تور ترکیبی کوبا + ونزوئلا 11 شب و 13 روز - ویژه 18 آبان 1403 ( ترکیش )

مشاهده تاریخ‌های برگزاری
رفت: 18 آبان 1403
برگشت: 01 آذر 1403
این تور تاریخ های دیگری هم دارد
18 آبان ساعت: 13:34 (به وقت تهران)
01 آذر ساعت: 18:25 (به وقت استانبول)
برنامه رفت: 18 آبان ساعت: 13:34
تهران, فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
ترکیش
ترکیش
استانبول, فرودگاه جدید استانبول
مدت پرواز: 00:00
برنامه میانی: 19 آبان ساعت: 01:55
استانبول, فرودگاه جدید استانبول
ترکیش
ترکیش
هاوانا, فرودگاه بین‌المللی خوزه مارتی
مدت پرواز: 00:00
برنامه میانی: 30 آبان ساعت: 10:00
هاوانا, فرودگاه بین‌المللی خوزه مارتی
ترکیش
ترکیش
استانبول, فرودگاه جدید استانبول
مدت پرواز: 00:00
برنامه برگشت: 01 آذر ساعت: 18:25
استانبول, فرودگاه جدید استانبول
ترکیش
ترکیش
تهران, فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
مدت پرواز: 00:00

انتخاب هتل

share Created with Sketch Beta.
گرند استون
GRAND ASTON VARADERO BEACH (OR SIMILAR)
3 شب
BB
مموریز ترینیداد دلمار
MEMORIES TRINIDAD DEL MAR (OR SIMILAR)
1 شب
BB
گرند بریستول ریزورت
GRAND HOTEL BRISTOL LA HABANA BY KEMPINSKI (OR SIMILAR)
3 شب
BB
ملیا كاراكاس
MELIA CARACAS (OR SIMILAR)
1 شب
BB
آرا مریو لادگه
ARA MERU LODGE (OR SIMILAR)
2 شب
BB
ملیا كاراكاس
MELIA CARACAS (OR SIMILAR)
1 شب
BB
  • 2 تخته (هرنفر)
    105,000,000 تومان + 4,290 دلار
  • 1 تخته (هرنفر)
    105,000,000 تومان + 4,900 دلار
  • کودک با تخت (هر نفر)
    105,000,000 تومان + 4,290 دلار
  • کودک بدون تخت (هرنفر)
    -
  • نوزاد
    -
توضیحات :
رزرو

اطلاعات تور

توضیحات
روز اول : درود به انتهای آفتاب 
پرواز از تهران به هاوانا و توقف در استانبول طبق برنامه پرواز. ملاقات با راهنمای محلی در فرودگاه خوزه مارتی هاوانا و حرکت به سمت شهر ساحلی وارادرو. ورود به اقامتگاه وارادرو و لذت یک روز آزاد برای استراحت و استفاده از امکانات مختلف ریزورت ساحلی با مناظر زیبای دریای کارائیب. صرف ناهار و شام بوفه و آشنایی با طعم های رنگین لاتین در میان وعده ها. 
شب اول : اقامت در اقامتگاه وارادرو

روز دوم : درنگی گرم و آرام 
صرف صبحانه در اقامتگاه، تجربه یک روز آرام و خاطره انگیز با استفاده از امکانات و تفریحات مختلف هتل و سواحل زییای کارائیب. صرف ناهار و شام بوفه و میان وعده ها و نوشیدنی های ‌نامحدود و متنوع کوبایی و بن المللی.
شب دوم : اقامت در اقامتگاه وارادرو 

روز سوم : غرق در ماسه ها 
صرف صبحانه در اقامتگاه، تجربه یک روز آرام و خاطره انگیز با استفاده از امکانات و تفریحات مختلف هتل و سواحل زیبای کارائیب. صرف ناهار و شام بوفه و میان وعده ها و نوشیدنی های ‌نامحدود و متنوع کوبایی و بین المللی. 
شب سوم : اقامت در اقامتگاه وارادرو


