاری پارک آبی آکوا فانتزی: هر روز از ساعت 10:00 تا 17:00

هزینه بلیط پارک آبی آکوا فانتزی: رایگان برای کودکان کمتر از سه سال - 850 لیر برای کودکان چهار تا 9 سال - 1150 لیر برای بزرگسالان

نمایی از پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

نمایی از پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

۵- کوش آداسی گلف و اسپا (CLC Kusadasi Golf & Spa)

کوش آداسی گلف و اسپا یک مجموعه خدماتی و تفریحی کامل است. زمین گلف، سالن ماساژ، ساحل اختصاصی، 7 سرسره آبی و 11 استخر از امکانات این مجموعه به شمار می‌روند. در کوش آداسی گلف و اسپا می‌توانید به همراه دوستان و خانواده اوقات بسیار خوش و پر از آرامشی داشته باشید. سرویس رفت‌و‌برگشت به ساحل نیز برای گردشگران فراهم شده است. اگر می‌خواهید تفریح، هیجان و آرامش را در یک محیط تجربه کنید، کوش آداسی گلف و اسپا بهترین گزینه است.

آدرس کوش آداسی گلف و اسپا: کمال پاشا، خیابان کیرانتا

ساعت کاری کوش آداسی گلف و اسپا: وابسته به ساعت کاری هتل

هزینه بلیط مجموعه کوش آداسی گلف و اسپا: با توجه به زمان سفر و نوع تور انتخابی تعیین می‌شود.

تصویری از پارک آبی کوش آداسی گلف و اسپا

تصویری از پارک آبی کوش آداسی گلف و اسپا

۶- رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف (Ramada Resort Kusadasi & Golf)

پارک آبی رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف متعلق به هتلی با همین نام است. امکاناتی همچون استخر روباز و سرپوشیده، سرسره‌های پرپیچ‌و‌خم، اتاق ماساژ، سونا، جکوزی، زمین گلف و زمین تنیس در هتل رامادا ریزورت وجود دارند؛ اما در صورت اقامت در هتل می‌توانید از این امکانات استفاده کنید. اگر برای تفریح در پارک آبی به هتل سر بزنید، امکان استفاده از پنج استخر سرپوشیده و سرسره‌ها را خواهید داشت.

اگر در سفر به کوش آداسی، در هتل رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف اقامت کنید، بهترین و کامل‌ترین امکانات را در اختیار خواهید داشت. البته پارک آبی این هتل نیز از پرطرفدارترین پارک‌های آبی کوش آداسی به شمار می‌رود و تفریح در آن بسیار هیجان‌انگیز است.

آدرس پارک آبی رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف: کوش آداسی، تورکمن، بلوار تورگوت اوزال 

ساعت کاری پارک آبی رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف: وابسته به ساعت کاری هتل

هزینه بلیط پارک آبی رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف: شروع از 150 لیر

عکسی از پارک آبی رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف

عکسی از پارک آبی رامادا ریزورت کوش آداسی و گلف

۷- پارک آبی لانگ بیچ کوش آداسی (long beach hotel aquapark)

در فهرست پارک‌های آبی کوش آداسی نوبت به معرفی لانگ بیچ رسیده است. لانگ بیچ یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی کوش آداسی است و بیش از ۲۰ سرسره آبی با شیب‌ها و طول‌های مختلف دارد. سرسره‌های لانگ بیچ خارق‌العاده هستند و مطمئن باشید که تجربه تازه‌ای از پارک آبی را برایتان رقم می‌زنند. استخرهای بزرگسالان و کودکان، کافه‌ها، بارها و رستوران‌ها با منوهای غذا و نوشیدنی‌های متنوع از امکانات این مجموعه به شمار می‌روند. در سفر به کوش آداسی حتما به پارک آبی لانگ بیچ سر بزنید و خاطره‌سازی کنید.

آدرس پارک آبی لانگ بیچ کوش آداسی: در فاصله پنج کیلومتری از مرکز کوش آداسی، مجاورت دریای اژه، ساحل لانگ بیچ

ساعت کاری پارک آبی لانگ بیچ کوش آداسی: هر روز از ساعت 10:00 تا 12:30 و 14:00 تا 17:00

هزینه بلیط پارک آبی لانگ بیچ کوش آداسی: با توجه به زمان سفر و نوع تور انتخابی تعیین می‌شود

نمایی از پارک آبی لانگ بیچ کوش آداسی

نمایی از پارک آبی لانگ بیچ کوش آداسی

۸- پارک آبی مجیک آکوا ورلد کوش آداسی (magic aquaworld)

بسیاری از هتل‌های کوش آداسی پارک آبی مجزا دارند. مجیک آکوا ورلد نیز یکی از همین پارک‌ها است و به هتل اینفینیتی بای یلکن ریزورت تعلق دارد. حتی اگر در این هتل اقامت داشته باشید، استفاده از امکانات پارک برایتان رایگان نیست و باید بلیط ورودی تهیه کنید. پارک آبی مجیک آکوا ورلد 20 سرسره آبی با طراحی مختلف دارد؛ همچنین چندین استخر شامل استخر موج، استخر بزرگسالان و استخر کم‌عمق برای کودکان را در خود جای داده است.

