معرفی پار‌ک‌های آبی ویتنام | ۸ پارک آبی برتر ویتنام

راهنمای سفر 07 بهمن ، 1402 4 دقیقه

عکس: proslide.com

ویتنام کشوری است که به خاطر مناظر طبیعی خیره‌کننده، شهرهای پر جنب و جوش و میراث فرهنگی غنی که دارد، در بین توریست‌ها بسیار شهرت پیدا کرده است. به خصوص در سال‌های اخیر، این کشور با جاذبه‌ها و تفریحات مدرن و جدید خود نیز سعی کرده توجه گردشگران را به خود جلب کرده و لحظات به یادماندنی‌تری را برای آن‌ها رقم بزند. یکی از این مکان‌ها پارک‌های آبی هستند که جدیدا در ویتنام راه‌ندازی شده‌اند. پارک‌های آبی ویتنام با طیف گسترده‌ای از تفریحات مناسب برای افراد در هر سنی بوده و از کوچک به بزرگ می‌توانند لحظات خوشی را در آن تجربه کنند. این مقاله برترین سعی دارد با معرفی گزینه‌های متعدد کمکی باشد تا مسافران این کشور دوست داشتنی بتوانند بهترین پار‌ک‌ آبی ویتنام را متناسب با سلیقه و موقعیت خود پیدا کرده و به همراه خانواده روزی شاد در سفر خود تجربه کنند.

 

۸ مورد از بهترین پارک‌های آبی ویتنام

البته که تور ویتنام صرفا محدود به گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های قدیمی و تماشای بناهای به جا مانده از دوران استعمار و سر زدن به جاذبه‌های طبیعی آن نبوده و توریست‌ها می‌توانند با تفریحات هیجان‌انگیزتری نیز در این مقصد دوست داشتنی خود را مشغول کنند. یکی از این موارد رفتن به پار‌ک‌ آبی ویتنام و آبتنی در روزهای گرم و آفتابی سال در این کشور آسیایی است. از همین رو در زیر به معرفی ۸ مورد از بهترین پارک‌های آبی ویتنام می‌پردازیم:

۱. پارک آبی Suoi Tien Theme Park، ویتنام

پارک موضوعی Suoi Tien در ویتنام یک مکان خارق‌العاده است که در آن موجودات افسانه‌ای مانند اژدها و ققنوس در میان مجسمه‌های رنگارنگ و حضور مجسمه بودا جان می‌گیرند. این یکی از بهترین پارک‌های آبی مناسب برای خانواده‌ها بوده و دارای جاذبه‌هایی از سرسره‌های آبی در ساحل تین دونگ تا ترن هوایی هیجان‌انگیز، سینمای چهاربعدی و اولین آکواریوم ویتنام است. ناگفته نماند که سوئی تین به عنوان پار‌ک‌ آبی ویتنام چیزی فراتر از هیجان را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار داده و گاها میزبان جشنواره‌ها و فستیوال‌های ویتنام نیز می‌گردد.

  • هزینه ورودی: تقریبا ۴ دلار
  • ساعات کاری: ۸ صبح الی ۵ بعد از ظهر

عکس: thesmartlocal.com

 

۲. پارک آبی Vinpearl، ویتنام

Vinpearl Water Park که در امتداد خط ساحلی خیره‌کننده Nha Trang واقع شده، به عنوان یک مقصد عالی برای لذت بردن از تفریحات آبی در ویتنام شناخته می‌شود. این بهشت استوایی دارای مجموعه وسیعی از جاذبه‌های تفریحی برای همه سنین بوده و از سرسره‌های پرشیب گرفته تا رودخانه‌های ریلکسی و استخرهای موج‌دار را در خود جای می‌دهد. همچنین این پار‌ک‌ آبی ویتنام دارای یک رستوران درون خود بوده که بازدیدکنندگان بعد از ساعت‌ها تفریح می‌توانند در آنجا استراحت کرده و شکم خود را سیر کنند.

  • هزینه ورودی: ۳۶ دلار
  • ساعات کاری: ۸ صبح الی ۹ شب

عکس: advantiko.com

 

۳. پارک آبی Ba Na Hills، ویتنام

با ناهیلز واقع در دانانگ، دو رکورد جهانی را برای سیستم تله‌کابین خارق‌العاده خود دارد.به این صورت که به عنوان طولانی‌ترین تله‌کابین و بیشترین فاصله بین ایستگاه‌های بالا و پایین در دنیا شناخته می‌شود. از همین رو به خاطر سوار شدن به این تله‌کابین هم که باشد نمی‌توان از آوردن نام آن در بین بهترین‌های ویتنام برای لذت بردن از تفریحات هیحان‌انگیز آبی چشم‌پوشی کرد. Ba Na Hills با مساحت ۲۱۰۰۰ متر مربع، سرگرمی برای همه سنین را از بازی‌های کودکانه تا بازی‌های هیجان‌انگیز برای بزرگسالان در خود جای داده و علاوه بر آن دارای فودکورت‌هایی است که انواع غذاهای غربی و آسیایی را سرو می‌کنند. از دیگر امکانات این پار‌ک‌ آبی ویتنام می‌توان به فروشگاه با نا هیلز اشاره کرد.

