۰۲۱-۴۱۵۳۵

تور مالزی نوروز 1403

طبیعت چشم نواز، فرهنگ و تاریخی غنی و همچنین تنوع بالا در مقاصد گردشگری، باعث شده تا مالزی از جمله کشورهای توریستی جنوب شرق آسیا باشد. سرزمینی رویایی که البته محبوب گردشگران ایرانی نیز هست و سالانه، تعداد زیادی از مردم کشورمان، به آن‌جا سفر می‌کنند. مالزی از بسیاری جهات، گزینه‌ای عالی برای تور نوروزی نیز به حساب می‌آید.

تور مالزی نوروز ۱۴۰۳، بهترین گزینه برای گردشگرانی است که اهل ماجراجویی هستند و یا به دنبال روزهایی آرامش بخش در تعطیلات می‌گردند! پس اگر به قدم زدن در محیط‌های جنگلی علاقه دارید یا ترجیح می‌دهید، روزهای خود را در سواحل آفتابی بگذرانید، اگر اهل بازدید از محل‌های تاریخی هستید یا دوست دارید غذاهای خوشمزه و جدید را امتحان کنید، در همه حال و با هر سلیقه‌ای تور مالزی نوروز 1403 گزینه‌ای عالی برای تعطیلات سال نوی شما خواهد بود. پیر و جوان و با هر سلیقه‌ای، در سفر به مالزی، روزهایی عالی را پشت سر خواهند گذاشت و از بودن در این سرزمین زیبا لذت می‌برند.

با بررسی زمان مناسب سفر به مقاصد جنوب شرق آسیا، واضح است که، از نظر آب و هوایی، وضعیت مالزی در اولین روزهای بهار در بخشی از کشور عالی‌ست و فرصت برای طبیعت گردی و بازدید از مناطق جنگلی فراهم است که البته در ادامه بیشتر در این باره برایتان خواهیم گفت. البته جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور، پایتخت زیبای این کشور، ازمهم‌ترین ویژگی‌های مالزی است که توریست‌ها را از سراسر جهان به این شهر می‌کشاند. این شهر مملو از جاذبه‌های تفریحی بوده و به همین دلیل، می‌تواند مقصد مناسبی برای سفری شاد و مفرح در ایام نوروز به حساب آورد.

قیمت تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ مالزی از جمله کشورهایی است که تورهای متنوع و گوناگون به این مقصد برگزار می‌شود. تورهای نوروزی مالزی، تحت نظر مقتدرسیر تابان، به مقاصدی همچون کوالالامپور، پنانگ، یا لنکاوی می‌پیوندند و گاهی شامل مقاصد ترکیبی نیز می‌شوند. حتی در تور ترکیبی مالزی و سنگاپور، شما می‌توانید از زیبایی دو کشور در این ناحیه بازدید کنید. هر یک از تورهای اشاره شده، هزینه‌های خاص به خود دارند که لیست آن‌ها را در صفحه تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ مشاهده نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که متنوعی از هتل‌ها در هر تور وجود دارد، انتخاب هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره می‌تواند هزینه کل سفر را افزایش دهد. با این حال، در آویسا تراول، ما به شما تضمین می‌کنیم که بهترین قیمت‌ها را با توجه به خدمات ارائه شده در آن‌ها ارائه دهیم.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳

برای شرکت در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳، نیازی به ویزا ندارید. شما می‌توانید به راحتی و تنها با داشتن گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار از زمان شروع سفر، به این کشور سفر کنید.

آب و هوای مالزی در نوروز ۱۴۰۳

نوروز از نظر آب و هوایی، زمان نسبتا مناسبی برای سفر به مالزی به حساب می‌آید. در کوالالامپور، روزهای پایانی فصل باراندگی پشت سر گذاشته می‌شود و از همین رو، هنوز امکان بارندگی در پایتخت وجود دارد و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم، همراه خود چتر داشته باشید و کفش مناسب سفر به همراه خود بردارید. البته هوا این قدری در کوالالامپور گرم هست و رطوبت نیز بالاست که نیاز به لباس خنک داشته باشید.

آب و هوای سنگاپور در طول عید نیز چنان فرقی با وضعیت کوالالامپور نخواهد داشت با این تفاوت که احتمال بارندگی در این شهر به نسبت کوالالامپور پایین‌تر بوده اما هوا کمی‌ گرم‌تر است. در واقع در روزهای اول بهار، فصل بارانی در این شهر کاملا به پایان می‌رسد و دمای هوا نیز بین ۲۱ تا ۳۱ درجه خواهد بود. همین امر باعث می‌شود تا قدم زدن میان باغ‌های سبز و معروف سنگاپور، لذت بخش و راحت باشد.

مناطق غربی کشور همچون پنانگ، لنکاوی یا ملاکا، اگر چه جمعیت توریست‌های کمی را می‌بینند، اما بارندگی‌ها در این ایام در آن نقاط نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و این مناطق نیز در کل برای سفر مناسب هستند. اما برنامه ریزی برای انجام فعالیت‌هایی همچون غواصی یا سفرهای دریایی طولانی، کمی سخت است.

