۰۲۱-۴۱۵۳۵

تور دبی

تور دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود،اگر به دنبال یک گزینه مسافرتی همه چیز تمام هستید. چرا که این شهر مدرن و لوکس تقریبا هر آنچه را که از سفر انتظار دارید را در اختیار شما قرار داده و بهترین خاطرات را برایتان رقم خواهد زد. از گشت شهری در میان آسمان‌خراش‌های بی‌نظیر گرفته تا آبتنی در سواحل زیبای این شهر و همچنین خرید از معروف‌ترین برندهای دنیا مواردی هستند که در این مقصد گردشگری فرصت بهره‌مندی از آن‌ها را خواهید داشت. در حال حاضر سفر به دبی در میان پرتقاضاترین تورهای گردشگری در آژانس‌های مسافرتی قرار داشته و سالانه میلیون‌ها نفر به بازدید از آن می‌روند. در کنار بافت شهری لوکس و مدرن از دیگر مزیت این مکان می‌توان به فاصله نزدیک آن به ایران و پروازهای کوتاه مدت اشاره کرد که امتیاز قابل توجهی برای گردشگران ایرانی به حساب می‌آید.

 

 

 درباره دبی بیشتر بدانید

اگر دوست دارید درباره ویژگی‌های دبی بیشتر بدانید، قبل از هر چیزی باید بگوییم که دبی به صورت کاملا مدرن و به روز طراحی شده که بسیاری از افراد در سفر به آن تصور می‌کنند که وارد یک دنیای کاملا متفاوت دیگر شده‌اند و این حس را همانند یک بازی کامپیوتری جذاب می‌دانند. به طوری که در صورت همراه شدن با تور دبی شما به بیستمین شهر لوکس دنیا سفر خواهید کرد. در این شهر شما لاکچری‌ترین تفریحات دنیا را تجربه کرده و سفری کاملا خاص و به یادماندنی را برای خود و البته خانواده رقم خواهید زد. این شهر همه چیز تمام از سواحل بکر و خوش منظره گرفته تا نمایی از آسمان خراش‌های منتهی به آسمان را به نمایش گذاشته و با خاص‌ترین تفریحات که نظیر آن‌ها را در کمتر جایی پیدا می‌کنید در انتظار شما خواهد بود.

تور دبی

مدارک و شرایط لازم برای سفر با تور دبی

شرط اصلی برای سفر به دبی در دست داشتن مدارک کامل برای این منظور است. چرا که سفر به این شهر لوکس و به روز دنیا نیاز به اخذ ویزای توریستی قبل از سفر دارد که البته آژانس‌های مسافرتی در قالب خدمات تور آن‌ را برای شما دریافت می‌کنند. البته قبل از آن باید مدارک بازم برای این کار را به آژانس تحویل داده و منتظر طی شدن پروسه اداری آن باشید. در حالت کلی مدارک و شرایط لازم برای سفر با تور دبی برای گردشگران شامل موارد زیر می‌باشد:

  • گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه
  • دو قطعه عکس پرسنلی رنگی با پشت زمینه سفید
  • کپی کارت ملی
  • کپی صفحات اول و دوم شناسنامه
  • پر کردن فرم درخواست ویزا

این ویزا با اعتبار ۱۴ روزه، یک ماهه و سه ماهه بسته به درخواست گردشگران صادر شده و صدور آن بین 2 الی 7 روز کاری زمان لازم دارد.

ویزای تور دبی

تور دبی از تهران

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خصوص راهنمای کامل تور دبی باید به آن اشاره کرد، شهرهایی است که مسافران ایرانی فرصت همراه شدن با تور به مقصد دبی را در آن‌ها خواهند داشت. تهران، مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و شیراز از جمله اصلی‌ترین شهرهای ایران برای داشتن پرواز مستقیم به دبی هستند که طبیعتا در میان همه آن‌ها تور دبی از تهران در دسته پرتقاضاترین‌ها قرار دارد. قیمت تورهای برگزار شده از تهران در مقایسه با دیگر شهرها معمولا پایین‌تر بوده و از طرفی دیگر تنوع بالایی دارند. همین موضوع باعث شده اغلب افراد تورهای مسافرتی خود را به مقصد دبی از تهران انتخاب کنند.

