بهترین رستوران های بانکوک | ۱۰ رستوران فوق العاده

راهنمای سفر 10 بهمن ، 1402 5 دقیقه

عکس: guide.michelin.com

وقتی به دنبال یکی از بهترین رستورانهای بانکوک هستید، سوال این نیست که چه، کجا یا حتی چه زمانی غذا بخورید. با وجود امکانات بسیار در سرتاسر پایتخت، بهتر است از خود بپرسید که چگونه از تمام این امکانات نهایت استفاده را ببرید. چه به دنبال سبک، محیط و طعمی باشید که با هر چیزی که قبلا تجربه کرده‌اید متفاوت باشد، یا به دنبال سرآشپزهای مشهور جهان می‌گردید، بانکوک چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

رستوران سورن

Sorn، یکی از بهترین رستورانهای بانکوک است که به خاطر سرو غذاهای خلاقانه در سطح جهانی شهرت دارد. همچنین یکی از غذاکده‌هایی در پایتخت است که رزرو کردن میز در آن بسیار سخت است. زیرا این فضای جذاب، همیشه مملو از مشتریان وفادار بوده و سفری منحصر به‌ فرد در میان فرهنگ‌های غذایی متنوع جنوب تایلند در تور بانکوک را رقم می‌زند.

تیم آشپزی Sorn، از مواد اولیه‌ای استفاده می‌کند که از کشاورزان محلی و ماهیگیران جنوب تایلند خریداری می‌شوند. منوی دو زبانه انگلیسی و تایلندی، شامل ۲۲ غذای مختلف می‌شود از جمله: خرچنگ مول شنی با پودر چیلی و جلبک دریایی، خرچنگ خام پوکت و کاری زرد با منگوستین.

سورن در میان بهترین رستورانهای بانکوک، در یک عمارت چوبی ۲ طبقه بازسازی شده زیبا قرار دارد. گفتنی است این مکان با دو ستاره میشلین، از فضای مدرن و مجلل برخوردار است. قیمت‌ها کمی بالا هستند، اما کیفیت غذا و خدمات آن را توجیه می‌کنند. همچنین، پرسنل به خوبی آموزش دیده‌اند و در تلاشند خدماتی عالی ارائه دهند. بعلاوه میز و صندلی‌های فضای باز و پارکینگ نیز برای مشتریان در دسترسند.

آدرس: 56Soi Sukhumvit 26, Bangkok, Thailand

عکس: silverkris.com

رستوران لی دو

در لیست بهترین رستورانهای بانکوک، به Le Du واقع در سیلوم می‌رسیم که غذاهای بسیار خلاقانه‌ای را با تلاش یک سرآشپز جوان متولد تایلند ارائه می‌دهد. وی همراه با تیمش، نظر منتقدان را به خاطر تکنیک‌ها و رویکردهای رویایی‌اش جلب کرده است.

با وجود نام فرانسوی، این رستوران هیچ وجه یک رستوران فرانسوی نیست. بلکه یک رستوران مدرن تایلندی است که در نزدیکی Chong Nonsi BTS در بانکوک واقع شده است. محیط این غذاکده شیک بوده و با خدماتی سریع، طراحی داخلی همراه با ستون‌های سیمانی و فضای گرم و راحت، ساعاتی مفرح را برای مردمان محلی و مسافران تور تایلند رقم می‌زند. در اینجا می‌توانید از انواع نوشیدنی‌ها وهمچنین غذاهای آلاکارت برخوردار شوید، از جمله ماهی مرکب و میگوی سیگنچر ریور.

بعلاوه خدمات دلیوری، از مهمترین مزایای این رستوران به شمار می‌آیند. و البته پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز، به لذت این شکم گردی می‌افزایند.

آدرس: 399/3Silom 7 Alley, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

عکس: thenationalnews.com

رستوران مزالونا

Mezzaluna یک غذاکده واقعا استثنایی، در میان بهترین رستورانهای بانکوک است که در داخل نماد طلایی "Dome" در بالای هتل Lebua واقع شده است. این رستوران، به خاطر ارائه منوهای خلاقانه از غذاهای کلاس جهانی، مخاطبانش را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این میان بیف، خوراک صدف و فوی گراس در کنار دسرهایی همچون پارفه، فلیجا و نوشیدنی‌هایی همچون لاته خوشمزه بیش از سایرین توصیه می‌شوند.

این رستوران گران قیمت، در عین حال از موقعیت خیره کننده‌ای برخوردار است و از بهترین مکان‌ها برای استراحت و شکم گردی پس از پیاده روی طولانی در اطراف برج ایالتی به شمار می‌آید. دکوراسیون زیبا و محیط دنج، وای فای رایگان و پارکینگ نیز، در کنار وعده های غذایی خوشمزه، به لذت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: 65th Floor State Tower Bangkok 1055 Si Lom, Bangkok, Thailand

عکس: timeout.com

رستوران نوسارا

Nusara، یک غذا خوری عالی و صمیمی بوده و در شمار بهترین رستورانهای بانکوک محسوب می‌شود. اگر باران در حین گشت و گذار در حوالی Phra Maha Chedi Si Rajakarn غافلگیرتان کرد، در این رستوران توقف کنید. البته این فضای کوچک، فقط  برای ۱۰ مهمان فضای پذیرایی دارد با اینحال منوی ۱۲ غذایی این رستوران، طیفی جذاب از گزینه‌های نوآورانه مدرن تایلندی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. و در عین حال که هر غذا از دیگری خلاقانه‌تر است، اما مشخصه مشترک در تمام آنها تند بودن اصیل، در سطح خوراکی‌های تایلندی است. غذاهایی مانند ماهی و برنج نارگیل، سالاد ماهی مرکب تند، پد کراپائو سنتی با گوشت گاو واگیو و همچنین کاری خرچنگ که روی برگ فوفل سرو می‌شود و روی آن قلیه خرچنگ نعل اسبی گذاشته می‌شود را قویا توصیه می‌کنیم.

