امکاناتی که برای مراسم عروسی باشکوه در استانبول نیاز دارید

راهنمای گردشگری 03 بهمن ، 1397 4 دقیقه

تور استانبول پر از زیبایی‌های خاص و منحصر به فرد و موهبت‌های طبیعی و چشمگیر است که از هر جهت آن را تبدیل به مقصدی دلخواه کرده است. هرگز نمی‌توان از بهترین هتل‌ها حرف زد و زیبایی‌های بسفور و هتل‌های اطراف آن را نادیده گرفت. با چنین مناظر عاشقانه‌ای استانبول مقصدی عالی برای برگزاری مراسم‌های رویایی و خیره کننده عروسی است. به علاوه شما در این شهر می‌توانید از بهترین لباس‌های عروس و طراحان استفاده کنید و یک مراسم کاملا رویایی برپا کنید.

 

 

هتل سیراگان کمپینسکی

 

 

سیرگان هتل

 

 

بدون شک یکی از مشهورترین و مجلل‌ترین هتل‌های استانبول سیراگان کمپینسکی از قصرهای باشکوه دوره عثمانی است که در سمت راست بسفور واقع شده است. اگر شما می‌خواهید عروسیه شاهانه‌ای داشته باشید پس اینجا مقصد رویایی شما خواهد بود. این هتل تعداد زیادی سالن عروسی با تراس‌های افسانه‌ای دارد که امکان انتخاب را برای شما بالا می‌برد. به علاوه یک تالار رقص وجود دارد که همگی به بسفور نمایی دل‌انگیز ارائه می‌دهند. شما به راحتی می‌توانید انتخاب کنید که مراسمی صمیمی و خصوصی داشته باشید و یا جشنی بزرگ با انواع نورپردازی‌ها و طراحی‌ها همراه با منوی شامی مفصل. شما در اینجا می‌توانید از ده تا دو هزار نفر مهمان را شام دهید. کارکنان هتل همگی زبده و دوره دید و بسیار حرفه‌ای هستند به طوری هر کدامشان همچون متخصصی دقیق ناظر درستی جزئیات بوده و مراقب هستند تا همه چیز بدون ذره‌ای نقص برگزار شود.

آدرس: Çırağan Caddesi No. 32, Beşiktaş

تلفن: +90 212 326 4646

 

 

 

هتل فور سیزن در بسفور

 

 

هتل فور سیزن در بسفور

 

 

یکی دیگر از هتل‌های فوق‌العاده جذاب و زیبا برای برگزاری مراسم عروسی که سابقا از قصرهای عثمانی بوده، هتل فور سیزن در حاشیه بسفور است. شما با دسترسی به ۱۱ فضای مختلف، ۲ سالن رقص و همچنین ۳ فضای مختلف برای پذیرایی‌های قبل و بعد از پایکوبی، می‌توانید برنامه‌ریزی بی‌نقص و کاملی برای روز خود انجام دهید. به علاوه هتل آشپزخانه خود با پرسنل کاملا حرفه‌ایش را برای سفارش کیک عروسی و انتخاب طرح و مدل در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین طراح و متخصص برگزاری جشن عروسی نیز به شما مشاوره‌های مفیدی برای انتخاب گل، گل‌آرایی، عکاسی و فیلم‌برداری، حمل و نقل، گزینه‌های منوی پذیرایی و همچنین پکیج اسپای عروس ارائه می‌دهد.

آدرس: Çırağan Caddesi No. 28, Beşiktaş

تلفن: +90 212 381 40 00

 

 

راهنمای‌ گردشگری در محله‌های بالات و فِنِر؛ استانبول

 

 

هتل سوماهان روی آب

 

 

هتل سوماهان روی آب

 

 

اگر دوست دارید مراسمی در سطح پایین‌تر و نزدیک‌تر به آب داشته باشید بدون آن که نمایی از بسفور را از دست بدهید، هتل سوماهان جاییست که می‌توانید بروید و آن را برای برگزاری مراسم بررسی کنید. این هتل در قسمت آسیایی و در محله Çengelköy، درست رو بروی آب جایی که سابقا کارخانه بود قرار گرفته است. این هتل مدرن با فضای خصوصی محیطی عالی با نمای خیره‌ کننده بسفور به شما ارائه می‌دهد که شب زیبایتان را دل‌انگیزتر می‌کند. کارکنان هتل همگی بسیار حرفه‌ای هستند و با دقت به مراسم رسیدگی می‌کنند. شما در این هتل می‌توانید تا سقف ۱۲۰ نفر به صورت نشسته و برای شام و ۱۵۰ نفر به صورت ایستاده با میزهایی همراه نوشیدنی پذیرایی نمایید. تراس بیرونی و کنار آب سوماهان فضایی عالی، جذاب و رمانتیک برای برگزاری جشنی روباز با نمای شگفت‌انگیز شهر ارائه می‌دهد.

آدرس: Kuleli Caddesi No. 43, Çengelköy

تلفن: +90 216 422 80 00

 

 

خانه عروسی واکو

 

 

خانه عروسکی واکو

 

 

البته هیچ جشن عروسی‌ای بدون لباس عروس کامل نخواهد بود و شما می‌توانید برای انتخاب لباسی فوق‌العاده به مزون عروس Vakko Wedding House بروید. این مزون که در مرکز خرید مدرن زورلو واقع شده همه چیز از ضروریات یک عروس و داماد را ارائه می‌دهد. از کفش گرفته تا انواع تاج و لوازم مورد نیاز را می‌توانید در این مزون پیدا کنید. دستیارهای مزون به شما کمک می‌کنند تا بتوانید لباس عروس و یا کت و شلواری مناسب را انتخاب کنید. البته توصیه ما به شما اینست که دست کم از یک ماه قبل از عروسی اقدام کنید تا بتوانید لباس خوبی را انتخاب کنید. از بین انواع مارک‌هایی که در واکو پیدا می‌شود می‌توان به ورا وانگ، ولنتینو، الی ساب، امانوئل انگارو و همچنین اسکار دی لا رنتا اشاره کرد.

آدرس: Zorlu Center, Levazim Mahallesi, Koru Sokak No.2 Zincirlikuyu

تلفن: +90 212 708 33 23

 

 

بهترین نقاط استانبول برای قرار‌های عاشقانه در ولنتاین

 

 

نیک اسپانسویک

 

 

نیک اسپانسویک

 

 

در ادامه اگر نیاز به طراحی حرفه‌ای و سرشناس برای ردیف کردن جشنی بی‌عیب و نقص نیاز دارید پس باید به سراغ نیک اسپانسویک بروید. نیک که اصالتا لندنی است به استانبول آمده و کسب و کار خود را راه انداخته است. او یکی از برجسته‌ترین طراحان عروسی در این شهر است که می‌تواند هر تمی از شهر شگفت‌انگیز برفی گرفته تا جشنی ساحلی را برای شما تدارک ببیند.

آدرس ایمیل: nickspanswick@bcatelier.com

تلفن: +90 536 879 2446

مشاوره رایگان