۰۲۱-۴۱۵۳۵

در طول سال، تعداد زیادی از گردشگران ایران به دبی سفر می‌کنند. تور دبی نوروز ۱۴۰۳ به دلیل آب و هوای فوق‌العاده این شهر، به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین تورهای نوروزی شناخته می‌شود. ویژگی‌های منحصر به فرد این شهر، آن را به مقصدی عالی برای سفر خانواده‌های ایرانی تبدیل کرده است. با نزدیک شدن به نوروز و حضور گردشگران ایرانی در دبی، این شهر به یک مکان نوروزی پرانرژی تبدیل شده است. در مناطق مهمی مانند مدینه جمیرا، برنامه‌های شب سال نو و مراسم‌های خاص در رستوران‌های ایرانی برگزار می‌شود. اگر تصمیم به شرکت در تور دبی نوروز ۱۴۰۳ در شب سال تحویل گرفته‌اید، حتماً به این رستوران‌های ایرانی سر بزنید.

 

آب و هوای دبی در تعطیلات عید 

هوای دبی در دوران نوروز ۱۴۰۳، اگرچه از سردی زمستانی کاسته می‌شود، اما در ایام اول بهار، این شهر ساحلی به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای سفر شناخته می‌شود. در طول تور دبی نوروز ۱۴۰۳، گرمای معتدل بهاری احساس می‌شود که شرایط مناسبی را برای تفریحات آبی و آفتاب‌گرفتن فراهم می‌کند. هوای صحرا همچنان مناسب برای شرکت در سفاری است و به راحتی می‌توان به هر نقطه از شهر سفر کرد. این شلوغی نیز با ورود گردشگران از سراسر جهان در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

 

قیمت تور دبی نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه‌های تورهای نوروزی به دبی، نسبت به سایر زمان‌های سال، کمی افزایش می‌یابد که دلیل اصلی آن، تقاضای بالا برای شرکت در این تورها می‌باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً تور خود را با مدت زمان کافی پیش از شروع نوروز رزرو نمایید، زیرا هر ساله ظرفیت تورهای دبی برای نیمه اول سال، چند هفته زودتر به پایان می‌رسد. با این حال، برخی پارامترها تأثیرگذار در تعیین قیمت تور دبی نوروز ۱۴۰۳ هستند. همانطور که در صفحه تور آمده است، انتخاب هتل یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه تور است. هتل‌های متنوع با قیمت‌های گوناگون از سه ستاره تا لوکس در نظر گرفته شده‌اند و بنابراین قیمت نهایی تور به انتخاب هتل بستگی دارد. در آویسا تراول، که هر ساله تعداد زیادی تور دبی برگزار می‌شود، می‌توانید با اطمینان کامل بهترین قیمت ممکن را با توجه به خدمات ارائه شده در تورها بدست آورید.

 تور دبی نوروز ۱۴۰۳

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور دبی نوروز ۱۴۰۳

 برای سفر به دبی، حتماً به ویزای توریستی نیاز دارید و در محترمسیر تابان، این مراحل اخذ ویزا به عنوان یکی از خدمات تور دبی نوروز ۱۴۰۳ ارائه می‌شود. برای درخواست ویزای خانوادگی، اسکن پاسپورت، اسکن شناسنامه و اسکن کارت ملی به همراه اسکن یک عکس 4×3 به آژانس ارائه دهید. تنها خانواده‌ها، خانم‌های تنها و آقایان بالای 50 سال قادر به دریافت ویزای توریستی دبی هستند، و مجردان با شانس کمتری برای اخذ ویزا روبرو هستند.

 

جاذبه‌های توریستی دبی که در تور نوروز می‌بینید

دبی، یک شهر مدرن است که به عنوان صاحب رکوردهای جهانی همچون بلندترین برج جهان و بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان شناخته می‌شود. این شهر دارای جاذبه‌های زیادی است که لیستی بلند و گسترده از آن‌ها را می‌توان تدوین کرد. اما در طول تور دبی نوروز ۱۴۰۳، برخی از مهم‌ترین جاهایی که حتماً باید آن‌ها را ببینید، به شرح زیر هستند:

برج خلیفه: بزرگ‌ترین برج جهان، یکی از جاذبه‌های اصلی دبی است. از بیرون به این برج تماشا کنید و از آبنمای بزرگ جلوی آن که هر شب نمایش جذابی برگزار می‌شود، لذت ببرید. همچنین می‌توانید به داخل برج بروید و از طبقات بالایی آن به نمای دبی از ارتفاع لذت کنید.

دبی مال: بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان که شامل بزرگ‌ترین آکواریوم جهان، پارک بازی مجازی مدرن و دیگر جاذبه‌های دیدنی است. دبی مال به تنهایی می‌تواند از دلایل جذب شما به شرکت در تور دبی باشد.

