هتل "Karaköy Istanbul 10" برای اقامتی به یادماندنی

راهنمای گردشگری 30 مرداد ، 1397 4 دقیقه

یکی از محلات جذاب و پرطرفدار استانبول که باید در طی سفر با تور استانبول از آن بازدید کنید کاراکوی است. این محله یکی از بخش‌های قدیمی شهر است که چشم هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. شما می‌توانید خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های سنگفرش شده‌اش قدم بزنید، در صدها کافه‌اش پنهان شوید و از فروشگاه‌هایش بازدید کنید. سپس قدم‌زنان به سمت بسفور بروید. چه بهتر می‌شود حتی بتوانید در این محله اقامت کنید. برای اقامت در این منطقه باید کجا بروید؟ یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند هتل ۱۰ کاراکوی استانبول باشد.

 

 

موقعیت قرارگیری هتل

 

 

موقعیت قرارگیری هتل

 

 

هتل ۱۰ کاراکوی در منطقه محبوب و گردشی کاراکوی و در قلب استانبول قرار گرفته است. شمل با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی با پیاده‌روی ۱۰ دقیقه‌ای به خیابان معرف و همیشه شلوغ استقلال و برج دیدنی گالاتا بروید. همچنین بازار ادویه که تقریبا کسی نیست راجب آن نداند، واقع در شهر قدیمی در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری از پل گالاتا قرار گرفته است. اگر به سمت گالاتا می‌روید، مسیرتان را تا بازار ادویه ادامه دهید. شما نه تنها می‌توانید از امکانات کاراکوی که به تنهایی همانند شهری کامل است بهره‌مند شوید بلکه می‌توانید از استفاده از امکاناتی مثل مترو خودتان را به سادگی هر جای شهر که دوست دارید برسانید. سوار مترو شوید و به مراکز خرید برجسته استانبول همچون Cevahir و Zorlu بروید و خریدهای خوبی از بهترین برندهای موجود داشته باشید.

 

 

هتل و امکانات آن

 

 

هتل و امکانات آن

 

 

اولین برخورد ما با هر چیزی اهمیت بالایی دارد. زیرا همیشه در اولین دیدارها قضاوت ما بر اساس ظاهر خواهد بود. بگذارید اینطور بگوییم که در همان لحظه ورودتان به لابی هتل، عاشق آن خواهید شد. سقف بلند با نورپردازی گرم و البته مدرن فضایی صمیمی و دوست داشتنی ایجاد کرده که شما را برای اقامت مصمم می‌کند. گرچه نمای ساختمان کمی ساده‌تر است برعکس داخل آن کاملا مدرن و چشمگیر است. یکی از زیبایی‌های ظریف اما قابل توجه که بی‌شک چشمان همه را به سوی خود می‌کشاند استفاده از فانوس‌های روشن با شمع در گوشه و کنار راهروها، مسیرهای پیاده‌روی و سالن‌های مختلف است. هتل دارای لابی بزرگ، سالن استراحت، رستوران، انواع اتاق‌ها و سوییت‌های مجلل و راحت و امکانات رفاهی متنوع است. این هتل مخصوصا بین زوج‌های جوان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

آیا می‌دانید در مرکز خرید استانبول مال چه چیزی انتظار شما را می‌کشد؟

 

 

 

لابی

 

 

واحدهای طبقات بالا کاملا لوکس هستند و نمای زیبایی از شهر را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از وای فای رایگان در همه جای هتل استفاده کنید، به سالن بدنسازی بروید، و یا در اتاقتان بمانید و از امکانات آن مثل تلوزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام اختصاصی با دوش، و سشوار نیز استفاده کنید. به علاوه شارژهای اپل هم در اتاق‌ها موجود است. اتاق‌ها بزرگ و جا دار با دکوراسیون داخلی جذاب و منحصر به فرد، تخت خواب دو نفره بزرگ و راحت و خدمات اتاق هستند. البته می‌توانید از موارد دیگری هم مثل خدمات خشکشوی هم با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنید. اگر مهمان اتاق VIP هستید، می‌توانید با استفاده از راهنما با هزینه اضافی در شهر گشت‌زنی کرده و از بهترین نقاطش دیدن کنید. به طور کلی اتاق‌ها دارای دسته‌های متنوعی مثل اتاق خانواده، اتاق VIP، سوییت ماه عسل و اتاق‌های معمولی است که بسته به نوع سفرتان می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید.

 

 

رستوران و سالن غذاخوری

 

 

رستوران و سالن غذاخوری

 

 

به طور کلی هتل دارای دو رستوران فوق‌العاده با غذاهای منحصر به فرد بین‌المللی به اسم‌های Brasserie Ten و  Kupaj Lounge  هست که برای تمام وعده‌ها از شما پذیرایی می‌کنند. صبح‌تان را با صبحانه منوی لا کارته شروع کنید و اگر تمام روز را بیرون در حال گشت‌زنی نبودید برای خوردن ناهار و شام هم به یکی از این دو رستوران بازگردید. اگر هم بیرون رفتید و بعد از یک روز طولانی و پرماجرا نیاز به نوشیدنی و استراحت داشتید می‌توانید از نوشیدنی‌های رستوران سفارش دهید و بر روی مبل‌های راحت بنشینید و سفارش‌تان را بنوشید. به علاوه می‌توانید در صورت لزوم با تلفن هتل تماس‌های داخل مرزی و یا بین‌امللی داشته باشید، و به کشورهایی همچون فرانسه، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، آلمان و موارد بیشتر زنگ بزنید.

 

 

معرفی رستوران‌های استانبول با بهترین نمای ممکن

 

 

دیگر مزایا و امکانات

 

 

دیگر مزایا و امکانات

 

 

این هتل که یکی از بهترین‌های کاراکوی شناخته می‌شود امکانات دیگر مثل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و نگهبانی، خدمات تجاری مثل فکس، پارکینگ، شاتل فرودگاه، خدمات مناسب حال افرادی با محدودیت‌های جسمانی، و نظافت اتاق را در اختیار شما قرار می‌دهد.  به علاوه چون خدمه همگی به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند شما مشکلی از لحاظ برقراری ارتباط با آن‌ها نخواهید داشت. با وجود تمامی امکانات جور واجوری که نام بردیم، شما نمی‌توانید در هتل سیگار بکشید و یا حیوان خانگی نگه‌داری کنید.

آیا هنوز هم برای اقامت در هتل ۱۰ کاراکوی نیاز به فکر کردن دارید؟

آدرس: Müeyyedzade Mahallesi, Kemeraltı Cd. No:10, 34425 Karaköy / Beyoğlu/Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 703 33 33

مشاوره رایگان