۰۲۱-۴۱۵۳۵

 تور استانبول فرصتی عالی‌ست تا بتوانید از زیبایی‌های این شهر دیدن کرده، تفریحات مختلف در آن‌جا را تجربه کنید و به خرید در بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید ترکیه بپردازید. چیزی که استانبول را به شهری متمایز از دیگر مقاصد گردشگری محبوب بدل کرده، وجود دیدنی‌های متنوع در این شهر است که بعضی‌های آن‌ها از قرن‌ها قبل به جا مانده‌ و بعضی دیگر نیز در سال‌های اخیر و برای جذب گردشگر بیشتر ساخته شده‌اند.

همه چیز درباره تور استانبول

استانبول یکی از اولین انتخاب‌های گردشگران ایرانی برای سفرهای خارجی به حساب می‌آید. شهری که تنگه بسفور آن را به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم کرده و چند مورد از مهم‌ترین مساجد تاریخی دنیا از جمله مسجد ایاصوفیه را در خود دارد. این شهر در کنار جاذبه‌های تاریخی متعدد، دارای مراکز تفریحی متنوع از جمله پارک‌های موضوعی و پارک‌های آبی بوده و به واسطه‌ی داشتن موزه‌ها، گالری‌های هنری و سالن‌های بزرگ نمایش فیلم و تئاتر، به پایتخت فرهنگی ترکیه مشهور است.

تور استانبول فرصت مناسبی است تا بتوانید با استفاده از یک برنامه‌ریزی مناسب و با بهترین قیمت ممکن از این جاذبه‌ها دیدن کنید و سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

مدارک و شرایط لازم برای سفر با تور استانبول

کشور ترکیه از جمله معدود کشورهایی است که ایرانیان بدون نیاز به دریافت ویزا، می‌توانند به آن‌جا سفر کنند. بر همین اساس شما تنها به گذرنامه خود با حداقل 6 ماه اعتبار از زمان آغاز سفر احتیاج دارید تا بتوانید به استانبول بروید.

قیمت تور استانبول

تور استانبول از آن تورهایی است که قیمت آن در طول سال تغییرات زیادی به خود می‌بیند. برای مثال تور ویژه در مهرماه امسال (1402) برای 3 شب از 12 میلیون تومان آغاز می‌شود اما همین قیمت در طول زمستان کم‌تر و در طول تابستان یا روزهای عید نوروز، بیشتر هم خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم، تور خود برای روزهای پرطرفدار را از چندی قبل خریداری کنید تا در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

رزرو تور ترکیه استانبول

در مجموعه آویسا تراول، ما سعی کرده‌ایم تا روند رزرو هتل را برایتان به راحت‌ترین شکل، ممکن کنیم. برای این کار کافی‌ست تا با شماره 41535-021 تماس حاصل کرده و تور مورد نظر خود را برای رزرو انتخاب نمایید. همکاران ما در تماس تلفنی، همراه با مشاوره رایگان، روند رزرو و مراحل پرداخت را برایتان توضیح خواهند داد.

تور استانبول ارزان

چند راه برای استفاده از تور استانبول ارزان وجود دارد. اول این که در روزهایی به استانبول بروید که به قول معروف پیک سفر به حساب نمی‌آید. اما یکی دیگر از راه‌های استفاده از چنین تورهایی، استفاده از تخفیف‌هایی است که مجموعه آویسا تراول برای مشتریان خود ارائه می‌کند. شما می‌توانید از این تخفیف‌ها در شبکه‌های اجتماعی‌مان با خبر شوید. برای این منظور، اکانت ما با نام avisatour را در اینستاگرام جستجو کرده و به عضویت آن‌جا در بیایید.

تور استانبول از تهران و سایر شهرها

در حال حاضر در آویسا تراول، تنها تور استانبول از مبدا تهران برگزار می‌شود اما در روزهای اوج سفر، تورهایی از مشهد یا حتی شیراز نیز به مقصد این شهر بزرگ برگزار خواهد شد. اغلب پروازها نیز به مقصد فرودگاه جدید استانبول است.

تور لحظه آخری استانبول

تورهای لحظه آخری همان طور که از نامشان پیداست، به تورهایی گفته می‌شود که ظرفیتشان به صورت کامل پر نشده و در روزهای منتهی به سفر، با قیمتی بسیار عالی ارائه می‌شوند. این تورها، فرصتی عالی برای صرفه جویی به حساب می‌آیند و گاه و بی‌گاه در آویسا تراول نیز، چنین تورهایی برگزار می‌شوند. اما آیا تور لحظه آخری با تور استانبول عادی فرقی دارد؟ به هیچ وجه! تمامی امکانات و خدمات تورها مشابه هستند و تنها تفاوت آن‌ها این است که تورهای لحظه آخری، در روزهای منتهی به سفر فروخته شده و فرصت زیادی برای برنامه ریزی نخواهید داشت. پس اگر فرصت شرکت در چنین تورهایی را دارید، از قبل گذرنامه خود را بگیرید!

سفر به ترکیه با خرید تور ارزان استانبول

مجموعه آویسا تراول با ارائه قیمت‌های رقابتی و خدمات بسیار خوب، تور استانبول را با ارزان‌ترین قیمت ممکن به شما ارائه خواهد کرد. همچنین وجود هتل‌های 3 ستاره‌ی قیمت پایین در بهترین جاهای شهر در کنار هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره در پکیج تور استانبول، این فرصت را به شما می‌دهد تا سفری در حد بودجه مد نظرتان داشته باشید.