آدرس: 22Maha Rat Rd, Phra Borom Maha Ratchawang, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

عکس: guide.michelin.com

رستوران سوهرینگ

در ادامه گشت و گذار در میان بهترین رستورانهای بانکوک، به برند Sühring می‌رسیم که هر علاقمند به غذاهای لذیذ از هر نقطه‌ای از جهان را مجذوب خود می‌کند. این برند، در بانکوک شعبه‌ای افتتاح کرده که یک موهبت بزرگ برای مردمان شهر به شمار می‌آید. غذاهای مدرن آلمانی فصلی و سطح بالا در اینجا استثنایی هستند. پیشنهاد می‌کنیم غذای پرطرفدار "اردک ۱۰ روزه با چغندر، گیلاس و قهوه" را امتحان کنید!

محیط نیز خانوادگی بوده و در میان یک باغ مفرح و دلپذیر واقع شده است. جالب است بدانید این رستوران بانکوکی، تاکنون دو ستاره میشلین را دریافت کرده است. همچنین قیمت‌ها به طور طبیعی بالا هستند، اما این امر برای یک غذاخوری عالی در این سطح قابل قبول است. همچنین خدمات درجه یک پرسنل صمیمی و حرفه‌ای، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، وای فای رایگان و پارکینگ نیز به مشتریان ارائه می‌شوند.

آدرس: 10Soi Yen Akat 3, Bangkok, Thailand

عکس: bestrestaurant.guide

رستوران ایت می

گالری و رستوران Eat Me، از گزینه‌های جذاب در میان بهترین رستورانهای بانکوک بوده و در حوالی صومعه Soi در سیلوم واقع شده است. اینجا با سرو غذاهای بین‌المللی لذیذ، نوشیدنی‌های باکیفیت و دسرهای بسیار خوشمزه، به شهرت و محبوبیتی بالا دست پیدا کرده است. در عین حال علاقمندان، می‌توانند از نمایشگاه‌های هنری گاه و بیگاه نیز دیدن کنند.

منو گزینه‌های جذابی نظیر گوشت بره، فیله، گوش ماهی، پودینگ تافی چسبناک خوشمزه، کیک‌های شکلاتی، بستنی و  فراپه شکلاتی عالی را شامل می‌شود. در عین حال می‌توانید از فضای دنج و زیبای داخلی و یا فضای باز رستوران، برای صرف خوراکی‌هایتان بهره مند شوید. قیمت‌ها نیز بسیار مناسب بوده و وای فای رایگان و پارکینگ در دسترسند.

آدرس: 1,6Phiphat 2, Bangkok, Thailand

عکس: bkkmenu.com

رستوران گینزا سوشی-ایچی

Ginza Sushi-Ichi یکی از بهترین رستوران‌های سوشی در شهر بوده و در عین حال، در لیست بهترین رستورانهای بانکوک جا خوش کرده است. گفتنی است شعبه اصلی این برند دارای ستاره میشلن، در توکیو واقع شده است.

این غذاکده که در حوالی معبد Thao Mahaprom قرار دارد، گزینه‌های جذابی نظیر کالاماری، ساشیمی و نیگیری، فلیجا و چای خوشمزه را ارائه می‌دهد. در ضمن باید گفت خدمات تماشایی پرسنل صمیمی و دلسوز در کنار قیمت‌های منصفانه، وای فای رایگان و پارکینگ، ساعاتی مفرح را برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی رقم می‌زنند.

آدرس: 3rd Floor,999 Gaysorn Centre Room 3F-08, Bangkok, Thailand

عکس: heroesofadventure.com

رستوران لِ نرماندیه

Le Normandie در هتل ماندارین اورینتال، بیش از ۴۰ سال است که درهای خود را به روی علاقمندان گشوده و جزو بهترین رستورانهای بانکوک به شمار می‌آید. این موسسه غذایی فوق‌العاده انحصاری فرانسوی، پیشگام در صحنه آشپزی عالی در بانکوک است. اینجا غذاهای لذیذی را همراه شراب‌های مرغوب، در کنار رودخانه باشکوه چائو فرایا سرو می‌کند.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پس از بازدید از کلیسای جامع Assumption، برای صرف غذا و استراحت و دورهمی با عزیزانتان، سری هم به این مکان بزنید و در عین حال گزینه‌هایی همچون فیله آمریکایی خوش پخت، دیم سام و بیف،  بستنی‌های خوشمزه و پارفه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یک فنجان چای عالی نیز، می‌تواند به بهترین نحو وعده‌های غذایی‌تان را کامل کند.

در نهایت این رستوران بانکوک با فضای رمانتیک، خدمات عالی پرسنل مهمان نواز، قیمت‌های مناسب، دکوراسیون فوق العاده، وای فای رایگان و پارکینگ، تصویری بسیار مثبت در ذهن مهمانانش حک می‌کند.

آدرس: 48Oriental Ave, Bangkok, Thailand

عکس: mandarinoriental.com

منابع:

https://in.hotels.com/go/thailand/best-bangkok-restaurants

https://restaurantguru.com/ 

مشاوره رایگان