فعالیت‌های محبوب در تور مالزی نوروز ۱۴۰۳

اگر کولالامپور را به عنوان مقصد تور نوروز ۱۴۰۳ مالزی خود انتخاب کرده‌اید، فعالیت‌های زیادی هستند که می‌توانید در طول نوروز به انجام برسانید. برخی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین تم‌پارک‌های مشهور مالزی مثل تم پارک میدان تایمز برجایا، سان وی لاگون یا اسکیپ در این شهر واقع شده‌اند. تفریحات شبانه هم که جزو تفریحات اختصاصی مالزی است که در کوالالامپور می‌توانید به انجام برسانید و بازدید از برج‌های معروف و مناطق توریستی همچون محله‌ چینی‌ها را نیز باید در لیست فعالیت‌های مورد نظرتان قرار دهید.

مراکز خرید کوالالامپور، نه تنها مکان‌هایی عالی برای خرید به حساب می‌آیند، بلکه امکانات گسترده‌ای که در این مراکز تهیه دیده شده، آن‌ها را به جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور بدل کرده است. مرکز خرید Suria KLCC یکی از این موارد است که با فروشگاه‌هایی لوکس، معروف‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای دنیا‎، آبنمایی بزرگ که نمایشی موزیکال را برایتان به اجرا در می‌آورد و امکانات تفریحی مختلف از شما پذیرایی می‌کند. مرکز خرید Pavilion و مرکز خرید Lot 10 تنها اندک مواردی از چندین و چند مرکز خرید جذاب در کوالالامپور به حساب می‌آیند.

از جمله فعالیت‌هایی که در تور نوروزی مالزی و سفر به کوالالامپور می‌توانید انجام دهید، رفتن به مکان‌های اطراف شهر همچون غارهای باتو و دیدن جاذبه‌های طبیعی مالزی در سفر به این شهر است. حتی سواحل نزدیک به کوالالامپور نیز گزینه‌های خوبی برای سفرهای نیم روزه بوده و تجربه‌ای متفاوت از سفر را برایتان به ارمغان خواهند آورد. کوالالامپور شهری بسیار زیباست و مکان‌های متعددی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی هم در آن‌جا وجود دارد، پس بردن لباس‌های متنوع برای گرفتن عکس‌های مختلف را نیز از یاد نبرید.

اگر به تور ترکیبی کوالالامپور، پنانگ می‌روید، فرصت زیادی برای انجام انواع تفریحات آبی خواهید داشت. اما پنانگ به چیزهای دیگری هم معروف است و آن غذاهای خوشمزه محلی، خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی، گالری‌های هنری و آثار هنری خیابانی‌ست. در واقع همان‌قدر که گشتن در ساحل و تماشای منظره‌ی دریا در این شهر جذاب است، قدم زدن در خیابان‌های پنانگ و بودن در مراکز شهری نیز لذت بخش خواهد بود.

اما در سنگاپور، شما با چندین و چند پارک، کلاب بزرگ و مراکز تفریحی مختلف مواجه هستید. از طرفی، سنگاپور از نظر بصری نیز بسیار زیباست و در کنار پهنه‌ی آبی، آسمان خراش‌های بلند و معروفش، چشم‌اندازی شگفت انگیز را ساخته‌اند. باغ سرسبز و زیبای گاردنز بای دِ بِی (Gardens By the Bay)، گالری ملی، پارک میلیون و کلیسای سنت اندرو تنها چند مورد از دهه‌ها جاذبه‌ی گردشگری مهم سنگاپور به شمار می‌آیند.

 

 

خدمات تور مالزی نوروز ۱۴۰۳ با آویسا تراول

از امتیازات سفر با تور مالزی نوروز 1403 آویسا تراول، استفاده از خدمات بسیار خوبی است که این مجموعه برای تورهای این مسیر خود در نظر گرفته است. جدا از بلیط رفت و برگشت با انواع هواپیماهای مسافربری بسیار با کیفیت ایرعربیا یا امارات و همچنین اقامت در مجموعه‌ای از هتل‌های خوب دستچین شده به همراه صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی نیز جزو خدمات تور به حساب آمده و رفت و آمد از فرودگاه به هتل و برعکس، به راحت‌ترین شکل ممکن برایتان انجام می‌شود. همچنین در تورهای ترکیبی نیز، شما با پرواز بین شهر با کیفیت به مقصد دوم خواهد رفت.

ارائه سیم کارت مالزی در بدو ورود به این کشور از طرف تور لیدر فارسی زبانی که برای سفر در نظر گرفته شده، امکان دسترسی به اینترنت را برایتان ممکن می‌کند و گشت شهری در کوالالامپور نیز برای تمامی سفرها برنامه ریزی شده است. در نهایت این را هم مد نظر بگیرید که بیمه مسافرتی معتبری برای طول سفر شما در نظر گرفته شده و همه چیز برای یک سفر عالی برایتان مهیاست.