دانستنی‌های جذاب برای اقامت رمانتیک در ویلاهای شناور دبی

راهنمای گردشگری 10 اردیبهشت ، 1397 4 دقیقه

انسان همیشه به دنبال تجارب گوناگون بوده و میل داشته مرزهای حضور خود در طبیعت را بیشتر وسعت بخشد. جدای از کشف زیبایی‌های دنیای رو زمین، به آسمان و زیر آب نیز توجه داشته است. بعد ساختن آکواریوم‌های عظیم و نگه‌داری از گونه‌های فراوانی از موجودات زیر آب در یک پناهگاه مصنوعی و یا آسمان‌خراش‌های مرتفع برای داشتن مناظر دل‌انگیز، حالا تور دبی به شما تجربه‌ای جدید پیشکش می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به دنیای زیر آب هستید و یا می‌خواهید از نزدیک شاهد حیات زیر آب باشید، ویلاهای شناور در پروژه قلب اروپا، جایی‌ست که باید برای خرید و سرمایه‌گذاری به آنجا بروید. بیایید با هم نگاهی به این پروژه عظیم بیاندازیم.

 

 

1-tfs-front-

 

 

برخلاف ویلاهای ساحلی مدرن که بر روی ستون‌هایی روی آب ساخته می‌شدند، این ویلاها به صورت شناور و با طراحی و استفاده از معماری مدرن به گونه‌ای فوق لاکچری ساخته شده‌اند و باید بگوییم دبی این نوآوری در معماری را که برای اولین بار در دنیا ساخته می‌شود مدیون پروژه قلب اروپا است. این معماری چشمگیر و شگفت‌انگیز در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین زندگی لاکچری در آسمان‌خراش‌ها خواهد بود.

 

 

2-the-heart

 

 

طراحی این ویلاهای ساحلی از پروژه قلب اروپا و معماران خلاق و زبده آن به دبی آمده است. این پروژه معماری از یک گروه جزیره ۶ تایی متصل به هم تشکیل شده که صدها نفر را در خود جای خواهد داد. ویلاهای اسب دریایی دبی که قرار بود در سال گذشته به بهره برداری برسد در نهایت در تاریخ سوم ژانیه از اولین ویلای خود رونمایی کرد و حالا بازدیدکنندگان زیادی روزانه برای بازدید از این واحد ۴ کیلومتر از ساحل دبی را تا دریا می‌پیمایند. این پروژه از ۱۳۰ فروند ویلای دریایی شناور تشکیل شده است که بخش زیادی از آن‌ها در همان اوایل احداث پروژه پیش فروش شد و حالا دبی در حال معرفی دنیایی جدید به گردشگران و شهروندان خود است. 

 

 

محبوب‌ترین هتل‌های دبی برای کودکان

 

 

edition-night

 

 

ویلاها توسط شرکت اروپایی توسعه املاک و مستغلات Kleindienst طراحی شده و با وجود زمینه‌های کلی به کار رفته در این پروژه و چند نقشه یکسان برای فضای داخلی و پارتیشن‌بندی، باز هم انتخاب متریال‌ها و جزئیات و رنگ‌بندی به کار رفته در آن که فاز آخر ساخت و ساز محسوب می‌شود را جدای از طراحی اصلی شرکت، به سلیقه خریداران واگذار کرده که وظیفه این کار نیز به عهده خود شرکت Kleindienst است. این پروژه که از اتصال ۶ جزیره و ویلاهای آن تشکیل شده شامل بخش‌های دیگری از جمله بیش از ۱۲ هتل و اولین خیابان‌های آب و هوای کنترل شده در جهان است. در حالی که این ویلاهای سه طبقه مانند یک قایق سنتی در عمق ۱.۵ متری از کف دریا واقع شده‌اند اما در طراحی هوشمندانه آن‌ها تنکنولوژی‌ای به کار رفته که اصلا حس شناور بودن منتقل نشده و از گزند طوفان و شرایط بد آب و هوایی نیز در امان خواهند ماند. طراح پروژه یعنی جیانفرانکو راسل برای ماه‌ها با تیم خود روی این طرح کار کرده و انواع آزمایشات را انجام داده‌ است تا در نهایت به بهترین نتیجه ممکن رسیده است. در نهایت هر واحد از این ویلاها بین ۱۰ تا ۱۶ میلیون دلار قیمت دارد.

 

 

-edition-bedroom

 

 

مدیر عامل Kleindienst، جوزف کلیندینست، در اولین رونمایی از ویلاهای دریایی شناور گفت: " ماه‌های زیادی برای تحقیق، طراحی و برنامه ریزی این ویلاهای شناور صرف شده و ما اطمینان داریم که یک معیار جدید در بازار سبک زندگی لوکس به جهان معرفی کرده‌ایم و چه چیزی می‌تواند بهتر از زندگی در زیر آب برای عصر حاضر باشد"

 

 

5-floating-villas

 

 

ویژگی بارز و در حقیقت جواهر اصلی این بنا پایین‌ترین طبقه آن است که بخش سرویس بهداشتی و حمام را در اعماق دریا شامل می‌شود. پنجره‌های بزرگ ۲۵ متر مربعی با ضخامتی کم‌تر از ۹.۵ سانتیمتر، مناظر جالب و دیدنی‌ای از زندگی زیر دریا را تا محوطه اطراف به نمایش می‌گذارد.

 

 

بهترین ماجراجویی‌های بهاره در دبی

 

 

6-floating-villas

 

 

همچنین راسل افزود: " ایده اصلی پروژه ویلاهای قایقی برای طراحی طبقه‌ای در زیر آب این بود که امکان تجربه و دیدن زندگی دریایی، تپه‌های اطراف و زندگی مرجانی را به ساکنین خانه تقدیم کند در حالی که هنوز در بین دیوارهای خانه خود قدم می‌زنند."

 

 

7-floating-villas

 

 

پنجره‌های طبقه بالایی، بالاتر از سطح دریا قرار گرفته و با شیشه‌های سراسری منظره کاملی را پیشکش می‌کند. این بخش ویلا شامل آشپزخانه و ناهارخوری کاملا مجهز است که عرشه آفتابگیر آن چشم‌اندازی رو به خلیج فارس دارد. شما می‌توانید تعطیلات طلایی‌تان را در این ویلا بگذرانید و روزتان را با چشم‌اندازی به یادماندنی و دل‌انگیز شروع کنید، از صدای دریا و سکوت بکرش لذت ببرید.

 

 

8-seahorse-signature

 

 

در نهایت برای سالن غذاخوری و نشیمن، یک فضای سینی مانندی قرار داده شده که حکم حیاط را برای ویلا دارد. در این بخش از ساختمان، یک بار برای شب نشینی و یک کجوزی شیشه‌ای برای تفریح و سرگرمی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این می‌توان عرشه ویلا را به وسیله پرده‌های ضخیم پوشانده و به یک اتاق خواب زمستانی منحصر به فرد تبدیل کرد.

 

 

ماجراجویی در دنیای حیوانات در پارک‌های حفاظت‌شده‌ی دبی

 

 

/signature-edition

 

 

در حالی که پروژه قلب اروپا یک سرمایه‌گذاری لوکس محسوب می‌شود، در طراحی و اساس آن نوآوری‌هایی شده که شامل انرژی خورشیدی و تنکنولوژی‌های پیشرفته است.

مشاوره رایگان