معرفی هتل‌های ارزان استانبول

راهنمای گردشگری 23 تیر ، 1399 4 دقیقه

چانه‌زنی بخشی از فرهنگ مردم ترکیه است. فقط کافی‌ست از هزارتوی گرند بازار عبور کنید تا صحت این ادعا را تصدیق کنید. اگر تمایلی ندارید بر سر قیمت‌های بالای برخی از سوغاتی‌ها چانه بزنید و یا هزینه زیادی برای اقامت در این شهر بپردازید، به این معنی نیست که باید از سفر با تور استانبول صرف نظر کنید. رفتن به هاستل‌های کوچک در شهر قدیمی و اطراف مسجد آبی و کرایه یک تخت خواب شاید مقرون به صرفه و ارزان باشد اما خبری از تماشای مناظر زیبای بیرون و نمای زیبا به بیرون نیست. بنابراین ما هتل‌های ارزانی را معرفی می‌کنیم که بتوانند انتظارات شما را برآورده کنند.

Hotel Empress Zoe

هیچ هتل مقرون به صرفه‌ای در شهر قدیمی به اندازه هتل Empress Zoe دارای زیبایی و هویت نیست. در واقع ساختمان این هتل ردیفی از گرمابه‌های ترکی متعلق به سال 1483 است که مورد بازسازی قرار گرفته و حالا به عنوان هتل از آن استفاده می‌کنند. هر اتاق به صورت جداگانه با منسوجات سنتی، هنرهای عامیانه اسلامی و نقاشی‌های اصلی تزئین شده است. به علاوه یک نقاشی از چهره امپرس زویی، حاکم دوره قسطنطنیه در هار سال پیش که همراه خواهرش در این شهر حکومت می‌کرد بر دیوار نصب شده است. جالب است بدانید که حالا این هتل توسط دو خواهر اداره می‌شود.

آدرس: No:10 Akbıyık Caddesi, İstanbul, 34122, Turkey

Royal Tophane

بندرگاه کاراکوی جذاب‌ترین بخش منطقه بی‌اغلو  در شمال شاخ طلایی است. این قسمت با کوچه‌های شیب‌دار  کافی شاپ‌های جذاب، بوتیک‌های مد روز، رستوران‌های آخر شبی و کارگاه‌های منطقه گالاتا پر شده است. رویال توپخانه یکی از گزینه‌های تقریبا جدید در Mumhane Caddesi است که ساختمان آن  در اصل تاریخی بوده که مورد بازسازی قرار گرفته و حالا به شکل هتلی جذاب و زیبا با 23 اتاق امروزی و خوش رنگ و لعاب در آمده است. در واقع وقتی وارد اتاق‌ها می‌شوید اصلا حس نمی‌کنید که در اتاقی قدیمی هستید. دیوارهای گل‌دار، تخت و مبل‌های امروزی و دکوراسیون جذاب در همان نگاه اول راحتی و آرامش را به شما منتقل می‌کند.

آدرس: No:55 Mumhane Caddesi, İstanbul, 34425, Turkey

Belizia Hotel

همانطور که احتمالا می‌دانید بزرگ‌ترین امکانات گردشی استانبول در ضلع اروپایی این شهر و در احاطه رستوران‌ها و کافه‌های شلوغ واقع شده‌اند. لازم به ذکر نیست که برای مسافران مقرون به صرفه سمت آسیایی جای مناسب‌تری برای اقامت است. هتل بلیزیا به فاصله تنها دو بلوک آن طرف‌تر از پایانه قایق‌رانی کادیکوی واقع شده است. این هتل نیز مانند مورد بالا ساختمانی قدیمی و تاریخی بوده که بعد از بازسازی به هتلی شیک و مدرن تبدیل شده است. این ملک با حیاطی زیبا و باصفا و شومینه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل دارای 7 اتاق صمیمی و آمشبخش با مبلمان چوبی است.

آدرس: No.49 Beydağı Sokak, İstanbul, 34716, Turkey

Ottoman’s Life Hotel Deluxe

مسافران مقرون به صرفه می‌توانند با رفتن به سمت غرب گرند بازار چند لیر صرفه جویی کرده و در این هتل جذاب، شیک و زیبا اقامت کنند. هتل Ottoman’s Life تنها با یک ترموا سواری 10 دقیقه‌ای از جاذبه‌های اصلی شبه جزیره تاریخی مثل سلطان احمد، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و موارد دیگر فاصله دارد. در عوض با رفتن به اینجا می‌توانید در یکی از 192 اتاق و سوییت لوکس اقامت داشته باشید. به علاوه این هتل دارای بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی در شبیه جزیره است که شامل اسپا، سونا، اتاق بخار، حمام ترکی، سرویس ماساژ، سالن پیلاتس، زمین بوکس، استخر سرپوشیده و کلوپ‌های سلامتی مجزا برای آقایان و خانم‌ها می‌شود.

آدرس: 16, No: 8 Molla Gürani Caddesi, İstanbul, 34093, Turkey

The Westist Hotel and Spa

این هتل مرسوم و مد روز در خیابان‌های مرموز و باستانی قرار گرفته و با بوتیک‌های مدرن و شلوغ بی‌اغلو احاطه شده است. اتاق‌ها از نظر طراحی خنثی و کاملا مینی‌مالیستی هستند در حالی که نقاط عمومی سرسبز و دل‌بازند. در عوض محیط‌های عمومی با صندلی تخم مرغی، لوسترهای دایره‌ای براق، و مبلمان رنگارنگ جوی شاد و پویا دارد. به علاوه در اینجا امکان استفاده از اسپا هم وجود دارد که تجربه ثابت کرده در قرن 21 ام از حمام‌های ترکی پرطرفدارتر و مشهورتر هستند.

آدرس: No:14 Balyoz Sokak, İstanbul, 34430, Turkey

Nabu Hotel

این هتل فوق‌العاده مدرن در مدرن‌ترین محله استانبول، نابو یکی دیگر از امکانات جالب توجه در کاراکوی است. این هتل در محله‌ای دیدنی واقع شده و این خصیصه را به فضای داخلی خود نیز منتقل کرده است. هر 30 اتاق این هتل مجهز به تلوزیون صفحه تخت، دوش‌های بارانی، حمام اختصاصی و تخت خواب‌های بزرگ و راحت هستند. در اینجا شما به رستوران در پایین پله‌ها دسترسی دارید که می‌توانید غذاهای خوشمزه ایتالیایی و پیتزاهای مختلف و متنوع را سفارش داده و نوش جان کنید.

آدرس: No:13 Murakıp Sokak, İstanbul, 34425, Turkey

مشاوره رایگان