 

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی بسته به شرایط و انتظارات گردشگران از کیفیت سفر می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال قیمت تورهایی که مسافران هتل‌های لوکس و ۵ ستاره‌ را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند مسلما بیشتر از تورهای معمولی خواهد بود. همچنین تعداد روزهای سفر، نوع پرواز و ایرلاین انتخابی و حتی زمان سفر نیز می‌توانند تا حد زیادی در قیمت تور تاثیرگذار باشند. در کنار این موضوع آفرهایی تحت عنوان تورهای لحظه آخری نیز وجود دارند که گردشگران خوش شانس می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر با آن‌ها همراه شده و سفری اقتصادی با تور دبی را تجربه کنند. برای اطلاع از مناسب‌ترین قیمت تور دبی در هر کدام از فصل‌های سال می‌توانید با مسئولین مربوطه در آژانس مسافرتی آویسا تراول تماس بگیرید.

 

 قیمت تور دبی

تور دبی ارزان قیمت

هر چند تورهای دبی در دسته گزینه‌های مسافرتی لوکس و گران قرار دارند اما با کمی جست و جو می‌توان تورهای ارزان قیمت و مناسبی را نیز پیدا کرد. اولین قدم برای همراه شدن با تور دبی ارزان قیمت رفتن سراغ آژانس‌های مسافرتی معتبر و با تجربه در این زمینه است. شرکت گردشگری آویسا تراول با چندین سال سابقه در زمینه برگزاری تورهای دبی در این مسیر همراه شما بوده و نهایت سعی خود را دارد تا تورهای باکیفیتی را با حداقل قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. علاوه بر آن برای همراه شدن با تورهای ارزان قیمت می‌توانید سراغ گزینه‌های لحظه آخری رفته و با رزرو آن‌ها سفری خوش و به یادماندنی را برای خود هدیه دهید. البته توجه داشته باشید که با رزرو این تورها باید فرصت کافی برای اخذ ویزای توریستی دبی را داشته باشید.

 

هزینه های سفر با تور دبی

وقتی صحبت از سفر و رزرو تور می‌شود، هزینه‌های مربوط به آن به عنوان مهم‌ترین بخش سفر مورد بررسی گردشگران قرار می‌گیرند. امروزه با ارائه پکیج‌های تور دبی افراد بخش اصلی هزینه‌های سفر خود را در قالب تور به آژانس مسافرتی پرداخت می‌کنند. به این صورت که هزینه رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما، ویزا، بیمه مسافرتی و ... پیشاپیش پرداخت شده و تنها مبلغی که مسافران باید تحت عنوان هزینه های سفر با تور دبی به همراه داشته باشند، مربوط به گشت و گذار، خورد و خوراک و خرید در سفر است. پس اگر با تور به دبی سفر می‌کنید، در واقع هزینه‌های اصلی را پیش از سفر پرداخت کرده‌اید و تنها به یک بودجه برای استفاده از تفریحات دبی نیاز دارید. این هزینه بسته به انتظارات شما از سفر و نوع تفریحاتی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود. به این معنا که اگر مثلا اهل خرید هستید حتما باید پولی را برای این منظور کنار بگذارید و یا اگر به دنبال تفریحات لاکچری مانند پرش با چتر بر فراز آسمان دبی هستید نیاز به بودجه بسیار بیشتری خواهید داشت.

 هزینه های سفر با تور دبی

رزرو تور دبی

برای رزرو تور دبی در کمترین زمان به صورت کاملا ساده، می‌توانید با مسئولین مربوطه در آژانس آویسا تراول تماس گرفته و بعد از کسب اطلاعات لازم در مورد تاریخ و روزهای سفر و همچنین قیمت تورها، گزینه مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید قبل تماس از طریق سایت تورهای برگزار شده به مقصد دبی را بررسی کرده و سپس برای نهایی کردن رزرو تور با کارشناسان تماس بگیرید. وب‌سایت آویسا تراول این امکان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا هتل‌های پیشنهادی را با دقت مقایسه کرده و با توجه به سلیقه خود مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنند.

