۰۲۱-۴۱۵۳۵

تایلند، جایگاهی ویژه در قلب جهان‌گردان و اهل سفر دارد. کشوری زیبا با منابع طبیعی ارزشمند، شهرهای بزرگ و مدرن و البته سواحلی که مانندش را در کم‌تر جایی از جهان پیدا خواهید کرد. از همین رو است که هر گاه بحث از سفر، مخصوصا تورهای نوروزی به میان می‌آید، تایلند یکی از اولین مقاصدی است که به ذهن همه ما خطور خواهد کرد.

 

چرا تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ را انتخاب کنیم؟

ده‌ها کشور هستند که می‌توان برای سفر کردن انتخاب کرد، اما این تایلند است که بیش از هر کشور دیگری در دنیا، گردشگر به خود می‌بیند. اما آیا تور نوروز تایلند 1403 برای طی کردن تعطیلات انتخاب مناسبی است؟ فارغ از آب و هوای نسبتا خوب برای سفر در این ایام در بعضی از ، تایلند شهرها و جاذبه‌های متنوعی پیش روی شما می‌گذارد و روزهای مفرح را در سفر برای شما خواهد ساخت و یکی از اهداف بسیاری از توریست‌هایی که به سفرهای نوروزی می‌روند، داشتن چنین روزهایی شادی است.

بسیاری از در لیست پکیج‌های تور نوروز ۱۴۰۳ تایلند مجموعه آویسا تراول وجود دارند و به شما این امکان داده شده تا هم سفرهای تک مسیره و هم تورهای ترکیبی تایلند را برای تعطیلات آغاز سال انتخاب نمایید. در این بین، با سفر به بانکوک، فرصت حضور در یکی از بهترین شهرهای جهان برای سفر را خواهید داشت.

جایی مملو از مراکز تفریحی مختلف از جمله تم‌پارک‌ها، پارک‌های آبی، نایت کلاب‌های بانکوک بزرگ و شاد، مجموعه‌های سینمایی مدرن که می‌تواند، روزهایی به یادماندنی را برای افراد مختلف رقم بزند. البته بانکوک از بهترین شهرهای جهان برای خرید نیز به حساب می‌آید و مراکز خرید بانکوک که در دنیا معروف هستند و بازارهای محلی بانکوک، یک تجربه بی‌نظیر از خرید را برای هر مسافری که به تور نوروز تایلند می‌رود، خواهد ساخت.

یکی از شهرهای بسیار پرطرفدار در تایلند برای سفر نوروزی، پوکت به حساب می‌آید و دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد. جاذبه‌های گردشگری پوکت آن را به یکی از زیباترین شهرهای بزرگ تایلند تبدیل کرده و گردشگران آن را به عنوان بهترین جا برای انجام تفریحات آبی می‌شناسند. طبیعت شگفت انگیز این منطقه از کشور، این فرصت را برای گردشگران ایجاد کرده تا از جذاب‌ترین آبشارها، برکه‌ها، مناطق جنگلی و سواحل زیبا دیدن کنند.

پوکت نیز همچون دیگر شهرهای توریستی تایلند، مراکز تفریحی متعددی از جمله چندین پارک آبی عالی داشته و از طرفی، مراکز خرید زیادی نیز برای تهیه اجناس مختلف از برندهای متفاوت دارد. جاذبه‌‌های گردشگری پوکت آن‌قدر متنوع هستند که باید چندین بار به این شهر سفر کنید تا بتوانید از همه‌ی آن‌ها دیدن نمایید. البته اگر در تور تایلند نوروز به پاتایا هم بروید، شرایط مشابهه را تجربه خواهید کرد. پاتایا نیز زیبایی‌های طبیعی متنوعی را در اطرافش می‌بینید، سواحلی فوق‌العاده‌ای داشته و البته تفریحات شبانه در نایت کلاب‌های پاتایا، یکی از مهم‌ترین دلایل سفر توریست‌ها به این شهر است. البته به نسبت، این شهر با توجه به نزدیکی به پایتخت و البته تنوع جاذبه‌های گردشگری پاتایا، شلوغ‌تر از پوکت است.

