۰۲۱-۴۱۵۳۵

تصویر آبتنی فیل‌ها در رودخانه‌‌ای میان درختان گرم‌سیری، فیلم‌هایی از مسیرهای ریلی در سرزمینی سبز و دوست داشتنی یا سواحلی استثنایی با چشم‌اندازهای بی‌نظیر، چیزهایی هستند که شما از سریلانکا در اینترنت می‌بینید. اما شاید باورتان نشود اما سریلانکا از آن‌چه در این تصاویر می‌بینید نیز زیباترین است. کشوری که قدیمی‌ترین شهرهای دنیا را در خود جای داده و مقاصد گردشگری متنوعی دارد که برای تور نوروزی، انتخابی عالی به شمار می‌روند.

 

چرا تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳؟

مدت‌ها ممنوعیت سفر به سریلانکا، برای مردم این کشور نیز سخت بوده است، به همین دلیل، در ماه‌های اخیر، مراکز مختلف توریستی خود را برای پذیرایی از گردشگران آماده می‌کنن و تور سریلانکا نوروز 1403 نیز فرصتی عالی برای شما خواهد بود تا از این کشور زیبا بازدید نمایید. کشوری که مقاصد گردشگری مختلف و جاذبه‌های بسیار متنوعی دارد که بخش زیادی از آن را مدیون طبیعت شگفت‌انگیزی است که دارد.

تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

از سواحل زیبا با آب‌های کریستالی تا تپه‌های سرسبز و مناطق جنگلی‌ جادویی و تنوع جانواری حیرت انگیز، همه چیز برای یک سفر لذت بخش‌ آماده خواهد بود. البته با توجه به در نظر گرفتن، سفرهای ترکیبی به چند مقصد در تور نوروز سریلانکا، خیلی راحت‌تر می‌توانید از جاهای مختلف دیدن کرده و زیبایی مختلفی از این کشور را تماشا نمایید.

در تور نوروز 1403 سریلانکا، از پایتخت زیبای این کشور دیدن می‌کنید، به جذاب‌ترین سواحل سریلانکا رفته و به انجام انواع تفریحات آبی خواهید پرداخت و در مناطق کوهستانی و سرسبز، به طبیعت گردی، بازدید از فیل‌های آسیایی و همچنین تماشای معابد تاریخی می‌پردازید. در واقع تور نوروز سریانکا برای بازدید از ۳ تا از محبوب‌ترین شهرهای توریستی سریلانکا برنامه ریزی شده‌اند. با توجه به وضعیت بسیار خوب آب و هوایی، امکان انجام تمام فعالیت‌های محبوب توریستی در سریلانکا نیز برایتان فراهم خواهد بود.

 

آب و هوای سریلانکا در نوروز ۱۴۰۳

اواخر اسفند و اوایل فروردین ماه، زمان پایان یافتن فصل بارندگی در شمال شرقی کشور است و دیگر نواحی سریلانکا نیز، اغلب دارای فصل خشک هستند. همین امر باعث می‌شود که از نظر آب و هوایی، تور نوروز سریلانکا، بهترین شرایط ممکن را برای شما به وجود بیارود. البته شرایط آب و هوایی در همه جای سریلانکا به یک شکل نیست اما اگر بخواهیم در مورد مقاصد اصلی لیست تورهای این کشور در آویسا تراول صحبت کنیم، تمامی این مسیرها آب و هوایی عالی دارند.

تور نوروز سریلانکا

سواحل بنتوتا که در شرایط ایده‌آل بوده و نه تنها می‌توانید در این سواحل آفتابی و زیبا شنا کنید و حمام آفتاب بگیرید، بلکه امکان تجربه انواع تفریحات آبی را داشته و همچنین می‌توانید برای غواصی، اسنورکلینگ و گردش‌های آبی اقدام نمایید. مناطق سرسبز کندی، هوای گرم و طاقت فرسایی ندارند و در گرم‌ترین حالت ممکن نهایتا به ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسند. این مهم باعث می‌شود، تا راحت‌تر بتوان از دریاچه، مناطق مرتفع و همچنین معابد دیدنی این شهر بازدید کرد. کلمبو نیز شرایط مشابهی داشته و بعید است در طول سفر خود، با این حال امکان بارندگی در شهرهای سریلانکا در تمام طول سالم وجود دارد، پس بد نیست با خود چتر همراه داشته باشید.

تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

قیمت تور نوروز 1403 سریلانکا کاملا رابطه مستقیمی با تعداد شب اقامت و خدمات تور دارد. تورهای یک هفته‌ای اغلب هتل‌ها یکسان هستند و در همان قیمت پایه، شامل هتل‌های ۴ ستاره در بنتوتا و کلمبو و هتل ۵ ستاره در کندی می‌شوند. تمامی هتل‌های موجود در لیست، صبحانه رایگان ارائه خواهند کرد و تنها بعضی از هتل‌های لاکچری در قیمت‌های بالا هستند که خدمات خود را به صورت UALL ارائه می‌کنند. 

البته اگر قصد داشته باشید، تنها در هتل‌های ۵ ستاره اقامت داشته باشید، هزینه‌ی سفر شما برای تور ۸ شب و ۹ روز بسیار بالاتر خواهد بود که البته در این سفر، شما در سه هتل لاکچری در مقاصد مختلف اقامت خواهید داشت.

 

مدارک لازم برای خرید تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

سریلانکا یکی از مقاصد دل‌انگیز برای اتباع ایرانی است که می‌خواهند از این کشور زیبا بازدید کنند. برای سفر به سریلانکا با ویزای توریستی فرودگاهی، به موارد زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار: گذرنامه شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
  • بلیط رفت و برگشت: بلیط رفت و برگشت برای اثبات هدف بازگشت شما به ایران لازم است.
  • مدارک رزرو هتل: ارائه مدارک مرتبط با رزرو هتل به عنوان نشانی اقامت موقت در سریلانکا.
  • پول نقد: همراه داشتن مقدار کافی پول نقد برای هزینه‌های اقامت و اجتناب از مشکلات مالی.

پس از تهیه این مدارک، شما می‌توانید به فرودگاه سریلانکا سفر کرده و مدارک خود را به اداره مهاجرت تحویل داده و پس از بررسی مدارک، ویزای توریستی به مدت 30 روز برای شما صادر خواهد شد. در صورتی که مدارک شما کامل باشند، مسافرت به سریلانکا با دریافت این ویزا به راحتی انجام می‌شود.

 

مقاصد نوروزی در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳

گفتیم که تور سریلانکا نوروز 1403 فرصتی ایده‌آل برای گشت و گذار در نقاط مختلف سریلانکا و دیدنی زیبایی‌های مختلف این کشور است. اما بد نیست کمی بیشتر با ویژگی‌های مقاصدی که در این سفر به سراغشان می‌روید، آشنا شوید:

  • کلمبو (Colombo)

کلمبو پایتخت سریلانکا، اولین شهری از که تور سریلانکا نوروز به آن‌جا ورود خواهید کرد و مدتی زمان دارید تا از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و همچنین مراکز تفریحی این شهر زیبا دیدن نمایید. کلمبو چند مکان خاص برای دیدن دارد که شامل موزه ملی معروف، چند معبد تاریخی، ساختمان‌های به جا مانده از دوره استعمار و ... می‌شود. همچنین در این میان می‌توانید از باغ گیاه شناسی و دریاچه بیرا دیدن نمایید و از سواحل دیدنی کلمبو نیز لذت ببرید.

ساختمان‌های مدرنی همچون برج بلند لوتوس نیز  جزو جاذبه‌های گردشگری کلمبو به حساب می‌آیند. همچنین اگر اهل خرید در سفر باشید، همین کلمبو بهترین گزینه‌ی شما در مقاصد مختلفی است که در تور سریلانکا به آن‌جا می‌روید. مرکز خرید کلمبو سیتی سنتر، مرکز خرید مارینو مال و مرکز خرید مجستیک سیتی، تنها چند مورد از مراکز بزرگی هستند که در کنار برندهای شرق آسیا، محصولاتی از کشورهای اروپایی و برندهای معروف آمریکایی را نیز به فروش می‌رسانند.

