بهترین تفریحات گروهی در پوکت

راهنمای گردشگری 31 تیر ، 1399 4 دقیقه

پوکت پر از موهبت‌های طبیعی و تاریخی است و فعالیت‌های گروهی و انفرادی متنوعی که در آن وجود دارد همگی میراث‌دار گذشته این جزیره هستند. از دیدن معابد تاریخی و عجیب و غریب گرفته تا گشت و گذار جزیره‌ای و کشف غارها فعالیت‌های مختلفی برای سلیقه‌های گوناگون وجود دارد که همه می‌توانند آن‌ها را انجام دهند. در تور پوکت شما می‌توانید با تکیه به خودتان و یا پیوستن به شرکت‌های محلی تفریحات و تجارب هیجان‌انگیز و به ماندنی زیادی را امتحان کنید و به یادتان بسپارید.

جزایر فی فی

سفر به جزیره فی فی یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که می‌توان از پوکت انجام داد. سفر به پوکت برای تمامی گروه‌ها مناسب بوده و می‌توان در آن به کارهایی مثل دیدن زیبایی‌های جزیره، شنا و غواصی در خلیج مایا بی، خلیج لو ساما، غاره پیله، غار وایکینگ و یا ساحل میمون بپردازید. اگر احساس گرما کردید از قایق بیرون بپرید و در آب‌های کریستالی شنا کنید. ناهار را روی ساحل بخورید و بعد ا امکانات و تجهیزات ورزشی و تفریحی آبی استفاده کنید و به غواصی و اسنورکلینگ مشغول شوید.

قایق سواری در خلیج فانگ نگا

با قایق به خلیج فانگ نگا بروید و از یک تور 7 ساعته قایق‌ سواری لذت ببرید. می‌توانید در تونل‌ها، تالاب‌ها و طبیعت برجسته اطراف جزیره لاوا کاوش کنید. در این منطقه شما با زیبایی‌های زمین شناسی و طبیعی و مناظری که جزایر ارائه می‌دهد متحیر و غافلگیر خواهید. در یکی از سواحل منزوی و خلوت توقف کنید و از استراحت کردن در جایی آرام استراحت کنید، آفتاب بگیرید و به شنا و اسنورکلینگ بپردازید. اگر هیچگاه قایقرانی نکرده‌اید در اینجا فرصتش را دارید که آن را امتحان کنید. اگر به دنبال گشت و گذار با قایق هستید می‌توانید این تور را با رفتن به جزیره جیم باند ترکیب کنید. این جزیره سنگ آهکی زیبا پس از فیلم‌برداری فیلم مردی با اسلحه طلایی در سال 1974 به شهرت رسید.

Jungle Xtrem Adventure

برای افرادی که به دنبال ماجراجویی‌های تیمی و خانوادگی هستند رفتن به این پارک ماجراجویانه و آویزان شدن از زیپ لاین می‌تواند کاملا ایده‌آل و راضی کننده باشد. شما می‌توانید در تور پوکت در کنار کاوش در جزیره، زیبایی‌های طبیعی آن را از زاویه‌ای دیگر کاوش کرده و تماشا کنید. با رفتن به این پارک می‌توانید آمادگی بدنی و چابکی‌تان را به چالش بکشید. در اینجا شما بین درختان پیاده‌روی می‌کنید از طناب‌ها آویزان می‌شوید و از پلکان چوبی و گره‌ها بالا می‌روید. این تفریح چندساعته در نهایت به جایزه‌ای از طرف پارک ختم می‌شود. زیپ لاین یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. این تفریح هیجان انگیز برای سنین مختلف در دسترس است. نگران امنیت و ایمنی نباشید تجهیزات کامل بوده و مربیان با تجربه شما و همراهان‌تان را قدم به قدم زیر نظر خواهد داشت.

آدرس: 54/17 Phuket Rd, Chalong, Muang, Phuket 83130, Thailand

Wat Chalong

معابد بودایی از شناخته شده‌ترین ویژگی‌های تایلند هستند که معبد چالونگ در پوکت از این قاعده مستثنی نیست. از میان 29 معبد بودایی که در اطراف جزیره پخش شده‌اند، وات چالونگ مهم‌ترین و یک مقصد گردشگری محبوب برای گروه‌ها محسوب می‌شود. بودایی‌ها برای زیارت و گردشگران برای بازدید و تماشا به آن می‌روند بنابراین همیشه میزبان مردم بازدیدکننده است. معماری خیره‌کننده و طراحی زینتی معابد و زیارتگاه‌ها و باغ‌های آن، منظره‌ای باورنکردنی ایجاد کرده که نباید دیدن آن را از دست بدهید. برای بازدید از معبد پوشش مناسب لازم است و اگر راهبان در حال عبادت بودند انتظار می‌رود که احترام مکان نگه داشته شود. در این معبد تعداد زیادی ساختمان جداگانه با کارکردها و دکوراسیون‌های مختلف وجود دارد و در کل با چنین معماری فوق العاده‌ای، مسافران گروه می‌توانند در آرامش و زیبایی عمیق آن غرق شوند.

آدرس: 70 Moo 6, Chao Fah Tawan Tok Road, Chalong, Muang, Phuket 83000, Thailand

Freedom Beach

ساحل فریدام با داشتن ماسه‌های نرم و پودری و آب‌های آبی و شفاف برای گروه‌هایی برنامه یک سفر روزانه دوست داشتنی را دارند ایده‌آل است. از لم دادن در ساحل و حمام آفتاب لذت ببرید و بعد برای خوردن غذاهای محلی و سوغاتی‌های دست ساز به مغازه‌ها سرک بکشید. به علاوه برخی مغازه‌های محلی هم پیدا خواهید کرد که خدمات ماساژ ارزان ارائه می‌دهند. صندلی‌های آفتابی برای اجاره در ساحل موجود است اما لوازم‌تان را ببرید و در هزینه‌های اضافی صرفه جویی کنید. بهترین قسمت سفر این است که این ساحل زیاد شلوغ نیست و می‌توانید آزادی بیشتری داشته باشید.

آدرس: Freedom Beach, Patong, Kathu, Phuket 83100, Thailand

مشاوره رایگان