۰۲۱-۴۱۵۳۵

انتخاب‌های متعدد از میان مقاصد متنوعی که برای سفرهای نوروزی وجود دارد، همیشه سخت است و در این بین، کشورهای جنوب شرق آسیا با آن ویژگی‌های منحصر به فرد خود، بدون شک انتخابی عالی به حساب می‌آیند. بالی یکی از این مقاصد است. جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا در کشور اندونزی که جاذبه‌های متعددش، مسافرانی از سراسر جهان را به آن‌جا می‌کشاند.

 

چرا تور بالی نوروز ۱۴۰۳ را برای تعطیلات عید انتخاب کنیم؟

در میان بیش از ۱۷ هزار جزیره‌ای که در اندونزی وجود دارد، بالی مقصدی متفاوت و درخشان است. سرزمینی رویایی که آن‌جا را با نام "جزیره خدایان" می‌شناسند. سواحل فوق‌العاده زیبا با ماسه‌های نرم و روشن و آب شفاف و کریستالی، عمده دلیل مسافرت توریست‌ها به بالی یکی از بهترین مقاصد جنوب شرق آسیا است، اما این جزیره چیزهای بسیار بیشتری برای عرضه دارد و به همین دلیل است که تور بالی نوروز ۱۴۰۳ می‌تواند، گزینه‌ای عالی برای شما در طول سفر باشد.

چرا باید تور نوروز ۱۴۰۳ بالی را انتخاب کنید؟ گشت و گذار در سواحل توریستی بالی‎، رفتن به دل طبیعت جنگلی بی‌نهایت جذاب با تنوع گیاهی و جانوری عالی، بازدید از آبشارها و رودخانه‌های متعدد و شنا در آبگیرهای زمردین که در دل جنگل قرار گرفته‌اند، تنها بخشی از دلایل چنین سفری می‌توانند باشند. در کنار این‌ها، تماشای جاذبه‌های گردشگری بالی، سر زدن به چندین و چند معبد باستانی زیبا که بعضی‌هایش در جاهای معرکه‌ با مناظری فوق‌العاده قرار دارند را نیز به لیست اضافه کنید. همچنین سفر به بالی، فرصت دیدار با مردم خون گرم این منطقه با سبک زندگی و فرهنگ خاصشان را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. هزینه‌های پایین‌تر سفر با تور بالی در ایام نوروز نسبت به دیگر مواقع سال، بودن در این جزیره رویایی، تفریحات بی‌پایانی که در بالی برای توریست‌ها فراهم شده و بسیاری ویژگی‌های دیگر هستند که باعث می‌شوند، تور بالی نوروز ۱۴۰۳، موقعی مناسب برای سفر به این جزیره‌ی بی‌نظیر باشد.

 

آب و هوای بالی در نوروز ۱۴۰۳

بالی جزیره‌ای گرم‌سیری به حساب می‌آید و در این جزیره، شما هیچ‌گاه با روزهایی سرد مواجه نخواهید شد و تنها دو فصل پیش رو دارید، یکی فصل بارانی و یکی فصل خشک. البته یکی از نکات قابل توجه درباره تور نوروز ۱۴۰۳ بالی این است که سفر شما در روزهای فصل بارانی اتفاق می‌افتد و ممکن است در طول سفر، با باران‌های موسمی معروف جزیره مواجه شوید. هوای بارانی احتمالا فعالیت‌هایی مثل موج سواری یا غواصی را از لیست تفریحات محبوب بالی حذف کند اما به این شکل نیست که هر روزه با بارندگی مواجه باشید و البته هیچ فعالیتی را نتوانید به انجام برسانید. گشت و گذار در طبیعت جنگلی، لذت بردن از سواحل وقتی باران نمی‌بارد، سر زدن به معابد و بسیاری فعالیت‌های دیگر هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. البته یک مشکل دیگر وجود پشه‌ها در این فصل هستند که پیشنهاد می‌شود، از کرم‌های مخصوص برای دور کردن آن‌ها استفاده کنید. همچنین یک سری نوشیدنی‌های مخصوص محلی نیز در بالی به فروش می‌رسد که برای این موضوع مناسب خواهند بود.

این نکته را هم فراموش نکنید که حتی در تور بالی نوروز ۱۴۰۳ که هوا گاه و بی‌گاه بارانی می‌شود نیز، هنوز هوا در این جزیره گرم خواهد بود، پس بردن لباس خنک، لوازم ضروری برای سفر ساحلی در کنار بارانی‌های سبک را جدی بگیرید. 