اما خیلی از آن‌ها که به سریلانکا سفر می‌کنند، به قصد دیدن فیل‌های آسیایی معروف به این کشور می‌روند. تا وقتی در کلمبو حضور دارید، می‌توانید به باغ‌های ملی سریلانکا رفته یا در سافاری‌های مختلف شرکت کنید از این حیوانات بزرگ و جادویی در زیستگاهشان دیدن نمایید. فضای سبز اطراف کلمبو، منزلگاه پرندگان و جانوران متنوعی بوده و بازدید شما تنها به این فیل‌های زیبا ختم نمی‌شود.

اگر به صورت خانوادگی به تور سریلانکا نوروز می‌روید، هر چند ساحل‌های تفریحی کلمبو برای تفریح مناسب هستند، اما برای انجام تفریحات آبی عجله نکنید، چون در بنتوتا زمان زیادی برای انجام آن‌ها خواهید داشت. در کلمبو به سراغ پارک بازی بزرگ اکسل ورد بروید. پارکی بسیار بزرگ که بخش‌های متنوعی داشته و همه‌ی اعضای خانواده در سنین مختلف می‌توانند در آن‌جا حسابی خوش بگذارنند.

 

  • کندی (Kandy)

کندی فضای شهری شلوغ کلمبو را نداشته و در اطراف آن‌جا، منابع طبیعی گسترده‌ای را می‌بینید که فرصتی عالی برای طبیعت گردی و دیدن مناظر بسیار زیبا را در اختیارتان می‌گذارنند. مرکز نگهداری فیل‌های پیناوالا یکی از جاهای پیشنهادی ما به شماست. در این مرکز، فیل‌های که برای بازپروری به آن‌جا آورده شده‌اند، در فضایی بزرگ و در زیستگاه طبیعی خود زندگی کرده و گردشگران نیز می‌توانند از آن‌ها دیدن کرده، و همراهشان در آب رودخانه به آبتنی بپردازند!

معابد تاریخی کندی، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری کندی به حساب می‌آید. از میان تام معابد زیبای این شهر، معبد غاری دامبولا، شاید از همه جذاب‌تر به نظر بیاد. معبدی که در یک غار بزرگ واقع شده و شامل نقاشی‌های بزرگ بر دیوار و سقف غار و همچنین تندیس‌های سنگی متعدد می‌شود. اما معبد دندان مقدس از دیگر مکان‌های این چنینی کندی معروف‌تر است، جایی که می‌گویند، در آن‌جا دندان بودا نگهداری می‌شود.

اگر دوست دارید در یک دریاچه زیبا قایق سواری کنید و از منظره‌ی تپه‌های سرسبز و جنگلی دیدن نمایید، دریاچه کندی بهترین مکان برای شما خواهد بود. البته همان طور که گفتیم، مسیرهای طبیعت گردی متنوعی در اطراف کندی وجود دارد که شما را به دیدن مکان‌های محبوبی همچون آبشار رودخانه هولو می‌رساند. ذخیره‌گاه جنگلی اوداواتاکله و پارک ملی دشت هورتون اوهیا از دیگر دیدنی‌های طبیعی مهم کندی به حساب می‌آیند.

  • بنتوتا (Bentota)

بنتوتا شهری شاد است که تفریحات مختلفی را برای گردشگران مهیا کرده و از همین جهت است که شما روزهای بیشتری را در این شهر اقامت خواهید داشت. اولین چیزی که در بنتوتا باید به سراغش بروید، سواحل استثنایی این شهر است. سواحل بنتوتا با هیچ جای دیگری قابل مقایسه نیست. ماسه‌های طلایی رنگی که در پشت سر، جنگل‌های گرم‌سیری را می‌بینید و پیش رو نیز دریای تمیز با آبی شفاف دارد که برای شنا و آبتنی عالی‌ست و از طرفی، به هیچ وجه شبیه به سواحل بزرگ تایلند مملو از جمعیت نبوده و تعداد هتل‌های بسیار کم‌تری اطراف سواحل اطراف شهر وجود دارد که لذت بردن از این شهر را راحت‌تر می‌کند.