 

بهترین زمان سفر به دبی

در حالت کلی سفر به دبی در تمامی روزهای سال ممکن بوده و از همین رو تورهای مختلفی در تمامی ماه‌ها به این مقصد گردشگری برگزار می‌شوند. اما اگر به دنبال بهترین زمان برای سفر به دبی هستید، توصیه می‌کنیم حتما شرایط آب و هوایی را قبل از سفر مورد بررسی قرار دهید. چرا که دبی دارای آب و هوای کویری بوده و در اغلب روزهای سال دمای هوا بالا است. از همین رو سفر در فصل تابستان و ماه‌های گرم سال می‌تواند برای گردشگران کمی آزاردهنده باشد. در عوض با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان آب و هوای دبی بسیار مطلوب شده و بدون اذیت شدن از گرمای هوا می‌توان از تفریحات در فضای باز لذت برد. از طرفی دیگر سفر در فصل خوش آب و هوای سال با افزایش قیمت‌ها و همچنین جمعیت توریست‌ها همراه است که توصیه می‌شود قبل از برنامه‌ریزی برای سفر مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

 بهترین زمان خرید تور دبی

با خرید بهترین تور دبی از این جاذبه ها دیدن کنید

البته که تبدیل شدن تور دبی به یکی از پرفروش‌ترین گزینه‌های مسافرتی در شرکت‌های گردشگری بی‌دلیل نبوده و با سفر به این مقصد توریستی دنیا فرصت بازدید از بسیاری از جاهای دیدنی دبی را خواهید داشت. هر چند تعداد مکان‌های دیدنی در دبی بسیار زیاد است اما در حالت کلی توصیه می‌کنیم با خرید بهترین تور دبی از این جاذبه ها دیدن کنید و بازدید از آن‌ها را در لیست الویت‌های خود قرار دهید:

  • دبی مال، برای تجربه یک خرید عالی از انواع برندها و همچنین بازدید از آکواریوم دبی که در طبقه پایین این مجموعه قرار گرفته است.
  • برج خلیفه، برای تماشای چشم اندازی زیبا از کل شهر دبی بر فراز بلندترین برج دنیا
  • مرکز خرید امارات، فرصت خرید در یک مجموعه بزرگ و همچنین سرگرم شدن با تفریحاتی از قبیل بولینگ و همچنین اسکی روی یخ در گرمای دبی
  • پارک آبی آتلانتیس، برای ایجاد لحظاتی بسیار شاد و هیجان انگیز به همراه خانواده و کودکان
  • مدینه الجمیرا، برای گشت و گذار در یکی از زیباترین سواحل دبی و همچنین تفریح در محیطی لوکس و زیبا
  • موزه آینده، برای سفری کوتاه در زمان و تماشای آینده دبی به شیوه‌ای فوق‌العاده جذاب و متفاوت

تور دبی 

معرفی تور دبی آویسا ترول

مجموعه گردشگری آویسا تراول همواره سعی بر این دارد تا بهترین گزینه‌های مسافرتی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه داده و لحظات خوشی را برای گردشگران در هر مقصد گردشگری رقم بزند. یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های مسافرتی که توسط این مجموعه عرضه می‌شود تور دبی بوده و مسافران با انتخاب آن فرصت بهره‌مندی از مزایای زیر را خواهند داشت:

  • بیمه مسافرتی
  • رزرو بلیط رفت و برگشت
  • رزرو هتل
  • لیدر فارسی زبان
  • اخذ ویزای توریستی در حداقل زمان

این تورها معمولا به صورت ۳ شب، ۴ شب و ۷ شب برگزار شده و شما می‌توانید بسته به شرایط مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کرده و از سفر به این شهر زیبای خاورمیانه نهایت لذت را ببرید.