۰۲۱-۴۱۵۳۵

تور دهلی ، آگرا و گوا 7 شب - اسفند 1402 (ماهان ایر)

نام هتل دو تختهیک تخته۶-۱۲ سال با تخت۲-۶ سال بدون تختنوزاد
SK KLYDE
B.B
RETREAT AGRA
B.B
ESTRELA DO MAR BEACH
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده
Country Inn & Suites By Radisson
B.B
CLARKS SHIRAZ
B.B
LA CALYPSO BEACH RESORT
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده
LEEA AMBIENCE
B.B
Grand Mercure Agra
B.B
HOLIDAY INN CANDOLIM
B.B
منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده منقضی شده

برنامه سفر

دهلی ۲ شب
آگرا ۱ شب
گوا ۴ شب

توضيحات

برنامه سفر :

 روز اول : رسیدن به دهلی

هنگام صبح به فرودگاه بین المللی دهلی جدید می رسیم . بعد از گذشتن از گمرکات ، انجام تشریفات مهاجرتی و دریافت ساکهای مسافرتی ،  نماینده ما  با تابلوی  GO INDIAدر هنگام خروجتان از سالن ترانزیت با شما ملاقات کرده و شما از آنجا به هتل خود انتقال داده می شوید ، که به محض رسیدن به هتل ، مراحل پذیرش انجام می گیرد.

روز دوم : در دهلی

صبح روز دوم ، به تور شهری مرکب Old and New Delhi (دهلی قدیم و جدید) می روید که در  تور مذکور بازدید خود را از Raj Ghat آغاز می نمایید.

سپس از Red Fort گذشته و به مسجد جامع ، یکی از بزرگترین مساجد آسیا می رسید. 

در تور گردشی به دهلی امپریال یا سلطنتی که شامل Qutub Minar (منار قطب) می باشد،میرسیم که بلندترین برج سنگی در هندوستان است سپس ، از مقبره همایون دیدار می کنیم که توسط بیوه امپراطور دوم مغول ، همایون ساخته شده همچنین این تور شامل گذشتن از دروازه هند ، ساختمان پارلمان ، Rastrapathi Bhawanو امارت ریاست جمهوری نیز می باشد ، شب هنگام به هتل باز می گردیم.

 روز سوم : دهلی

بعد از صرف صبحانه در هتل ،  باقی روز در اختیار خودتان می باشد .

روز چهارم : دهلی – آگرا

بعد از صرف صبحانه در هتل ، به سمت آگرا حرکت می نمائیم (204 کیلومتر ، 5/4 ساعت) . هنگام رسیدن به هتل در آگرا،  امور مربوط به پذیرش در هتل را انجام می دهید و بقیه روز دارای وقت آزاد خواهید بود.

روز پنجم : آگرا

صبح زود بعد از صبحانه ، به تور تاج محل می روید (که روزهای جمه تعطیل است) از قلعه آگرا بازدید خواهید نمود که نمونه ای برجسته از معماری مغولی می باشد . بعد از ظهر وقت شما آزاد بوده ، که در وقت آزاد می توانید از ماشینی که در اختیارتان قرار می گیرد به صورت رایگان برای خرید استفاده نمایید. 

روز ششم : آگرا ، فاتح پور سیکری ، جیپور

بعد از صرف صبحانه در هتل ، از آگرا به سمت جیپور حرکت می کنید (220 کیلومتر ، 6 ساعت) و در سر راه از فاتح پور سیکری بازدید می کنید. لباسهای زنان و عمامه های مردان به جذابیت این شهر اضافه می کند .شب هنگام به هتل باز می گردیم .

روز هفتم : جیپور

بعد از صرف صبحانه در بوفه هتل، از جیپور خارج شده و به سمت پایتخت باستانی آمبر می روید تا از قلعه آمبر بازدید کنید و بازدید بعدی از کاخ شهر است که مجتمع عظیمی از امارات ، باغ ها ، صحن ها ، هنرهای زینتی و مسیرهای کنده کاری شده می باشد . به سمت جانتار مانتار قدم زده و به کاخ بادها یا هوامحل حرکت می کنیم . شب هنگام به هتل باز می گردیم ، که در وقت آزاد می توانید از ماشینی که در اختیارتان قرار می گیرد به صورت رایگان برای خرید استفاده نمایید.

روز هشتم : جیپور – دهلی  

صبح هنگام وقت آزاد دارید . سپس به سمت دهلی حرکت خواهیم نمود (260 کیلومتر ، 5/6 ساعت) به محض رسیدن به دهلی ، زمان برگشت به مقصدتان می باشد که به سمت فرودگاه می رویم .

 *********************************

🔺 مسئولیت کنترل گذرنامه از جهت اعتبار و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس درخواست کننده میباشد.

🔺 پروازها چارتر و هتل گارانتی میباشد لذا پس از درخواست به هیچ عنوان قابل کنسل کردن نمیباشد و قیمتها به تومان می باشند.

🔺 کلیه ورودیه ها به عهده خود مسافر میباشد.

🔺 پرداخت 50% مبلغ تور هنگام ثبت نام الزامی میباشد.

 ***************************************************************

درصورت نیاز جهت کسب اطلاعات در روزهای تعطیل و ساعتهای غیر کاری با شماره همراه 09919005607 تماس حاصل فرمایید.

- شرکت خدمات مسافرتی آویسا همه روزه از ساعت 9 لغایت 18 جوابگوی شما عزیزان میباشد.

- برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02141535 تماس بگیرید.

مدارک لازم

مدارک مورد نیاز : اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار با درج امضاء مسافر + 2 قطعه عکس رنگی 5*5 جدید شبیه پاسپورت نباشد - کپی شناسنامه تمام صفحات برگه +14+ فرم پر شده جهت اطلاعات مسافر

خدمات تور

خدمات تور شامل : پرواز ماهان ، ویزا 7 شب هتل با صبحانه راهنمای فارسی زبان و محلی در گوا ترانسفر فرودگاهی و بین شهری و 2 گشت شهری با نهار