۵ کتاب فروشی بزرگ تفلیس ؛ گرجستان

راهنمای گردشگری 22 مرداد ، 1398 4 دقیقه

 اگر اهل کتاب‌های انگلیسی، آمانی یا دیگر زبان های بین‌المللی هستید، احتمالا با محدودیت‌هایی در خرید کتب مورد علاقه خود روبرو خواهید بود. سفر به کشورهای خارجی می‌تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا بتوانید این کتاب‌ها را تهیه کرده و با خود به خانه ببرید. در سفر با تور گرجستان، تفلیس بهترین گزینه برای شماست، زیرا چندین کتاب فروشی بسیار خوب دارد که در آن‌ها می‌توانید کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف و اغلب انگلیسی تهیه کنید.
از میان این کتاب فروشی‌ها ما 5 نمونه را معرفی کرده‌ایم که صد در صد نیازهای شما را در این رابطه پوشش خواهد داد.

  1. Prospero's Books & Caliban's Coffeehouse

اگر چه کافه-فروشگاه‌های کتاب شهرت خوبی از نظر تعداد و تنوع کتاب ندارند، اما Prospero احتمالا بزرگ‌ترین مجموعه‌ی کتاب‌های انگلیسی در تمام تفلیس را داشته باشد. شما به راحتی می‌توانید کتاب‌های کلاسیک معروف را از این مجموعه‌ی فروشگاه کتاب Prospero خریداری کنید و همچنین در کنار این موضوع، امکان تهیه کتاب‌های پرفروش و معروف روز نیز وجود دارد.
با توجه به اینکه کتاب‌های عرضه شده در این فروشگاه تماما نسخه‌های اصلی هستند و چاپ دوباره نشده‌اند، قیمت آن‌ها نسبت به دیگر فروشگاه‌ها کمی بالا به نظر می‌آید. در کنار این‌ها، ترتیب بندی بعضی عناوین چند بخشی به صورت رایگان برایتان انجام شده و همچنین با توجه به اینکه این مکان یک کافه‌ی دنج نیز به حساب می‌آید، می‌توانید با سفارش یک چای یا قهوه، مروری بر کتاب‌های تازه خریداری شده‌ی خود داشته باشید.

 

prospero

 

آدرس: 34, Rustaveli Avenue

 

  1. English Book in Georgia

English Book in Georgia یک فروشگاه کتاب بسیار خوب است که هم سرویس رساندن کتاب دارد و هم اینکه می‌توانید به صورت اینترنتی از آن خرید انجام دهید و آدرس هتل را برای تحویل ارائه کنید. اگر طرفدار کتاب‌های هری پاتر یا ارباب حلقه‌ها یا عناوین فانتزی اینچنینی هستید، می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه خود را از این فروشگاه خریداری کنید.
کتاب‌های کلاسیک، کتاب نوجوان و آثار برجسته‌ی روز دنیا نیز در English Book in Georgia به فروش می‌رسد. شما هم می‌توانید از فروشگاه این مجموعه در آدرس زیر کتاب خریداری کنید یا با هزینه‌ی 5 لاری کتاب را یک روزه در هتل تحویل بگیرید.

 

English Book in Georgia

 

آدرس: 14, Chavchavadze Avenue

بهترین کلاب‌های شبانه تفلیس ؛ گرجستان

  1. Parnasi

این فروشگاه بسیار معروف در تفلیس، در نزدیکی Book in Georgia قرار گرفته است و تفاوتش با دیگر فروشگاه‌هایی که به شما معرفی کردیم، خالی بودن از کتاب‌های کلاسیک و فروش کتاب‌های پرفروش و روز دنیاست. در Parnasi شما می‌توانید کتاب‌هایی در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله کتاب‌های هنر و طراحی، کتاب‌های علمی و البته رمان‌های مختلف در ژانرهای متنوع را پیدا کنید. از دیگر دسته‌بندی‌های جالب کتاب‌ها که در Parnasi به فروش می‌رسند، کتاب‌هایی هستند که از آن‌ها اقتباس فیلم صورت گرفته.
اگر به این دست کتاب‌های علاقه‌ داشته باشید، می‌توانید یک راست به سراغ قفسه‌ی آن‌ها رفته و عنوان مورد نظر خود را پیدا کنید. کتاب‌ها در این فروشگاه قیمت مناسبی دارند و نسبت به دیگر جاهایی که تا حالا معرفی کردیم، از نظر قیمت جای بهتری محسوب می‌شود.

 

Parnasi

 

  1. Biblus Gallery

Biblus Gallery یک برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب در گرجستان و البته تفلیس است. حتی اگر به باتومی سفر کرده باشید، می‌توانید یکی از شعب این فروشگاه را در آن شهر بندری نیز مشاهده کنید.
در سفر به تفلیس اما، بهترین شعبه آنی است که در میدان چاوچاوازده واقع شده و در آن کتاب‌های بیشتر و متنوع‌تری موجود است. رنج کتاب‌های بسیار متنوع است و حتی با قیمت‌های پایینی مثل 4 لاری نیز می‌توانید عناوینی برای خود پیدا کنید. طراحی داخلی سالن فروشگاه بسیار عالی است و دسته بندی کتاب‌ها در قفسه‌ها به شکلی بسیار خوب در نظر گرفته شده که پیدا کردن کتاب را برایتان راحت می‌کند. اگر زبان روسی هم بلد باشید، می‌توانید عناوین بسیار خوبی از ادبیات کلاسیک روسیه را در این مکان خریداری کنید.

 

Biblus Gallery

 

آدرس: 7, Chavchavadze Avenue

پارک آبی جینو؛ انتخاب تابستانی برای گردشگران گرجستان

  1. Santa Esperanza

اگر مناطقی که قبلا فروشگاه‌هایی را در آن‌ها به شما معرفی کردیم در دسترستان نبود، احتمالا این مکان در خیابان سنت پترزبورگ بیشتر به کارتان بیاید. Santa Esperanza کتاب فروشی خاصی است که در آن بیشتر مجموعه‌ای از کتاب‌های کلاسیک به زبان انگلیسی و بعضا زبان‌های دیگر به فروش می‌رسد، اما معدود انتخاب‌هایی از عناوین جدید و البته کارهای فانتزی نیز در آن به فروش می‌رسد.

 

Santa Esperanza

 

آدرس: 12, Saint Petersburg Street

مشاوره رایگان