روز چهارم : گذر از تونل زمان 
صرف صبحانه در اقامتگاه، تحویل اتاق و انجام امور خروج. وداع با وارادر و حرکت به سمت سانتاکلارا. توقف در یادبود قطار زرهی در مسیر به عنوان نقطه مهمی در پیروزی انقلاب کوبا، بازدید از میدان، یادبود، مقبره و موزه ارنستو چه گوارا. صرف ناهار در رستوران محلی و حرکت به سمت استان سانتی اسپیریتوس و ترینیداد شهری ثبت شده در لیست میراث جهانی یونسکو. ورود به اقامتگاه ترینیداد و زمان آزاد برای استراحت. قدم زنی در کوچه های بی همتای تاریخی شهر با شهرتی جهانی به عنوان یکی از برترین نقاط عکاسی در دنیا. بازدید از میدان اصلی شهر پلازا مایور، توقف و استراحت در لا کانچانچارا برای تجربه نوشیدنی دارویی کوبایی با گیاهان شفا بخش کوهی حین اجرای زنده موسیقی هنرمندان محلی. باز گشت به اقامتگاه و صرف شام در هتل.
شب چهارم : اقامت در اقامتگاه ترینیداد


روز پنجم : لابه لای پورتره ها
صرف صبحانه در اقامتگاه، تحویل اتاق و انجام امور خروج. وداع با ترینیداد و توقف در سیئنفوئگوس، گذر از نوار ساحلی شهر و بازدید از میدان و تئاتر قدیمی شهر، صرف ناهار در رستوران محلی و ادامه مسیر به سمت هاوانا. ورود به اقامتگاه هاوانا و زمان آزاد برای استراحت. گشت شهری هاوانا شامل نقاط مهم دیدنی و تاریخی شهر نظیر میدان انقلاب هاوانا، نوار ساحلی مالکون، هاوانای مدرن و چهار میدان بافت قدیمی شهر، ساختمان کاپیتولیو، توقف در زادگاه موهیتو و قدم زنی در مکان های مورد علاقه ارنست همینگوی، صرف ناهار در رستوران محلی، بازدید و امکان خرید در بازار بزرگ سن خوزه، گذر از سایر موقعیت های دیدنی و میدان های به نام شهر در مسیر به صورت پانورامیک و بازگشت به اقامتگاه.
شب پنجم : اقامت در اقامتگاه هاوانا


روز ششم : نفسی دوباره
صرف صبحانه در اقامتگاه، حرکت به‌ سمت استان پینار دل ریو و دشت های وینیالس، گذر از طبیعت سرسبز کوبا و بازدید از غار دل ایندیو و قایق سواری در غار، بازدید از بزرگ ترین تابلوی رنگ روغن دنیا در فضای باز بر روی صخره ها با نام مورال د لا پرهیستوریا و فرصت اسب سواری در منطقه، صرف ناهار در رستوران محلی و بازدید از مزارع کشت تنباکو و کارگاه محلی سیگار برگ و تجربه آشنایی با خانواده محلی و گذراندن اوقاتی به یادماندنی در محل زندگی و کار خانواده، توقف در بلندی لوس خازمینس با مناظر بی نظیر وینیالس، بازگشت به اقامتگاه و استراحت.
شب ششم : اقامت در اقامتگاه هاوانا

روز هفتم / توریست اما محلی 
صرف صبحانه در اقامتگاه، هاواناگردی در غروب با ماشین های کلاسیک و رنگارنگ و روباز آمریکایی و گذر از مسیرها و مناظری بی نظیر و بازدید از محله های رنگارنگ هاوانا، بازگشت به اقامتگاه. زمان آزاد برای استراحت، خرید و تجربه بیشتر شهر و آمادگی برای روز پرواز.
شب هفتم : اقامت در اقامتگاه هاوانا

روز هشتم : درود به بولیوار
صبح زود تحویل اتاق و انجام امور خروج  و حرکت به سمت فرودگاه خوزه مارتی هاوانا جهت انجام امور پرواز و سفر هوایی به کاراکاس پایتخت ونزوئلا طبق برنامه پرواز. حرکت و ورود به اقامتگاه، گشت شهری کاراکاس و بازدید از میدان، خانه و موزه بولیوار، بازدیدهای پانورامیک از کلیسای ملی پانتئون و پارلمان ملی ونزوئلا. شام در رستوران محلی. بازگشت به اقامتگاه و استراحت.
شب هشتم : اقامت در اقامتگاه کاراکاس