 

قیمت تور بالی نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟

نکته مهمی که در قیمت تورها تفاوت ایجاد می‌کند، هتل‌هایی است که شما برای اقامت خود انتخاب می‌کنید. آویسا تراول در این زمینه دست شما را باز گذاشته و مجموعه‌ای متنوع از برترین هتل‌های بالی را برای شما لیست کرده است. ارزان‌ترین انتخابی که خواهید داشت، آیبیس هتل کوتا (ibis hotel kuta) است که یک هتل سه ستاره در منطقه کوتا بوده که از جمله مناطق عالی برای اقامت در بالی به شمار می‌رود. این هتل شاد و جذاب دارای امکانات رفاهی خیلی خوب، رستوران و سالن ورزشی نیز هست.

اگر قصد اقامت در هتل‌های ۵ ستاره را دارید، قیمت تور شما کمی بالا خواهد بود. در لیست تور نوروز ۱۴۰۳ بالی، هتل‌های ۵ ستاره زیادی دیده می‌شوند که با امکانات مختلف و در جاهای متفاوت از شما میزبانی خواهند کرد. برای مثال، هتل زیبای اِدِن (Eden) نیز در کوتاه قرار گرفته و دارای اتاق‌های شیک، یک استخر مرکزی، بار و رستوران لوکس و مرکز اسپا است. از طرفی می‌توانید هتل نیکو بالی (Nikko Bali) را هم انتخاب نمایید که با استخری بزرگ در حیاطی زیبا و مملو از درخت، چندین رستوران جذاب، ساحل اختصاصی بزرگ همراه با یک اسکله سنگی، کلاب کودکان، سالن ورزش مجهز، مرکز اسپا و سلامتی و بسیاری امکانات دیگر از شما میزبانی خواهد کرد. قیمت Honeymoon and Romance تور بالی نوروز ۱۴۰۳ در این دو هتل، رقمی نسبتا متوسط خواهد بود.

البته هتل‌های لوکس‌تری هم هستند که در لیست هتل‌های تور نوروز بالی ۱۴۰۳ دیده می‌شود که جذاب‌ترین آن‌ها هتل لاگونا لاکچری کالکشن (The Laguna Luxury Collection) بوده که هزینه‌ی تور شما را رقمی بسیار بالاتر خواهد رساند. این مجموعه لاکچری و فوق‌العاده جذاب، یکی از برترین هتل‌های بالی به حساب می‌آید که با فضایی بزرگ و رویایی، استخرهای متعدد، فضای سبز درختاکری شده، ساحل اختصاصی، اتاق‌های بسیار شیک با طراحی هنرمندانه و بسیاری ویژگی‌های دیگر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

خدمات تور بالی نوروز ۱۴۰۳ در آویسا تراول

جدا از بهترین کلاس پروازی برای این سفر، خدمات تور نوروزی بالی 1403 شامل ترانسفر فرودگاهی هم می‌شود که مسئله بسیار مهمی است و شما درگیر تاکسی یا اتوبوس برای رفت و آمد به هتل نخواهید بود و هزینه‌ای هم در این رابطه پرداخت نمی‌کنید. در کنار بلیط رفت و برگشت و ترانسفر فرودگاهی، اقامت شما درهتل مشخص شده به همراه صبحانه رایگان نیز لحاظ می‌شود و همان طور که گفتیم، تمامی هتل‌ها تنها صبحانه رایگان ارائه خواهند کرد. یک گشت نیم‌روزی نیز برای مسافران تور بالی آویسا تراول و لیدر فارسی زبان در نظر گرفته شده است.

مدارک لازم برای خرید تور بالی نوروز ۱۴۰۳

اولین چیزی که شما برای تور نوروز بالی احتیاج خواهید داشت، ویزای اندونزی است که این بخش نیز جزو خدمات آویسا تراول به حساب آمده و شما می‌توانید، با درخواست ویزای عادی، طی ۱۲ روز کاری آن را تحویل بگیرید. البته یک حالت ویزای فوری نیز وجود دارد که طی ۷ روز کاری صادر شده و هزینه‌ی آن حدود ۱۴۰ دلار است. نکته حائز اهمیت این است که با توجه به تعطیلات آخر سال، حتما باید درخواست ویزا را در نیمه اول اسفندماه انجام دهید تا برای سفر نوروزی به مشکلی بر نخورید.

در کنار ویزا، شما به پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار، عکس رنگی با پس زمینه سفید، فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی و همچنین بیمه مسافرتی مورد تایید دولت اندونزی برای رزرو تور نوروز بالی 1403 احتیاج خواهید داشت.

 

اگر قصد سفر به بالی برای زمان دیگری غیر از نوروز را دارید سری به آفرهای ما در صفحه تور بالی بزنید.