اگر اهل تفریحات آبی باشید، حسابی در بنتوتا خوش خواهید گذراند. اسکی روی آب، جت اسکی، بانانا و انواع تویوب‌های آبی، وایند سورفینگ و کایت سورفینگ از جمله این فعالیت‌ها هستند. همچنین تورهای غواصی به نقاط مختلف در این شهر برپا می‌شود، و جاهای زیادی هستند که می‌توانید برای اسنورکلینگ به آن‌جاها رفته و از ماهی‌های رنگارنگ و زیبا دیدن کنید. اگر هم که اهل موج سواری هستید، خب به یکی از بهترین کشورهای دنیا برای انجام این ورزش، خوش آمدید!

سفرهای دریایی، دیدن لاکپشت‌های دریایی و دیگر فعالیت‌های آبی به کنار، یکی از فعالیت‌های خاصی که در تور سریلانکا نوروز 1403 و بازدید از بنتوتا می‌توانید به انجام برسانید، رفتن به مجموعه ویلاهای سامان و استفاده از اسپای مخصوص آن‌هاست که شامل انواع تراپی‌ها از جمله فیش اسپا می‌شود. این مرکز بسیار معروف است و بهتر از قبل برای خود جایی رزرو نمایید.

از دیگر ویژگی‌های بنتوتا این است که نه تنها دارای سواحلی زیباست، بلکه مناطق مرتفع جذابی را نیز اطراف خود می‌بیند. مناطقی که به رفتن به آن‌جا، هم از هوایی خنک‌تر لذت خواهید برد، هم از آبشارهای و رودخانه‌ها دیدن می‌کنید و در نهایت، می‌توانید چشم‌اندازهای معرکه‌ای را در آن‌جا مشاهده کنید.

در کل در طول تور نوروز 1403 سریلانکا، انبوهی از فعالیت‌های مختلف هستند که روزهایی شاد و متنوع را برای شما رقم خواهند زد. اگر اهل تفریحات شبانه باشید، در کلمبو و بنتوتا، کلاب‌های متنوعی هستند که امکان رفتن به آن‌جاها را دارید، اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، پارک‌های آبی و بازی کلمبو، مناطق ساحلی بنتوتا و بازدید از فیل‌های آسیایی خاطراتی فراموش نشدنی را برایشان رقم خواهد زد و اگر می‌خواهید در طول سفر به سریلانکا، آرامش کسب کنید، با انتخاب هتل مناسب، طبیعت گردی و سر زدن به اسپاهای مختلف در شهرهای مختلف، می‌توانید خود را برای شروع سالی جدید آماده نمایید.

 

خدمات تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳ در آویسا تراول

یکی از ویژگی‌های شرکت در تور سریلانکا نوروز ۱۴۰۳، برنامه‌ی جذابِ سفری است که برای شما در نظر گرفته شده. بر خلاف بسیاری از تورهای نوروزی به مقاصد مختلف، در تور سریلانکا، چندین برنامه‌ی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. از گشت شهری در کلمبو و بازدید از میدان استقالا و موزه ملی گرفته تا قایق سواری در رودخانه مادهو و بازدید مراکز نگهداری لاکپشت‌ها در بنتوتا، فعالیت‌های بسیار زیادی هستند که به صورت گروهی تجربه خواهید کرد.

خدمات تور، به جز گشت شهری، شامل ترانسفر فرودگاهی و سفر بین شهری در سریلانکا نیز می‌شود و به این ترتیب، در تمام مراحل سفر، مجموعه آویسا تراول شما را همراهی خواهد کرد. همچنین دریافت ویزای توریستی و بیمه مسافرتی نیز به عهده مجموعه آویسا تراول است و شما تنها باید مدارک مورد نیاز را هنگام خرید تور ارائه نمایید.