روز نهم : تجربه ای جدید 
صرف صبحانه در اقامتگاه، تحویل اتاق و انجام امور خروج. حرکت به سمت فرودگاه و سفر هوایی به کانایما طبق برنامه پرواز. حرکت و ورود به اقامتگاه کانایما. صرف ناهار در اقامتگاه. حرکت به سمت لاگون (تالاب) و گشت با قایق در تالاب، بازدید از تالاب سالتو شاپو. بازگشت به اقامتگاه و استراحت. 
شب نهم : اقامت در اقامتگاه کانایما

روز دهم : بوی آبشار و رنگین کمان
صرف صبحانه در اقامتگاه و حرکت به سمت پارک ملی کانایما. بازدید از آبشار انجل، بلندترین آبشار جهان. بازگشت به اقامتگاه و استراحت. شام در اقامتگاه.
شب دهم : اقامت در اقامتگاه کانایما

روز یازدهم : آزاد در هرج و مرج
صرف صبحانه در اقامتگاه، تحویل اتاق و انجام امور خروج. حرکت به سمت فرودگاه و سفر هوایی به کاراکاس طبق برنامه پرواز. حرکت و ورود به اقامتگاه و استراحت. زمان آزاد.
شب یازدهم : اقامت در اقامتگاه کاراکاس

روز دوازدهم : وداعی شیرین
صبح زود تحویل اتاق و انجام امور خروج  و حرکت به سمت فرودگاه سیمون بولیوار جهت انجام امور پرواز و سفر هوایی به استانبول طبق برنامه پرواز.
شب دوازدهم : در پرواز

روز سیزدهم : درود وطن
فرود به استانبول صبح روز بعد طبق برنامه پرواز. توقف در استانبول و ادامه پرواز به تهران طبق برنامه پرواز.



خدمات خارج از نرخ تور:
کلیه پروازهای رفت و برگشت با هواپیمایی ترکیش ایرلاین مطابق با برنامه سفر عوارض خروج از کشور و کلیه هزینه های شخصی و اختیاری حین اقامت و سفر ورودیه اماکن، گشت ها و وعده های غذایی و نوشیدنی های خارج از برنامه سفر حمل و‌ نقل و سفرهای داخل و خارج شهری انفرادی اختیاری خارج از برنامه سفر اخذ ویزای توریستی کشور کوبا  به صورت وی آی پی و در کوتاه ترین زمان ممکن سایر هزینه های مازاد مانند گشت های آپشنال، سیم کارت محلی، کلیه انعام ها .
شرکت در تور های کوبا برای زیر 15 سال توصیه نمیشوددر صورت درخواست نرخ برای کودک 6 تا 12 ( باتخت ) و 2 تا 4 سال بدون تخت با آژانس آویسا تماس بگیرید .
150 یورو بابت ویزا کوبا به صورت جداگانه از مسافر دریافت میگردد .
پرداخت 50% از مبلغ تور در هنگام ثبت نام الزامی می باشد.
مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. هتل و پرواز به صورت گارانتی می باشد و در صورت کنسلی سوخت کامل می باشد . 


مدارک لازم
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا به انگلیسی با اطلاعات به روز و کامل دو قطعه عکس با پس زمینه سفید، ارتفاع ۴.۵ و عرض ۳.۵ سانتیمتر اصل ترجمه رسمی تعهدنامه محضری بازگشت، جداگانه برای هر نفر اصل تمکن مالی معادل معادل ۳۰۰۰ یورو به انگلیسی با مهر و امضا اصل و کپی گذرنامه معتبر با حداقل ۷ ماه اعتبار از تاریخ شروع سفر کپی سایر ویزاهای دریافتی قبلی مانند شینگن، بریتانیا، کانادا، آمریکا کپی شناسنامه و کارت ملی پشت و رو و مدارک به روز و موثق شغلی
خدمات تور
  • ۱۱ شب اقامت در شهرهای وارادرو، ، ترینیداد، هاوانا، کاراکاس و کانایما تورلیدر مجرب فارسی زبان همراه گروه و راهنمای متخصص محلی در سفر کلیه گشت ها، بازدیدها و ورودیه ها مطابق با برنامه های اعلام شده سفر کلیه وعده های غذایی مطابق با برنامه (شامل ۷ صبحانه، ۷ ناهار، ۵ شام) کلیه ترنسفرهای فرودگاهی، شهری و بین شهری با خودروهای ویژه توریستی صدور بیمه مسافرتی تحت پوشش کرونا و تکمیل فرم های آنلاین ورودی
مشاوره رایگان