نکاتی که باید قبل از سفر به استانبول بدانید

قبل از این که عازم استانبول شوید، بهتر است چند نکته مهم درباره این شهر و شرایطش برای گردشگران بدانید:

  • هزینه تاکسی در استانبول بالاست، بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید
  • استانبول شهری بزرگ است و بعضی از جاذبه‌های مهم آن از هم فاصله دارند، پس برای بازدید از نقاط مختلف از قبل برنامه ریزی کنید
  • با خرید استانبول کارت و کارت موزه استانبول در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید
  • بهتر است صبح اول وقت از مراکز مهم توریستی دیدن نمایید تا درگیر شلوغی‌ها نشوید
  • تابستان هوا در استانبول بسیارگرم می‌شود و زمستان‌های نسبتا سردی را در این شهر تجربه می‌کنید
  • استانبول شهری امن است اما بهتر است مراقب کلک زدن مغازه‌دارها باشید و مطمئن شوید در هنگام استفاده از تاکسی، تاکسی‌متر روشن است. بانوان نیز بهتر است شب‌های خیلی دیروقت در خیابان‌های خلوت رفت و آمد نکنند

خرید تور چارتری استانبول

در بسیاری از مواقع، امکان خرید تور چارتری استانبول برایتان مهیا است که از نظر قیمت به صرفه‌تر از تورهای معمولی است اما از نظر خدمات هیچ تفاوتی با تورهای معمولی ندارد.

در تور چندروزه استانبول شانس دیدن این مکان ها را دارید

همان‌طور که در صفحه تور استانبول می‌بینید، در بیشتر روزهای سال، در کنار تورهای 3 شب و 4 روز، تورهای 4، 5 و 6 شبه نیز به مقصد این شهر برگزار می‌شود. با توجه به وسعت استانبول و جاذبه‌های متعددی که این شهر دارد، بهتر است تا حد امکان، روزهای بیشتری را در استانبول بمانید. اما از مهم‌ترین جاهایی که امکان بازدید از آن‌ها را در سفر خود خواهید داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مساجد تاریخی استانبول از جمله مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی
  • مراکز خرید بزرگ و لوکس استانبول از جمله استانبول مال، استینیه پارک و ...
  • خیابان استقلال
  • برج‌های تاریخی شهر همچون برج گالاتا
  • پارک‌های نزدیک به تنگه بسفور و گردش‌های آبی در این تنگه
  • بازار بزرگ استانبول
  • کاخ‌های سلطنتی مربوط به دوره عثمانی مثل کاخ توپکاپی و کاخ دلمه باغچه

محاسبه هزینه ها در سفر با تور استانبول

بخش زیادی از هزینه سفر شما مربوط به هتل و بلیط و رفت و برگشت است که این هزینه‌ها در قیمت تور لحاظ شده و در بعضی از پکیج‌ها، حتی شما با خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، از پرداخت هزینه تاکسی به هتل و برعکس نیز راحت خواهید شد. هزینه غذا و رفت و آمد، مهم‌ترین پرداختی‌های شما در طول سفر به شمار می‌روند. در مورد غذا، هزینه‌هایتان تماما به خودت بستگی دارد. با خوردن غذاهای محلی خوشمزه یا حتی غذاهای خیابانی که قیمت چندانی ندارند، سفری مقرون به صرفه به استانبول را تجربه کنید. از طرفی، رستوران‌ها و کافه‌های گران قیمت بسیاری در استانبول هستند که غذاهای معرکه ارائه می‌کنند اما هزینه‌ی سنگینی نیز روی دستتان می‌گذارند.

همان‌طور که گفتیم، قیمت تاکسی در استانبول بسیار بالاست و اگر بخواهید به نقاط مختلف شهر بروید و همیشه از تاکسی استفاده کنید، ممکن است هزینه‌هایتان در این بخش با کل قیمت تورتان نیز برابری کنید. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم با نصب برنامه‌هایی که مسیرهای اتوبوس و مترو را در نقشه استانبول مشخص کرده‌اند، با سیستم حمل و نقل عمومی در استانبول تردد نمایید و استانبول کارت نیز تهیه کنید. از دیگر هزینه‌های سفر به استانبول می‌توان به ورودی موزه‌ها، گالری‌ها، اماکن توریستی و ... اشاره کرد که اگر این گونه مکان‌ها مد نظر شما هستند، باید کارت موزه استانبول را بگیرید تا بدون صف و با تخفیفی عالی به دیدن آن‌جاها بروید.

رزرو تور استانبول در فصل های مختلف سال

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در مورد تور استانبول بدانید، این است که چه زمانی قصد سفر به این شهر را دارید. اگر می‌خواهید در شب سال نو میلادی در آن‌جا باشید، باید از هفته‌ها قبل تور خود را رزرو کنید، اگر می‌خواهید در زمستان به استانبول بروید، حتی می‌توانید صبر کنید و از تورهای لحظه آخری بهره ببرید.

معرفی تور استانبول آویسا تراول

ما در آویسا تراول سعی کرده‌ایم با ارائه خدمات عالی در تورهای استانبول، سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم بزنیم. از خدمات تورهای آویسا تراول در مسیر استانبول می‌توان به بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی معتبر، ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان و گشت شهری با نهار اشاره کرد. همچنین کارشناسان ما در تمامی طول سفر همراه شما هستند و شما خالی از هر گونه نگرانی، تنها به لذت بردن از سفر خود خواهید پرداخت.