۱۰ کلاب شبانه برتر دبی

راهنمای سفر 09 بهمن ، 1402 5 دقیقه

عکس: dubaial.com

اگر عاشق موسیقی و رقص هستید، کلاب‌های شبانه جز مکان‌هایی هستند که در سفرهای خارجی خود هرگز نباید از رفتن به آن‌ها غافل شوید. به خصوص اگر قصد سفر به شهر مجلل و پر جنب و جوش دبی را دارید، کلاب‌های شبانه قطعا به عنوان یکی از دوست داشتنی‌ترین مکان‌های تفریحی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. مثل هر مکان توریستی دیگری کلاب های شبانه دبی دارای فضایی لوکس و باشکوه بوده و بهترین موقعیت‌ها را برای رقص و تفریح علاقه‌مندان فراهم می‌کند. اگر ایده گذراندن شبی به یادماندنی در این مکان‌ها برای شما نیز جذاب است و از طرفی در حال برنامه‌ریزی برای سفر به شهر زیبای دبی هستید، برای آشنایی با بهترین کلاب‌های آن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

بهترین کلاب های شبانه دبی

رقص زیر نورپردازی‌های باشکوه، موسیقی‌های پر جنب و جوش، اجراهای بی‌نظیر از بهترین دی جی‌های اماراتی و بین‌المللی، نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه و غیره همگی جز مواردی هستند که می‌توانید با رفتن به کلاب های شبانه دبی از آن‌ها لذت ببرید. اما از آنجایی که تور دبی معمولا به صورت ۳ شب یا ۴ شب برگزار می‌شود، اغلب توریست‌ها زمان کافی برای رفتن به همه کلاب‌های شبانه آن‌ را نداشته و این می‌تواند مسافران را در انتخاب مکان مناسب برای لذت بردن از تفریحات شبانه کمی سردرگم کند. از همین رو در ادامه سعی کرده‌ایم تا ۱۰ مورد از بهترین‌های دبی در این حوزه را گردآوری و معرفی کنیم:

۱. کلاب شبانه Barasti Dubai، دبی

Barasti Dubai یک کلاب و بار ساحلی معروف در دبی است که ترکیبی از آرامش ساحلی، سرگرمی و تفریحات شبانه پر جنب و جوش را ارائه می‌دهد. از همین رو بدون شک می‌توان آن را در لیست بهترین کلاب های شبانه دبی قرار داد. این مجموعه دوست داشتنی در منطقه گردشگری دبی مارینا واقع شده که میزبان رستوران‌ها و بارهای مختلفی بوده و شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را از مدیترانه‌ای گرفته تا آسیایی در آن جا پیدا کنید. همچنین این مکان دسترسی مستقیم به ساحل شنی را نیز ارائه می‌دهد. با غروب خورشید، Barasti Dubai به یک مکان پرطرفدار شبانه هم در بین مردم محلی و هم توریست‌ها تبدیل می‌شود که میزبان دی‌جی‌ها و اجراهای زنده به یادماندنی است.

  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۳ بامداد

عکس: dosomethingnew.com

 

۲. کلاب شبانه AER Dubai، دبی

AER Lounge مورد بعدی از بهترین کلاب های شبانه دبی است که در قلب دبی واقع شده و تجربه‌ای دوست داشتنی و مجلل در یک مکان تفریحی پشت بام را ارائه می‌دهد. به دلیل موقعیت مکانی عالی AER Lounge علاوه بر تفریحات شبانه پر جنب و جوش مناظر پانورامای خیره‌کننده‌ای از شهر دبی را نیز در اختیار مهمانان خود قرار داده و ضمانت یک شب عالی و به یادماندنی را به علاقه‌مندان می‌دهد. AER علاوه بر موارد فوق به دلیل ترکیبی عالی از موسیقی و رقص الکترونیک و همچنین نوشیدنی‌های منحصر به فرد و غذاهای لذیذی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، شهرت دارد.

  • ساعات کاری: ۶ عصر الی ۳ بامداد

عکس: my-dubai-trip.com

 

۳. کلاب شبانه Bla Bla Dubai، دبی

Bla Bla Dubai یک مجموعه تفریحی عظیم در دبی است که به دلیل طراحی متمایزی که در چند طبقه گسترده شده و فضای پر جنب و جوش خود شناخته می‌شود. نکته جالب در مورد این مجموعه متفاوت بودن تم‌ها و خدمات ارائه شده در هر کدام از طبقات آن است. به طوری که از موسیقی‌های سبک تکنو گرفته تا الکترونیک، هاوس و سایر ژانرها را می‌توانید در آن پیدا کنید و همین موضوع دلیلی کافی برای قرار دادن نام آن در لیست برترین کلاب های شبانه دبی است.

  • ساعات کاری: ۸ صبح تا ۳ بامداد

عکس: focus.hidubai.com

 

۴. کلاب شبانه Buddha Bar، دبی

Buddha Bar یک برند جهانی مشهور است که ترکیبی از غذاخوری‌های عالی، موسیقی‌های متنوع و فضایی پرجنب و جوش را در خود جای داده و موفق شده به عنوان برترین کلاب های شبانه دبی خود را معرفی کند. جالب است بگوییم که نقطه مرکزی این کلاب شبانه یک مجسمه عظیم بودا است که حس آرامش را به بازدیدکنندگان خود القا می‌کند! موسیقی‌هایی که در بودا بار به اجرا در می‌آیند تلفیقی از موسیقی جهانی، آهنگ‌های آرامش‌بخش و البته شاد است. در مورد منو غذایی این مجموعه نیز باید بگوییم به دلیل متعلق بودن آن به بودایی‌ها اغلب غذاهای ‌آسیایی مانند سوشی، ساشیمی، تایلندی، ژاپنی و ... را دارا است.

  • ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه از ۷ عصر تا ۱ بامداد؛ جمعه‌ها از ۷ عصر تا ۲ بامداد؛ شنبه‌ها از ۸ شب تا ۲ بامداد.

عکس: buddhabar.com

 

۵. کلاب شبانه Armani/Privé Nightclub، دبی

آرمانی/ پریو یکی از معروف‌ترین کلاب های شبانه دبی است که در بین علاقه‌مندان به این قبیل از مکان‌ها شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. این مجموعه نمادی از تفریحات شبانه پر جنب و جوش در دبی بوده و اغلب توسط افرادی که به دنبال مکان‌های لوکس و مجلل هستند، ترجیح داده می‌شود.  Armani/Privé Nightclub در برج خلیفه قرار گرفته و مکانی گران قیمت به شمار می‌آید که با کیفیت‌ترین‌ها را در هر زمینه‌ای از موسیقی و اجرای دی جی‌ها گرفته تا طراحی فضای داخلی و غیره به مشتریان خود ارائه می‌کند.

  • ساعات کاری: ۱۱ شب الی ۳ بامداد؛ روزهای دوشنبه و چهارشنبه تعطیل است.

عکس: centurion-magazine.com

 

۶. کلاب شبانه Billionaire Dubai، دبی

اگر به دنبال مکانی شاد و مفرح در بین کلاب های شبانه دبی هستید که فرصت تفریح در فضایی بسیار مجلل و محیطی زیبا با منظره‌ای دیدنی از اطراف را در اختیار شما قرار دهد، Billionaire Dubai قطعا انتخاب مناسبی خواهد بود. این یک بار و کلاب شبانه است که موفق شده در طول سال‌ها فعالیت برازنده دریافت چندین جایزه نیز در این حوزه باشد. بنابراین تقریبا هر آنچه که از یک کلاب شبانه خوب را انتظار دارید، در اختیار شما قرار خواهد داد. از جمله جذابیت‌های این مجموعه می‌توان به پیست رقص در فضای باز، شب‌های کارائوکه، شام‌های مجلل و برخی اجراهای سرگرم‌کننده با حضور شخصیت‌های مشهور، دی‌جی‌ها و هنرمندان بین‌المللی اشاره کرد.

  • ساعات کاری: ۷ عصر تا ۳ بامداد؛ از سه شنبه تا یکشنبه باز است.

عکس: nox-agency.com

 

۷. کلاب شبانه BLU Dubai، دبی

BLU Dubai یک محیط دوست داشتنی دیگر برای علاقه‌مندان به رقص و موسیقی در دبی است که موفق شده در دسته برترین کلاب های شبانه دبی قرار بگیرد. این یک مجموعه مدرن برای لذت بردن از تفریحات شبانه است که به روزترین موسیقی‌ها را در فضایی دوست داشتنی خود با بالاترین کیفیت به صدا در می‌آورد. مشتریان در صورت تمایل می‌توانند از بخش‌های VIP برای دریافت خدمات خصوصی‌تر و مجلل‌تر نیز در این مجموعه برخوردار شوند.

  • ساعات کاری: ۱۰ شب الی ۴ صبح

عکس: clubbookers.com

 

۸. کلاب شبانه 1OAK، دبی

1OAK که مخفف کلمه "One of a Kind" است، یک کلاب شبانه مشهور در دبی بوده که به خاطر محیط مجلل، سرگرمی‌های پر انرژی و مشتریان A-list به شهرت رسیده است. این مجموعه دارای محیط صمیمی و در عین حال پرانرژی است که آن را برای معاشرت و رقص بسیار مناسب می‌کند. از دیگر دلایلی که 1OAK را در لیست برترین کلاب های شبانه دبی قرار داده حضور دی‌جی‌های مشهوری منطقه است.

  • ساعات کاری: ۹ شب الی ۳ بامداد

عکس: nox-agency.com

 

۹. کلاب شبانه SKY2.0 DUBAI، دبی

اگر به دنبال یک کلاب شبانه معروف در دبی می‌گردید که با پیست رقص بزرگ خود شبی خاطره‌انگیز و به یادماندنی را رقم بزند، ما به شما SKY2.0 DUBAI را معرفی می‌کنیم. این مجموعه دارای طراحی مدرنی بوده و تمامی سبک‌های موسیقی را برای مشتریان خود به صدا در می‌آورد. از همین رو نمی‌توان از آوردن نام آن در لیست برترین کلاب های شبانه دبی چشم‌پوشی کرد.

  • ساعات کاری: پنجشنبه تا شنبه از ۱۰:۳۰ شب تا ۴ صبح؛ یکشنبه تا چهارشنبه تعطیل است.

عکس: caterermiddleeast.com

 

۱۰. کلاب شبانه Bliss Lounge، دبی

Bliss Lounge آخرین مورد از کلاب های شبانه دبی است که در این نوشته قصد معرفی آن را داریم. این مجموعه دارای یک محیط ساحلی خیره‌کننده با مناظر مسحورکننده خلیج عربی بوده و امکان لذت بردن از تفریحات شبانه را در کنار مناظری زیبا از سواحل اطراف به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این مکان از آهنگ‌های آرامش‌بخش گرفته تا موسیقی‌های پرجنب و جوش و بیس‌دار را گوش داده و شبی خاطره‌انگیز در تور دبی برای خود رقم بزنید. علاوه بر موسیقی Bliss Loung منوی متنوعی از انواع غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی را نیز ارائه می‌دهد.

  • ساعات کاری: ۱۲ نیمه شب تا ۳ بامداد

عکس: expatnights.com

 

رفرنس

https://www.holidify.com/pages/clubs-in-dubai-1357.html

مشاوره رایگان