۰۲۱-۴۱۵۳۵

چرا تور پوکت؟

پوکت بزرگ‌ترین جزیره‌ی تایلند به حساب می‌آید و برای هر کس که به دنبال جزیره‌ای گرمسیر و بسیار زیبا با سواحلی استثنایی است، تور پوکت گزینه‌ای فوق‌العاده عالی محسوب می‌شود. این جزیره‌ی بزرگ و جذاب در کنار داشته سواحلی شلوغ با امکانات کامل برای انجام فعالیت‌های آبی، دارای مناطق طبیعی و سواحل دنج برای استراحت و کسب آرامش است. از فعالیت‌های بسیار محبوب در پوکت می‌توان به تورهای دریایی و جزیره گردی، تماشای مناظر دریایی از مناطق مرتفع، غواصی و اسنورکلینگ و تماشای دنیای شگفت‌انگیز زیر آب پوکت و همچنین خوردن غذاهای خوشمزه تایلندی اشاره کرد.

مدارک و شرایط لازم برای تور پوکت

برای شرکت در تور تایلند، شما به ویزای توریستی احتیاج خواهید داشت. خوشبختانه روند دریافت ویزای این کشور ساده است اما بهتر است از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی برای دریافت آن اقدام کنید چون سخت‌گیری برای دریافت این نوع ویزا به صورت انفرادی بیشتر است. خوشبختانه، مجموعه آویسا تراول با دریافت مدارک مورد نیاز از شما، مراحل دریافت ویزا را برایتان به انجام می‌رساند. برای این منظور شما باید مدارک زیر را ارائه نمایید:

  • اصل پاسپورت
  • کپی صفحات شناسنامه
  • دو قطعه عکس 4*3 رنگی با پس زمینه سفید، عکس به روز و متفاوت با عکس پاسپورت
  • کپی کارت مالی
  • کد QR واکسن
  • پرینت گردش مالی سه ماه اخیر با حداقل مانده 50 میلیون تومانی

یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای رزرو تور تایلند، کارت تایلند پس (Thailand pass) است. این کارت در واقع به صورت یک کد QR برای شما صادر می‌شود که برای گرفتن آن نیاز به کارت واکسن، بلیط پرواز رفت و برگشت، بیمه مسافرتی و واچر تایید شده هتل دارید که البته برای گرفتن این گواهی نیز، آویسا تراول شما را راهنمایی خواهد کرد.