هیجان‌انگیزترین فعالیت‌های لنکاوی که باید امتحان‌شان کنید

راهنمای گردشگری 09 تیر ، 1399 4 دقیقه

آیا در تور لنکاوی به دنبال ماجراجویی‌های هیجان انگیز هستید تا آدرنالین خون‌تان را به سقف بچسبانید؟ در لنکاوی از مسابقات کارتینگ، زیپ‌ لاین تا ماساژهای آرامشبخش در جزیره لنکاوی فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید و روحیه ماجراجویی‌تان را راضی کنید. تقریبا با 500 کیلومتر مربع بزرگ‌ترین جزیره ساحل غربی مالزی است. این جزیره با داشتن سواحل زیبا و دوست داشتنی و جنگل‌های سرسبز و استوار پایگاه مناسبی برای تعطیلاتی به یادماندنی است. در این پست هجان‌انگیزترین فعالیت‌های لنکاوی را بررسی می‌کنیم.

از یک تله کابین تماشایی لذت ببرید

لنکاوی دارای جنگل‌های بارانی مرتفعی است که بسیار زیبا و دیدنی هستند. روی کوه ماچینچانگ و در ارتفاع 708 متری بالاتر از سطح دریا تله کابینی به طول 2.2 کیلومتر گسترده شده که مناظر فوق‌العاده زیبایی را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید سوار یک کابین کف شیشه‌ای و یا VIP شوید و از 15 دقیقه سواری بر فراز جنگل‌های انبوه و آبشارهای پر خروش و چشمگیر لذت ببرید. در انتهای مسیر می‌توانید از قدم زدن در اسکای‌بریج، پل معلق 125 متری لذت ببرید و یکی از زیباترین مناظر پانورامای دنیا را تماشا کنید.

از زیپ لاین جنگلی لذت ببرید

یکی از راه‌های جالب برای تجربه جنگل‌های گرمسیری پرواز بر فراز آن با استفاده از زیپ لاین است. زیپ لاین Umgawa Zipline Eco Adventures به وسیله برج‌های چوبی در ارتفاع 80 متری به طول 220 متر گسترش یافته و هیجان و آدرنالین را به رگ‌هایتان تزریق می‌کند. به علاوه با این سواری جذاب می‌توانید با معلق شدن بین زمین و آسمان از مناظر پانورامای جزیره‌ای لذت ببرید. البته لازم نیست نگران امنیت خود باشید زیرا آن‌ها به خوبی شما را با کابل و طناب‌های محافظ می‌بندند مجبورتان می‌کنند کلاه ایمنی سر کنید.

از جت اسکی بین اجزایر لذت ببرید

لنکاوی بخشی از مجمع‌الجزایری با 100 جزیره است. جت اسکی سواری یکی از راه‌های عالی برای گردش‌های جزیره‌ای و تماشای عمق زیبایی‌های منطقه است. شما می‌توانید با استفاده از این موتورهای آبی عصر خود را بین جزایر زیبا و سرسبز و صخره‌های سنگ آهکی سپری کنید. از جزایری مثل Pulau Dayang Bunting (دارای دریاچه آب شیرین و مناسب برای استراحت و شنا) و Pulau Beras Basah (با سواحل ماسه‌ای و نخلستان‌های سبز) دیدن کنید. نگران حوادث هم نباشید سافاری جت اسکی Langkawi’s Megawatersports بسیار شوهیار و متعهد بوده و مطمئن می‌شود که سوارکاران با احتیاط می‌رانند و قبل از نزدیک شدن به ساحل از سرعت خود می‌کاهند.

به سافاری فروب آفتاب حیات وحش بروید

البته که شما می‌توانید از تماشای غروب آفتاب در ساحل همراه با غذاهای خوشمزه، نوشیدنی گوارا و برخی از اجراهای خوب موسیقی لذت ببرید و تجربه‌ای رایج کسب کنید و یا با شرکت در تور قایق بادبانی Avante از تماشای شنا و شیرجه دلفین‌ها، و ماهی‌های جهنده در میان آب‌های آبی گرم و شفاف کریستالی لذت ببرید.

ماساژهای توان‌بخشی را امتحان کنید

هتل زیبا و سبک استعماری Danna دارای یک اسپای فوق‌العاده با نمای مشرف به دریا و جنگل است که طیف وسیعی از ماساژها شامل ماساژ سنتی Malay Urut را ارائه می‌دهد. بعد از انتخاب روغن گیاهی و معطر ماساژ، با تمرکز بر آرامش، بهبودی، نشاط و روشنی، به شما ماساژ با استفاده از تکنیک‌های خاص سنتی مالایی داده می‌شود که در طی سال‌ها و نسل‌ها منتقل شده است. این ماساژها تجربه انرژیآور و نشاط‌بخشی هستند.

در سرزمین آب‌های آبی غرق شادی و نشاط شوید

پانتای سنانگ یکی از محبوب‌ترین سواحل پنانگ است که طیفی از فعالیت‌های آبی جذاب مثل قایق پارویی، تخته سواری نشسته، تخته سواری ایستاده، غواصی اسکوبا، بانانا سواری، غواصی اسنورکلینگ، جت اسکس سواری و پاراگلایدر را پیشنهاد می‌دهد. شرکت Naam Sports امکانات پاراسلینگ را ارائه می‌دهد که با قایق می‌توانید بالای دریا پرواز کنید. توجه داشته باشید که پرواز مستقل در ساحل بدون ملحق شدن به شرکت‌ها غیرقانونی و ناامن است. خانواده‌ها و گروه‌های مختلط از هر طیف سنی در این ساحل می‌توانند متنایب با شرایط فیزیکی و مهارت‌هایی که دارند تجارب جذابی را کسب کنند.

با اتومبیل‌رانی در مسیر مسابقه‌ای ضربان قلب‌تان را بالا ببرید

در پارک تفریحی Morac Adventure Park در فاصله چند دقیقه‌ای از فرودگاه، شما و همراهان‌تان می‌توانید در Sodi SR4 kart مدرن تجربه‌ای هیجانی را به دست بیاورید. با داشتن 21 پیچ ملایم و تند این مسیر مهارت رانندگی شما را به چالش کشیده و آدرنالین خون‌تان را بالا می‌برد. خانواده‌های دارای فرزند از رفتن به این زمین مسابقه و برگزاری مسابقات خانوادگی می‌توانند هیجان زیادی را تجربه کرده و خاطره‌ای فراموش نشدنی کسب کنند.

مشاوره رایگان