تایلند کشوری ایده‌آل برای انواع سفرها به حساب می‌آید و از همین رو، انتخابی عالی برای تور تایلند نوروز 1403 است. جزایر توریستی تایلند هم برای زوج‌های جوان جذاب است و هم این که مقصدی مناسب برای سفرهای خانوادگی به شما می‌آید. تایلند کشوری بسیار زیبا، متنوع و شاد بوده و به همین دلیل برای سفر نوروزی، جزو انتخاب‌های اول مسافران است.

تورهای ترکیبی از طرفی به شکل‌های متفاوت ارائه می‌شوند. تورهای دو مسیره مثل تور پاتایا، پوکت، تور پاتایا، بانکوک و تور پوکت، بانکوک چنین سفرهایی را تشکیل می‌دهند. با توجه به شرایط آب و هوایی بانکوک، اگر قصد بازدید از پایتخت را در تور تایلند نوروز دارید، تعداد روز محدود برای خرید در سفر و بازدید از جاذبه‌های شهری کفایت خواهد کرد.

سفرهای ترکیبی این فرصت را به شما می‌دهند تا از مناطق مختلفی همزمان در یک سفر دیدن کنید. به سراغ مراکز فرهنگی و تاریخی بانکوک رفته و خریدهایتان را در بزرگ‌ترین مراکز خرید تایلند انجام دهید و سپس برای انجام تفریحات آبی و طبیعت گردی به شهرهای ساحلی بروید.

یکی از امتیازاتی که در نوروز امسال برای گردشگران ایرانی در آویسا تراول در نظر گرفته شده، امکان شرکت در تور تایلند نوروز 1403 از مبدا شیراز است. تور پوکت، بانکوک به مدت ۸ شب و ۹ روز و با پرواز سلام ایر از شیراز انجام شده و شهروندان شیرازی، نیازی به رفت و آمد به تهران برای رفتن به این سفر نخواهند داشت.

بخش زیادی از پروازهای در نظر گرفته شده برای تور تایلند امسال، توسط شرکت سلام ایر انجام می‌شود و بعضی از تورها نیز با پروازهای ماهان ایر انجام خواهد شد.

آب و هوای تایلند در تعطیلات نوروز

نوروز هر سال، دمای بالای هوا و شانس نسبتا کمی برای بارش را می‌توان برای بانکوک و مناطق مرکزی تایلند در نظر گرفت که کمی کار بازدید از بعضی مراکز خارج از شهر را مشکل می‌کند، با این حال جاذبه‌های سرپوشیده و داخل شهری را می‌توانید به خوبی بازدید کنید، تنها مهم این است که لباس خنک برای رطوبت بالا و بارانی سبک برای ساعاتی که امکان بارندگی وجود دارد همراه داشته باشید.

در بعضی مناطق تایلند همچون پارک ملی کائو سوک، فصل خشک جاری شده و اگر چه هوا گرم است، اما به هیچ وجه بارندگی در این منطقه نبوده و به راحتی می‌توان از طبیعت تایلند دیدن کرد. سواحل غربی که مهم‌ترین مناطق توریستی این کشور در تور نوروز تایلند 1403 به حساب می‌آیند، روزهایی نسبتا گرم با شانس بسیار کم بارندگی را پشت سر گذاشته و شرایط بسیار خوبی دارند. شرایط برای غواصی، اسنورکلینگ و انواع تفریحات آبی مهیا بوده و همچنین امکان شنای خوبی برای دیدن سفره ماهی‌های مانتا و کوسه‌وال‌ها وجود دارد. آبزیان معروفی که این روزها غواصی همراهشان، به یکی از تفریحات محبوب در تایلند بدل شده است.

شرایط در شمال تایلند کمی متفاوت بوده و مناطقی مثل چیانگ مِی هنوز درگیر بارندگی‌های پراکنده هستند و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم، به مناطق مرکزی و مخصوصا به سراغ سواحل غربی مثل پوکت بروید و در بیچ کلاب‌های پوکت‌ حسابی خوش بگذرانید و در سفرهای آبی از جزایر توریستی تایلند،‌ به تماشای جشن آب تایلند بروید و لذت ببرید.

قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

قیمت تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ با توجه به تنوع تورها، قیمت‌های متنوعی نیز دارد. پارامترهای مختلفی از جمله مدت زمان سفر، هتلی که انتخاب می‌کنید، تک مسیره بودن یا انتخاب تور ترکیبی و چیزهایی از این دست در قیمت تمام شده تور نقش اصلی را ایفا می‌کنند. در آویسا تراول پکیج های متنوعی با قیمت‌های متناسب با بودجه شما در نظر گرفته‌ایم از ارزانترین تورهای تایلند پاتایا تا سفرهای لاکچری به بانکوک و پوکت. در این تورها، شما می‌توانید هتل‌های لاکچری جذابی همچون آوانی (Avani) یا رویال کلیف بیچ (Royal Cliff Beach) را هم انتخاب کنید که چنین هتل‌هایی قیمت های بالاتری دارند.

 

 

نکاتی که در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ باید رعایت کنید

سفر به هر کشوری شرایط خاص خود را دارد و در سفر به تایلند نیز نکاتی وجود دارد که بهتر است قبل از رفتن از آن‌ها آگاهی داشته باشید. اگر قصد سفر به شهرهای ساحلی تایلند را دارید، همراه داشتن وسایل ضروری برای سفر تفریحی ساحلی مثل کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، حوله، لباس شنا اهمیت داشته و خرید آن‌ها در خود تایلند، ممکن است هزینه‌ی بیشتری روی دستتان بگذارد. حتی می‌توانید، وسایل اسنورکلینگ را نیز همراه بیاورید تا مجبور به اجاره‌ی آن‌ها در تایلند نباشید.

  • اگر به بازدید از مراکز مذهبی در تور تایلند نوروز علاقه دارید، حتما در نظر بگیرید که باید لباس‌های پوشیده برای ورود به این امکان بپوشید. لباس شما باید بازوهایتان را پوشانده و پاهایتان را نیز تا حدی بپوشاند. با توجه به شرایط سیاسی کشور تایلند، به هیچ وجه در مورد خانواده پادشاهی صحبت نکنید و تا حد امکان از گفتگوهای سیاسی پرهیز کنید.
  • از نظر غذایی، کشور تایلند محلی عالی برای گیاه‌خواران بوده و از این نظر به هیچ وجه مشکل بر نخواهید خورد. تنوع غذایی بسیار خوبی در میان غذاهای محلی وجود دارد و البته در مقاصد مختلفی که برای تور تایلند در نظر گرفته شده، انواع رستوران‌های بین‌المللی زنجیره‌ای وجود داشته و از این نظر به هیچ وجه به مشکل بر نخواهید خورد.
  • از بردن هر گونه دارو بدون مجوز دکتر پرهیز کنید و قبل از سوار شدن به تاکسی‌ها، مطمئن باشید که تاکسی‌متر آن‌ها روشن باشد تا مبلغ درستی را برای سفر خود بپردازید و درگیر شیوه‌های کلاهبرداری در سفر نشوید.

مدارک لازم برای رزرو تور تایلند نوروز ۱۴۰۳

برای سفر به تایلند شما نیاز به ویزای توریستی دارید که البته شرایط اخذ ویزا برای این کشور ساده بوده و مجموعه آویسا تراول، با دریافت مدارک مورد نیاز، این کار را برایتان به انجام می‌رساند. برای اخذ ویزا شما به گردش حساب ۱ ماهه اخیر خود با حداقل مانده ۵۰ میلیون تومان احتیاج خواهید داشت که حتما باید به زبان انگلیسی و با مهر و امضای بانک ارائه شود. پاسپورت با حدقل ۷ ماه اعتبار از آغاز سفر، دو قطعه عکس رنگی  ۴×۶، کپی شناسنامه و پر کردن فرم‌های مخصوص، از دیگر مدارکی است که باید هنگام گرفتن ویزا ارائه کنید. 

خدمات تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ در آویسا تراول

از امتیازات سفر با مجموعه آویسا تراول برای تور نوروز تایلند، خدمات بسیار خوبی است که این مجموعه برای مسافران خود در نظر گرفته است. بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل انتخابی که جزو بدیهیات است اما ترانسفر فرودگاهی برای تمامی مسیرها ارائه می‌شود و به این ترتیب، نیازی نخواهد بود که برای رفت و آمد به هتل دنبال وسیله نقلیه باشید و وقت و هزینه مضاعف خرج کنید.

 

اگر قصد خرید تور تایلند در زمان‌های دیگر را دارید، سری به لیست تورهای کلی مقتدر سیر بزنید.