ساحل کایت: ساحل‌های سفید و زیبای دبی یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر هستند. ساحل مفرح و جذاب کایت از میان تمام سواحل دبی برجسته است.

صحرای دبی: در کنار سواحل آفتابی، صحرای دبی نیز یک مکان زیبا برای بازدید است و سافاری‌های متنوعی در این منطقه برگزار می‌شود. حتی مکان‌های اقامتی در صحرا وجود دارد که شما می‌توانید برای یک بعد از ظهر یا حتی شب در آن‌جا بمانید.

موزه آینده: جدیدترین موزه دبی که در بنای شگفت‌انگیزی ساخته شده است و تکنولوژی‌های آینده نگرانه را به نمایش گذاشته‌اند.

 

تفریحات متنوع دبی در تور نوروز ۱۴۰۳

 در کنار جاهای دیدنی فراوانی که در دبی می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید، فعالیت‌های تفریحی نیز در این شهر بسیار زیاد و متنوع است. این فعالیت‌ها می‌توانند سفر شما را به یک تجربه نوروزی فرح‌بخش تبدیل کنند. اگر با خانواده سفر کرده‌اید، به یاد داشته باشید که دبی دارای چندین پارک آبی معتبر جهانی است که هر کدام به تنهایی می‌توانند یک روز کامل از زمان سفر شما را پرسرعت و پرانرژی کنند. همچنین در سواحل دبی، انواع بازی‌های آبی برای شما فراهم شده است. پارک‌های بازی روباز و سرپوشیده مانند Legoland، Motiongate و IMG Worlds of Adventure نیز از جمله اصلی‌ترین مقاصد تفریحی در دبی هستند. اگر به دنبال تجربیات هیجان‌انگیز هستید، می‌توانید به تورهای هلیکوپتر سواری، سقوط آزاد، پاراگلایدر سواری یا حتی زیپلاین در دبی فکر کنید. تفریحات شبانه نیز در این شهر آغاز می‌شود و چندین مجموعه سینمایی بسیار مدرن در دبی، جدیدترین فیلم‌های جهان را در سالن‌هایشان به نمایش می‌گذارند.

 

 تور دبی نوروز ۱۴۰۳

برترین رستوران‌های دبی

اما برترین رستوران‌های دبی، مسلماً رستوران‌های بین‌المللی این شهر هستند که با محیطی مجلل و غذاهای منتخب، تجربه‌ای لذت‌بخش ارائه می‌دهند. در زیر، به برخی از بهترین رستوران‌های دبی اشاره شده است: Ossiano

Ossiano: در هتل آتلانتیس پالم واقع شده و یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های دبی است. در آنجا، هنگام لذت بردن از غذاهایی که توسط یک سرآشپز معروف آماده می‌شوند، شما می‌توانید از آکواریوم بزرگ و ماهی‌های رنگارنگ لذت ببرید.

Mayabay: یکی دیگر از رستوران‌های معروف دبی که در سال‌های اخیر جوایز زیادی را کسب کرده است. Mayabay غذاهای تایلندی، ژاپنی و چینی را با اندکی مدرنیته ارائه می‌دهد.

Chic Nonna: بهترین رستوران ایتالیایی در شهر که غذاهای معرکه‌ای ارائه می‌کند. اگر قصد دارید در تور دبی نوروز ۱۴۰۳ به این مکان بروید، بهتر است چند هفته قبل از سفر، جایی در این رستوران را برای خود رزرو کنید.

 

غذاهای محلی دبی

وقتی به تور دبی نوروز ۱۴۰۳ می‌پیوندید، متوجه می‌شوید که دبی به یک شهر بین‌المللی تبدیل شده است. با این حال، هنوز می‌توانید در رستوران‌های عربی این شهر، طعم اصیل غذاهای محلی مردم امارات را تجربه کنید. از جمله غذاهای محبوب این منطقه می‌توان به مندی یا ماندی، شاورما، تبوله، هاریس و باباگانوش اشاره کرد که در این رستوران‌ها می‌توانید این غذاها را سفارش دهید و لذت ببرید.

 

رزرو تور دبی نوروز ۱۴۰۳ در آویسا تراول

چندین تور دبی نوروز ۱۴۰۳ آماده شده‌اند تا شما بتوانید تعطیلات خود را در این شهر به شکلی دلخواه و در زمان مطلوب بگذرانید. این تورها با مدت زمان متنوع از ۴ روز تا یک هفته برگزار می‌شوند و امکان انتخاب هتل از بین لیست گسترده‌ای از هتل‌های دبی را به شما می‌دهند که در صفحه تور مشاهده می‌شود. در ضمن، از دیگر خدمات تور نوروزی دبی می‌توان به ویزا توریستی، ترانسفر فرودگاهی، و بیمه مسافرتی معتبر اشاره کرد. همچنین، تورها از سرویس‌هایی مطمئن و حرفه‌ای بهره می‌برند تا تجربه‌ی خاصی را برای شما فراهم کنند.