جکوزی، رستوران و کافه نیز از سایر امکانات این پارک آبی محبوب به شمار می‌روند. بسیاری از خانواده‌ها در سفر به کوش آداسی، پارک آبی مجیک آکوا ورلد را برای تفریح انتخاب می‌کنند. مطمئن باشید که در این پارک لحظات خوشی در انتظار شما است.

آدرس پارک آبی مجیک آکوا ورلد کوش آداسی: ساحل کادینلار، هتل اینفینیتی بای یلکن

ساعت کاری پارک آبی مجیک آکوا ورلد کوش آداسی: هر روز از ساعت 10:30 تا 19:00

هزینه بلیط پارک آبی مجیک آکوا ورلد کوش آداسی: شروع از 500 لیر

تصویری از پارک آبی مجیک آکوا ورلد کوش آداسی

تصویری از پارک آبی مجیک آکوا ورلد کوش آداسی

۹- پارک آبی هتل پاین بی هالیدی ریزورت (pine bay holiday resort)

پارک آبی هتل پاین بی هالیدی ریزورت یکی از پارک‌های آبی محبوب در کوش آداسی است. این پارک سه استخر روباز، پنج سرسره هیجان‌انگیز برای بزرگسالان، دو سرسره و زمین بازی مخصوص کودکان، امکانات غواصی، دلفیناریوم، باغ، بار و رستوران با پخش موسیقی زنده دارد. همچنین می‌توانید لذت کنسرت‌های ساحلی را نیز در این پارک آبی کوش آداسی تجربه کنید. توجه داشته باشید که حتی در صورت اقامت در هتل پاین بی هالیدی ریزورت نیز باید هزینه پارک را جداگانه بپردازید. این هزینه با توجه به زمان سفر، متفاوت است.

آدرس پارک آبی هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی: بایراکلی دده، خیابان جاملیمانی

ساعت کاری پارک آبی هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی: وابسته به ساعت کاری هتل

هزینه بلیط پارک آبی هتل پاین بی هالیدی ریزورت کوش آداسی: شروع از 300 لیر

عکسی از پارک آبی هتل پاین بی هالیدی ریزورت

عکسی از پارک آبی هتل پاین بی هالیدی ریزورت

۱۰- پارک آبی تروی کوش آداسی (Troy Aqua Park)

تروی یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین پارک‌های آبی کوش آداسی محسوب می‌شود. این پارک امکانات تفریحی و رفاهی متعددی دارد و انتخابی ایده‌آل برای خانواده‌ها است. استخر موج، رودخانه، استخر مخصوص کودکان، استراحتگاه، کافه‌ها و رستوران‌ها با منوی سنتی و بین‌المللی از جمله امکانات موجود در این پارک ابی کوش اداسی هستند. همچنین در پارک آبی تروی، یک محوطه مجزا برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. والدین می‌توانند با خیال آسوده فرزندان خود را به مسئولین زمین بازی بسپارند و از تفریح در پارک آبی لذت ببرند.

نمایی از پارک آبی تروی کوش آداسی

نمایی از پارک آبی تروی کوش آداسی

شما کدام پارک آبی کوش آداسی را انتخاب می کنید؟

در این مقاله، 10 پارک آبی کوش آداسی را به شما معرفی کردیم. بسیاری از این پارک‌ها متعلق به هتل‌های لوکس کوش آداسی هستند؛ اما عموم مردم با خرید بلیط می‌توانند از امکانات آن‌ها استفاده کنند. اگرچه کوش آداسی سواحل و طبیعت بسیار زیبایی دارد؛ اما در پارک‌های آبی این شهر، هیجان را تجربه خواهید کرد.

آژانس مسافرتی و گردشگری آویسا با سال‌ها تجربه در برگزاری تورهای خارجی، همواره در تلاش است تا بهترین امکانات را برای مشتریان خود فراهم کند. کلیه تورهای این مجموعه با قیمت مناسب و کیفیت ایده‌آل برگزار می‌شوند. با آویسا تراول، بهترین سفرهای عمرتان را خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کوش آداسی به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول:

۱- بهترین پارک آبی کوش آداسی کجاست؟

آدالند بزرگ‌ترین و بهترین پارک آبی کوش آداسی است؛ اما سایر پارک‌های آبی مانند آتلانتیس، تورتوگا، تروی، مجیک آکوا و آکوا فانتزی نیز از محبوب‌ترین پارک‌های آبی کوش آداسی به شمار می‌روند.

۲- قیمت پارک آبی کوش آداسی چقدر است؟

کوش آداسی بیش از ۱۰ پارک آبی با امکانات مختلف دارد. قیمت ورودی این پارک‌ها با توجه به تنوع و کیفیت امکانات تفریحی و رفاهی آن‌ها مشخص می‌شود و برای هر پارک یکسان نیست.

مشاوره رایگان