  • هزینه ورودی: ۲۰ دلار
  • ساعات کاری: ۷ صبح الی ۹ شب

عکس: gadttravel.com

 

۴. پارک آبی Sun World Halong Complex، ویتنام

مجموعه Sun World Halong، واقع در زیبایی مسحور کننده کوانگ نین، نوید یک ماجراجویی منحصر به فرد را به علاقه‌مندان پارک‌های آبی در ویتنام می‌دهد. این پار‌ک‌ آبی ویتنام با تفریحات هیجان‌انگیز متنوع خود از سرسره‌های پر پیچ و خم گرفته تا رودخانه‌های ریلکسی و ... را در خود جای داده و هر آنچه را که از یک پارک آبی انتظار دارید را فراهم می‌کند. همچنین این مجموعه با سواری‌های تفریحی پارک دراگون و تله‌کابینی که امکان تماشای مناظر پانوراما از خلیج هالونگ را فراهم می‌کند قطعا یکی از بهترین‌های ویتنام محسوب می‌شود.

  • هزینه ورودی: تقریبا ۱۴ دلار
  • ساعات کاری: ۹ صبح تا ۹ شب

عکس: alacartehalongbay.com

 

۵. پارک آبی Dai Nam Van Hien Wonderland، ویتنام

مجموعه دای نام وان هین در استان بین دوونگ قرار گرفته و یک مرکز تفریحی گسترده بوده که از بخش‌های مختلفی اعم از پارک آبی، شهربازی، باغ وحش و مرکز خرید تشکیل شده است. این پار‌ک‌ آبی ویتنام با سرسره‌ها، استخرهای موج‌دار، رودخانه‌های ریلکسی و البته منطقه اختصاصی برای کودکان توانسته محبوبیت بالایی در بین علاقه‌مندان به پارک‌های آبی در این کشور پیدا کند. در کنار همه امکانات گفته شد این مجموعه گزینه‌های غذاخوری متعددی را نیز دارا است که آن را به مکانی مناسب از همه جهات برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند.

  • هزینه ورودی: ۴ دلار (این مبلغ صرفا برای ورود به مجموعه است)
  • ساعات کاری: ۸ صبح الی ۶ عصر

عکس: rcdb.com

 

۶. پارک آبی Dam Sen، ویتنام

Dam Sen Water Park در مرکز شهر هوشی مین قرار گرفته و از همین رو دسترسی به آن برای اغلب مسافران تور ویتنام ممکن خواهد بود. این پار‌ک‌ آبی ویتنام مجموعه‌ای از جاذبه‌ها اعم از سرسره‌های آبی، استخرهای موج‌دار، رودخانه‌های ریلکسی و منطقه بازی کودکان را در خود جای داده است. یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های این پارک آبی سرسره کامیکازه با ارتفاع ۲۲ متر است که یکی از بهترین سرسره‌های آبی در ویتنام برای به اوج رساند آدرنالین محسوب می‌شود. البته در این میان کسانی که به دنبال آرامش هستند می‌توانند از جکوزی و استخر آبگرم آن لذت ببرند. از دیگر امکانات دام سن گزینه‌های غذاخوری از فست فود گرفته تا غذاهای محلی، امکان کاوش در باغ‌وحش، پارک تفریحی و باغ‌های زیبای آن را می‌توان نام برد.

  • هزینه ورودی: تقریبا ۵ دلار
  • ساعات کاری: از ۸:۳۰ صبح تا ۶ عصر

عکس: en.wikipedia.org

 

۷. پارک آبی Ho May Park، ویتنام

پارک هو می که در بالای تپه وونگ تائو قرار دارد، یک ماجراجویی به یادماندنی در کنار مناظر مسحورکننده کوه‌ها و اقیانوس‌های ویتنام را ارائه می‌کند. این پار‌ک‌ آبی ویتنام دارای گزینه‌های تفریحی متعدد بسیار زیادی بوده که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به استخر بی نهایت با منظره‌ای فوق‌العاده از اقیانوس و مناظر شهر می‌توان اشاره کرد. از دیگر جاذبه‌های پرطرفدار این مجموعه می‌توان تله‌کابین، ترن هوایی و پارک دایناسورها را نام برد. شایان ذکر است که این پارک موقعیت مکانی بسیار زیبایی داشته و امکان گشت و گذار در سواحل و مکان‌های تاریخی ونگ تاو را نیز برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

  • هزینه ورودی: ۱۶ دلار
  • ساعات کاری: ۸ صبح الی ۶ عصر

عکس: klook.com

 

۸. پارک آبی Aqua City، ویتنام

آکوا سیتی واقع در استان دونگ نای، تجربه تفریح در یک پارک آبی را برای دوست داران محیط زیست فراهم می‌کند. چرا که این مجموعه با در نظر گرفتن محیط زیست طراحی شده و حامی آن است. البته که این تمام ماجرا نبوده و بازدیدکنندگان این پار‌ک‌ آبی ویتنام می‌توانند در آن از انواع سرسره‌ها گرفته تا استخری مناسب برای موج سواری هیجان انگیز را در آن تجربه کنند. از دیگر جذابیت‌های Aqua City می‌توان به فراهم بودن فضایی برای تفریحاتی نظیر صخره نوردی و زیپ لاین اشاره کرد.

  • هزینه ورودی: تقریبا ۲۲ دلار
  • ساعات کاری: این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته باز است.

عکس: aquahomestore.vn

 

رفرنس

https://www.adotrip.com/bs/blog/water-parks-in-vietnam

مشاوره رایگان